lancerbanner

نحوه تشخیص دستگاه های الکترونیکی؛ از اهداف به صفحه کلید

[ad_1]

وسایل الکترونیکی که با یک وسیله غیرحزبی جایگزین شده اند همیشه برای نظافت مورد نیاز هستند.

به گزارش ملی، بیش از هر زمان دیگری مشغول گوشی و لپ تاپ و رای مولوی هستیم. استفاده از اهداف در طول یک روز نسبت به عادت ما بسیار تغییر کرده است.

اگر هر یک از این دستگاه‌ها به این صورت متمایز نشوند، دستگاه‌های شما ممکن است به میکروب داغ تبدیل شوند. بنابراین، حداقل یک بار در هفته، باید خود را به یک عادت تبدیل کنید. در اینجا به آنها توضیح می دهیم که چگونه آنها را تشخیص دهند.

چگونه صفحات خود را متمایز کنیم

شرکت اپل کتابچه راهنمای محصول خود را در مورد نحوه تشخیص محصولات منتشر کرده است. این شرکت توصیه می‌کند که هدفون، لپ‌تاپ و کامنت‌های خود را با استفاده از الکل ایزوپروپیل 3% یا دئودورانت مرطوب دستمال، صفحه کلید یا سایر سطوح خارجی تمیز کنید.

اپل توصیه می‌کند که اگر از محلول ایزوپروپیل استفاده می‌کنید، الکل را مستقیماً روی خود دستگاه‌ها اسپری نکنید، بلکه آن‌ها را روی یک تکه پارچه میکروفیبر بمالید و سپس دستگاه را متمایز کنید.

تاکید بر این است که هیچ عنوان سفید کننده یا به اصطلاح سفید کننده برای تشخیص صفحات استفاده نمی شود، حتی محلول های رقیق شده.

نحوه تشخیص دستگاه های الکترونیکی؛  از اهداف به صفحه کلید

باید در نظر داشته باشید که حتی اگر محصول شما در برابر آب مقاوم است، آن را با آب و مواد ضدعفونی کننده رقیق نکنید. این نکات را می توان برای هر نوع صفحه از هر برندی اعمال کرد.

همچنین می توانید تمام سطح را با یک پارچه نرم یا میکروفیبر پاک کنید تا از شر هر گونه آلودگی خلاص شوید. مراقب باشید سطح قیچی، ضایعات، تکه های کاغذ یا هر ماده دیگری که ممکن است باعث ایجاد خراش روی سطح شود، خراشیده نشود.

توجه به این نکته ضروری است که محصولات پاک کننده سنتی – حتی داروهای طبیعی مانند سرکه – بیشتر به پوشش دستگاه شما آسیب می رسانند، بنابراین از آن برای تمیز کردن صفحات استفاده نکنید.

نحوه تشخیص خود کلید صفحه

اگر قصد تمایز بین لپ‌تاپ یا خود صفحه است، از ابتدا ساکت باشید و آداپتور را جدا کنید.

لپ تاپ یا صفحه کلید را روشن کنید و آن را به آرامی تکان دهید تا گرد و غبار، گرد و غبار و ذرات باقی مانده صفحه را باز کند.

از ذرات باقیمانده از دستگاه هوای فشرده برای جداسازی گرد و غبار و ذرات استفاده کنید. همچنین می توانید از یک برس نرم بزرگ برای تمیز کردن هر گونه آلودگی استفاده کنید.

سپس یک تکه پارچه میکروفیبر را مرطوب کرده و به راحتی روی سطح قرار دهید و مطمئن شوید که پارچه حاوی آب اضافی نباشد.

ضد عفونی کردن اهداف را فراموش نکنید

با پارچه های مرطوب شده با آب مرطوب، اهداف روی گوش را تشخیص دهید. به جای استفاده از آب و صابون برای متمایز کردن پوشش، حتماً روی نواحی تمرکز کنید که بیشترین تماس را با مو یا پوست شما دارند.

اگر هدف شما چرم است، از برنزه کننده مخصوص استفاده کنید. در غیر این صورت آنها را با دستمال مخصوص پاک کنید. برای رسیدن به سخت ترین قسمت ها، ممکن است لازم باشد از یک گوش تمیز استفاده کنید.

اهداف و سایر وسایل داخلی باید با یک پارچه خشک پاک شوند تا از آسیب به وسایل الکترونیکی جلوگیری شود.

می توانید از یک برس نرم یا حتی یک مسواک خوب برای پاک کردن کثیفی و باقی مانده از هدف استفاده کنید. همچنین، می توانید از یک تکه کاغذ برای بیرون آوردن راحت هر جنایت قابل مشاهده استفاده کنید.

اما این کار را با دقت انجام دهید تا آسیب نبینید. توجه داشته باشید که اگر اهداف شما با معادل های مقاوم در برابر آب برابری می کند، از آب داخل آنها اجتناب کنید.

و در نهایت …

همانطور که آداب قدیمی به ما می گوید، فضا سازمان یافته است، ذهن سازماندهی نشده است. بنابراین همیشه فضای خود را متمایز کنید و محیط خود را از عوامل حواس پرتی دور نگه دارید.

با استفاده از روش های صحیح بین دستگاه ها و لوازم جانبی تمایز قائل نشوید. چند بار یک بار این کار را انجام می دهید؟ این به شما بستگی دارد، اما حداقل یک بار در هفته لازم است.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما