lancerbanner

نامه هایی به مجلس نمایندگان درباره کمک های جدید به رئیس جمهور

[ad_1]

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه هایی از رئیس جمهور درخواست کمک کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

حج اسلام و مسلمین

دولت محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام

تعهد دولت به حذف سیاست واردات و اصلاح و بهبود توزیع عادلانه کمک‌ها جای نگرانی دارد و مجلس شورای اسلامی و همچنین یک سال گذشته آماده هرگونه همکاری و مساعدت در این مرحله است. حمایت از دولت یک بار قانونی و خودساخته است.

به منظور اصلاح نحوه انجام این وظیفه بزرگ و رفع کاستی ها و تلاش های مردمی چند نکته استناد می شود:

2- نیات گسترده ای از سوی وزارت رفاه و تعیین شاخص هایی از جمله کشف کمک، ایراد و نظارت در بین مردم بر اساس تصمیم دولت و الزام به پرداخت کمک های مردمی صورت گرفته است. جامعه، نه یک ماه هزینه ها بر دولت تحمیل می شود. با افزودن یک دهم میلیارد دلار به دولت پیشنهاد می شود سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به دولت اعم از همه آحاد مردم افزایش یابد و شاخص های شاخص با پیام افراد غیر مشارکت کننده از محاسبه مطلع می شود. نشانگرها و در صورت عدم اعتراض کمک قطع می شود.

2- تبیین جهاد مشکل ساز است و اطلاع رسانی به مردم از فواید طرح قطعا در موفقیت طرح مفید است اما در گفتگو با مردم باید بر اساس واقعیات و اصول اقتصادی و آگاه ساختن مردم باشد.

بیان مواردی از قبیل تاکید بر عدم تاثیر این طرح بر سایر کالاها و خدمات یا برآورد تورم زیر 10 درصد در صورت اجرای طرح، واقعیت ها و اصول علم اقتصاد با هم مطابقت ندارد و در این عبارات تاثیر آن منعکس می شود. و احترام وزرا و کارشناسان محترم کشور محفوظ است.

2- مردم ایران اسلامی نشان داده اند که در تصمیمات و اقدامات دولت ها همبستگی و مشارکت داشته اند و این مردم مستحق اعتماد دولت و مجلس بوده اند، لذا در تصمیم گیری های خود اصل اعتماد از طرف دولت و مجلس مورد تاکید است بنابراین در تصمیم گیری برای اصل اعتماد عموم مردم، تولیدکنندگان، کارآفرینان و همچنین مصرف کنندگان و عموم مردم باید دستور نهایی در نظر گرفته شود.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما