lancerbanner

نام مستعار: در این شرایط بازیکنان را می کشیم! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1820969 |
03 اردیبهشت 1401 ساعت 03:54 |
17,565 بازدید |

0
دیدگاہ

چرا باید بازی ها روی عربستان سعودی متمرکز شود؟

فلاز سرمربی خوزستان از تصمیم AFC برای بازی تابستانی در عربستان گلایه کرد.

به گزارش “ورزش سه”، جواد نکونام، سرمربی فولاد پس از نشست خبری پس از بازی با الغرافه که در بالای مرحله از مرحله حذف شده بود، گفت: در حال بازی هستیم. سخت. روز اول گفتم گروه، گروه سخت است و تیم ها خیلی به هم نزدیک هستند. خوشحالم که تیمن صعود کرد، اما صعود هنوز تمام نشده است و بالاخره کارمان ماند و بازی مهم هستند. بازی سختی داشتیم چون تیم آخرین فرصت را داشت و با تمام وجود توانستیم مقابل تیم قرار بگیریم تا بتوانیم موفق شویم.

او اضافه کرد: نیمه اول را خوب شروع کردیم و کنترل داشتیم، بهترین مکان ها برای گلزنی زمانی بود که گل نزدیک بود. در نیمه دوم راند دوم ضدحمله تمام تلاش خود را کردیم اما متاسفانه از آن استفاده نکردیم. من واقعاً به دو سوم تیم افتخار می کنم زیرا آنها عملکرد خوبی نداشتند، آنها باید بهترین در آسیا و بهترین مکان در جهان بودند و همه آنها باید بهترین عملکرد را داشتند.

تبریک پیروزی و صعود به فولاد ادامه داد: به همه هواداران و همه کسانی که برای تیم ما دعا می کنند، بازی می کنند و آنهایی که در حاشیه هستند، مخصوصا در این هوای گرم و مرطوب که بازی واقعا سخت است، خسته نباشید می گویم تبریک می گویم.

جواد نکونام با آسودگی از تصمیم AFC توضیح داد: یکی از نکاتی که می خواهم به آن اشاره کنم این است که از آنجایی که سال هاست در فوتبال آسیا بازی می کنم، امیدوارم این کار دیگر تکرار نشود. بیایید بازیکنان خود را بکشیم! هر بار سه روز در این گرما و رطوبت بازی کنیم، در شرایطی که تمام بازی های دنیا توسط تماشاگران انجام و تماشا می شود، اما بازی های آسیا متمرکز و در کشوری برگزار می شود که گرم و مرطوب است. روزی یک بار بازی کند و این باعث مرگ بازیکنان و سخت تر شدن شرایط می شود.

او اضافه کرد: امیدواریم گام های بعدی و سال های بعد مثل قبل نباشد.

تیمیش سرمربی فولاد در مورد این سبک گفت: ما گل داریم و به گرافیکی که آنها منتظر آن هستند دقت کرده ایم. می‌توانیم راند دوم را در نیمه اول بازی کنیم، اما از آن استفاده نمی‌کنیم و وقتی تیم خودکشی می‌کند، مجبور نیست تسلیم شود.

نام مستعار در بخش پایانی گفتگو توضیحات خود را تکمیل کردند: اگر به حملات دقت کنیم، می توانیم گل های بیشتری را ببینیم و یکی دو صحنه را ببینیم. ما از ابتدا برنامه داشتیم که به او فشار بیاوریم و سعی کنیم تیم حریف را از رختکن بیرون بیاوریم و در ضدحمله با او صحبت کنیم که باعث عدم تمرکز شد تا به بازی بعدی نرویم. گرد

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما