lancerbanner

نامه نماینده تهران به سردار اشتری درباره بازدید

[ad_1]

نماینده تهران در نامه خود به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر حسین اشتری، به نحوه اجرای عفاف و حجاب در مواردی که حقوق زنان هر چند محدود ضایع می شود اشاره کرد. و محدود است.

به گزارش ایسنا در نامه محسن پیرهادی به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری:

نیروهای شخصی و شرعی جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران موظف است نظم و امنیت را در داخل کشور حفظ کند و از ارزش های اسلامی آن پاسداری کند.

در این بین متأسفانه سبک اجرای قانون عفاف و حجاب در رئیس دستگاه تنظیم کننده مطرح شده و محل گلایه خانواده ها ایجاد شده است. ضمناً موضوع اجرای قانون عفاف و حجاب را در سطح شهرستانها به عنوان نماینده مردم ایران در قالب حق الناس به ضابطین نیروی دریایی که امیدوارم به آن رسیدگی شود، آنها در راستای طرح تحول تامین اجتماعی هستند.

اجرای قانون عفاف و حجاب یکی از موضوعات مورد بحث همه کشورها از زمان انقلاب اسلامی است که تاکید بر رعایت ارزش ها و شعائر دینی بود، چرا که اولین تشکیلات در این حوزه کلید اصلی این امر بود. تشکیل دولت و 16 راه حجاب و عفاف در دولت اصلاحات تدوین شد، قانون نهم عفاف و حجاب تصویب و اجرا شد، نیروهای اداری ارجاع شدند. این روند گواه بر این است که در همه ایالت ها برنامه اجرایی یا قانون عفاف و حجاب وجود دارد و سیاست جمهوری مقدس جمهوری اسلامی یکی از مهمترین شعائر دینی است. توجه به این نکته ضروری است که محدودیت ها و نظرات خاصی وجود دارد که به سبک و سیاق انجام می شود.

همانطور که ملاحظه می فرمایید رهبر معظم انقلاب در سفری که در سال 91 به خراسان شمالی داشتند فرمودند: آیا مصلحت است؟ ایا درسته مربوط به این جبهه نیست و ایرادی دارد. اما من هیچ ایرادی ندارم. عیب و نقصی دارد و عیب ها ناچیز است و دیده نمی شود. ما هر دو عیب داریم و عیب داریم. با این نگاه و با این روحیه، البته انسان از انکار سر باز نمی زند، اما با زبان، نه با ایجاد کینه، از منکر سر باز نمی زند.

با تأکید و توصیه رهبر معظم انقلاب به مدار و نهی از این قبیل کینه‌ورزی‌ها در جامعه، اهمیت سبک و نحوه اجرای قانون عفاف و حجاب برای مردم و به‌ویژه مدیریت محترم اداری آشکار می‌شود. مدیر اجرایی.

سبک و سیاق لازمه آموزش افسران و افسران نیروی دریایی در این زمینه، شادابی، تصدی ریاست و احترام به کرامت و عزت نفس شهروندان است.

متأسفانه علیرغم این تأکیدات و توصیه ها که امیدواریم محدود و محدود باشد، سبکی از برخورد با مأموران کم حجاب برای زنان در حد یک عنوان شایسته مدیریت شهری مبتنی بر هویت و امنیت شخصی است. چیزی به نام مذهب یا ملیت وجود ندارد.

متأسفانه در برخی موارد از تعداد خانواده و تعداد زنان کاسته شده است. سلایق و سلایق مختلف زنان با پوشش مأموران، دستور به گردش در راهنما، استفاده از ادبیات نامناسب، تحقیر و رفتار نامناسب زنان در بازداشتگاه و برخی برخوردها با زنان دستگیر شده به یادگار مانده است. این موارد نه مانند زنان اسلامی ایران است و نه آراسته به طرح حجاب و عفاف است که عنوان طرح، شهادت دزدی و اجرای آن است.

قانون نباید برای تخریب یا تجاوز به جایگاه زنان در کشور و یا بهانه ای برای مخالفت با نظام و دفاع از حقوق زنان در خارج از کشور مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین توجه به این نکته ضروری است که بر اساس فلسفه تشکیل شخصی نیروی اداری، این نهاد باید برای مردم در امان باشد، زیرا مردم به انواع بدی ها و بدبختی هایی که در شهر وجود دارد پناه می برند. از آرامش و آرامش مطلوب نیروهای خودخوانده امنیتی به کجا پناه ببریم و کمک بگیریم؟ توجه داشته باشید که اگر احساس امنیت، اعتماد اجتماعی و عمومی مردم به این سازمان خدشه دار شود، جبران آن دشوار و پرهزینه خواهد بود.

او در صورت نداشتن تجربه شخصی برای کمک به نیروهای امنیتی به عنوان افسران و نگهبانان شهر از شهر آزاد شد و تعداد زنانی که به اتهام تعرض و آزار و اذیت شدید محکوم شده اند چقدر است و چه کسانی مسئول هستند. این اجتناب؟

امیدواریم جناب تدبیری ضایع شدن حقوق زنان هر چند محدود و محدود را مد نظر قرار دهند و زین این وظیفه مهم و حساس اعدام خود را در جزئیات قانون و مدنی خود بر عهده بگیرد. حقوق.آشنا با شعائر دینی و اسلامی و حقوق عمومی.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما