lancerbanner

مناظره مدیران جنجالی خودرو و صنعت نفت – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1822574 |
13 اردیبهشت 1401 ساعت 22:22 |
1,240 بازدید |

0
دیدگاہ

در رادیو ایران با موضوع تعلیق 24 ساعته

مدیران دو تیم شهرخودرو خراسان و نفت آبادان صنعت در جریان تعویق این مسابقات واکنش خود را به برنامه گفتگوی رادیویی نشان دادند.

بر اساس این گزارش، «سه ورزش» باعث ایجاد شهرک‌های گرد و غبار و لغو پروازها شد تا اینکه کاروان صنعت نفت به موقع وارد مشهد شد و به همین دلیل تاخیر 24 ساعته باعث شد تا این تیم در این شهر به رقابت بپردازد و امروز به جای آن برتر شناخته شوند. .

پیش از دیدار حساس دو تیم، سید مهدی سید صالحی مدیر تیم شهرخودرو و بهنام سراج مدیر تیم صنعت نفت آبادان در برنامه ایران ورزشی رادیو ایران مناظره های جنجالی انجام دادند.

سید صالحی در واکنش به لغو این مسابقه گفت: مدت ها پس از پرواز کنسولی صنعت نفت، سهیل مهدی اعلام کرد که بازی 24 ساعته روز چهارشنبه با تاخیر برگزار می شود. حدود یک ماه پیش هوای اهواز و آبادان غبارآلود بود و رقیب هم بیگانه نبود.

وی افزود: در شرایط حساس و ویژه ای قرار داریم و از فینال شش بازی پیش هستیم.

سید مهدی سید صالحی با اشاره به شرایط تیمش توضیح داد: به مناسبت عید همه پروازها روشن است و چند روز بعد فرصت داریم تا بازی سختی مقابل استقلال داشته باشیم. برای بازی مقابل استقلال یک روز کمتر استراحت می کنیم و شرایط خاصی داریم.

مدیر تیم شهرخودرو در پاسخ به میزبان تیمش در مشهد گفت: ما در فصل اول بازی خواهیم کرد. به جواهر فروشان گفتم اگر از سه بازی حمایت کنند، در ورزشگاه امام رضا بازی می کنیم. موافقت نکردند و تخفیف دادند.

سید صالحی در آخرین مصاحبه خود گفت: دیروز به مشهد پرواز کردیم، بچه ها سربازی بودند و یک دفعه می گویند پرواز رقیب لغو شده است. چارتر پرواز را ساعت 6 صبح گرفتند اما صبح نتوانستند بیدار شوند. شرایط صنعت نفت روی میز است که در صورت انجام بازی مشکلی ایجاد نمی کند. این بازی ده روز پیش قرار بود در مشهد برگزار شود.

بهنام سراج مدیر تیم صنعت نفت در واکنش به اظهارات سید صالحی گفت: این تصادف قابل پیش بینی نیست زیرا هفته گذشته چنین مشکلی نداشتیم. ما همیشه در یک سفر دو روزه به شهر رقیب هستیم اما برای این مسابقه دو روز پیش برای ما آماده نیستیم.

وی افزود: با توجه به تماس های سید عباسی با منصوریان مشخص نیست این بازی در تهران یا مشهد انجام شده است. با توجه به شرایط سخت شهرخودرو با تربیت بدنی در استان، بازی در تهران برگزار شد و منصوریان این موضوع را مطرح کردند.

سراج در قسمت آخر این گفتگو گفت: حق با حریف است و ما در حال باخت هستیم اما این شرایط برای ما وجود دارد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما