lancerbanner

نشست مدیران فولاد برای ساخت تیم رویایی – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1829184 |
25 خرداد 1401 ساعت 00:11 |
2.4K بازدید |

0
دیدگاہ

این نشست با تاکید بر تقویت تیم های هیئت فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش ورزشی 3، این جلسه امروز با حضور کلیه اعضای هیات مدیره شورای فرهنگی ورزشی خوزستان تشکیل شد و در خصوص موضوعات مختلف از جمله بودجه بودجه 1404-1401 تصمیمات لازم اتخاذ شد. حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، گسترش و آماده سازی فضای بهتر ورزشی، خونه به خونه، رتبه های لازم و … را به خود اختصاص داد.

در همین جلسه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل موسسه ورزش و فولاد خوزستان گزارش عملکرد یکساله این دانشگاه را ارائه کرد که حاکی از شاخص های صعودی پیشرفت تیم های مختلف در تمامی رشته ها است.

در پایان این جلسه اعضای هیات مدیره نیز به هواداران فولاد اطمینان دادند که با حمایت از برنامه های فنی، بازیکنان جذاب، با کیفیت، تیم های فولادی هیات های فولادی بیش از پیش رقابتی شده و سکوت اختیار کرده اند. در خبرنامه تاکید شده است که یکی از رازهای موفقیت دفتر خواهد بود.

گفته می شود در رقابت های فصل گذشته فولاد تیم برتر فوتبال کشور با افزایش امتیاز از 44 به 49 و صعود از رتبه ششم به پنجم به پایان رسید. این تیم بر خلاف مسابقات قبلی در لیگ قهرمانان آسیا 2022 عنوان تیم فوتبال کشور را نیز به خود اختصاص داد. تیم گروه اول به صورت تیمی به مرحله یک هشتم راه یافت و در آخرین آمار فدراسیون بین المللی آمار و آمار عملکرد درخشانی داشت. آمار بین المللی فوتبال (IFF) رتبه 175 جهان، نهم آسیا و اول ایران. همچنین سایر تیم های فولاد خوزستان در فصل گذشته با قهرمانی فصل 1 قهرمانی کشور توسط تیم نونهالان، 3 قهرمانی توسط تیم های جوانان، جوانان و امید، سهم منطقه ای تیم منطقه با حضور 17 سال در فینال لیگ استان و همچنین حرفه عنوان تیم وزنه برداری این تیم در مسابقات برترین های جوانان کشور در لیگ برتر نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشت.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما