lancerbanner

ممنوعیت پوشیدن لباس های «فحش» و «شرم آور» در نیمکره شمالی

[ad_1]

در رفتن بر اساس گزارش ها، جوانان کره شمالی شلوارهای تنگ به تن دارند. دولت نیمکره شمالی نگران است که جوانان بیشتر و بیشتری در بخش غربی کشور از کد لباس پیروی می کنند.

طبق گزارش فرارو از روزنامه سن و شبکه خبری دویچه وله، اتحادیه موسوم به “اتحادیه سوسیالیست اتحادیه جوانان” که در نقش پلیس در کره شمالی عمل می کند و از زنان 4 و 5 ساله که شلوارهای تنگ یا جین تنگ می پوشند و قانون را زیر پا می گذارند فیلم می گیرد، سپس در عمل دستگیر می شوند. می خواهند متن سند خود انتقادی باشد و متعهد به عدم تکرار جنایت الگبری در جهان غرب باشد.

این افراد اما آزادند، اگرچه ممکن است از فیلم گرفته شده باشند و در سخنرانی ها و جلسات خود برای مخفی کردن آژیرها و لباس های غربی استفاده شده باشند. در ویدئویی که منتشر شده است، چند زن ظاهراً 3 تا 4 ساله نشان داده می شوند که به دلیل دستکاری و رنگ آمیزی شلوارشان دستگیر شده اند.

در یکی از ویدئوها، زنان تحت عنوان “لباس زنانه فحاشی” و ترویج “ایدئولوژی ناپاک” دستگیر شدند. تی شرت، ژاکت و مدل موی غربی در کره شمالی غیرقانونی تلقی می شود. به همین ترتیب، هر نوع سوراخ کردن، مانند لب زدن، در نیمکره شمالی ممنوع است.

روزنامه “سان” در سخنانی در استان هامگیونگ در نیمکره شمالی گزارش می دهد که رهبران احزاب در شمال کشور نقش مهمی در ایجاد سبک زندگی سوسیالیستی و افراد متخلف از قانون دارند. قلم مرده است در این سخنرانی ها بیانیه هایی خوانده می شد که رابطه ای صریح و صریح با “میهن آینده” را دنبال می کند.

نیمکره شمالی

پارک کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل می گوید ساکنان شمال شمال که از کشور به دویچه وله گریخته اند می گویند که دولت کره شمالی در حال ریشه کن کردن جدایی طلبان است و مخالفت آزادانه با دولت را ممکن می سازد.

این مرد 5 ساله به دویچه وله گفت: زمانی که برای اولین بار یک برنامه تلویزیونی خارجی را تماشا کردم، 6 ساله بودم، اما بلافاصله پس از دیدن آنچه که دوست آن مردم شده بودم، زندگی من با آنچه در اطراف می دیدم بسیار متفاوت بود. نیمکره شمالی.” به ما گفته شده است که دیکتاتورهای نیمکره شمالی پدران ما هستند و ما باید به آنها عمل کنیم، اما ناگهان می بینیم که مردم از سایر نقاط جهان از آزادی برخوردار هستند.

محدودیت های زیادی برای انتخاب لباس در نیمکره شمالی وجود دارد و مردم فقط از قوانین دولتی پیروی می کنند. از این نظر، این امکان برای من وجود دارد که خودم را به صورت شخصی بیان کنم، اما نمی دانم با خودم چه کنم.”

او می گوید افرادی که در نیمکره شمالی از لوازم آرایشی و رنگ مو استفاده می کنند، «قرمز» می شوند و به جامعه قلمداد بی وفایی می کنند. «پارک» قوانین را زیر پا گذاشت و به او لقب «خائن» دادند. او سه روز بعد به دلیل استفاده از گوشواره در کلانتری دستگیر شد و بارها مجبور به اعتراف شد.

او می گوید که به دلیل عدم ملاقات با محیش در ملاء عام از سوی پلیس تهدید شده است. او با قرار وثیقه آزاد شد. پارک می گوید یکی از دوستانش چندان خوشحال نیست و پس از دستگیری به دلیل پنهان کردن جنایت، اجازه پوشیدن لباس های غیر مجاز را ندارد. او یک ماه به شدت مجازات شد و مجبور شد در ساخت جاده کوهستانی کمک کند.

گرگ اسکارلاتیو، مدیر اجرایی کمیته حقوق بشر در کره شمالی می گوید: مدل های مو و لباس هایی که با مشخصات رژیم مطابقت ندارند با سلیقه و انتخاب شخصی مشخص می شوند. ایدئولوژی رژیم کیم بر همدردی متمرکز است نه فردگرایی.

در اوایل سال جاری، پیونگ یانگ قانونی را تصویب کرد که برای ایجاد یک “فرهنگ ارتجاعی و تفکر برانگیز” طراحی شده بود و سپس در ژوئیه سال گذشته قانونی در مورد آموزش جوانان تصویب کرد که به جوانان اجازه بازنشستگی می داد. دسترسی به “فرهنگ نظام سرمایه داری”.

اسکارلتیو می افزاید: رژیم کیم جونگ اون به دنبال جلوگیری از قاچاق برنامه های تلویزیونی و فیلم های خارجی به شمال است، در حالی که برنامه های چالش برانگیز آن بر اساس اطلاعات دولت شمال است که برای متقاعد کردن و اطاعت از شمال لازم است. “خودت را نجات بده.

وی افزود: افزایش تعداد زندان ها و زندان ها در نیمکره شمالی بیانگر مخالفت روزافزون مردم با انحراف از قوانین نظام سوسیالیستی است. تصاویری از داخل کره زمین نشان می دهد که تعداد زندانیان در سه ماهه پایانی سال در سه ماه پایانی سال به شدت افزایش یافته است.

با این حساب، پارک نسبت به خود کشور خوشبین است. او گفت: «وضعیت در شمال قطعاً در حال بهتر شدن است. نسل جوان در اینجا کاملاً با والدین خود متفاوت است و از طریق بازار سیاه بزرگ بزرگ شده است که اساساً نوعی سرمایه داری است. وقتی مردم این کار را می بینند، می خواهند چیزها را افزایش دهند. این طبیعی است. سیستم بازار به مردم کمک می کند تا ببینند چه چیزی ممکن است. آنها برنامه های تلویزیونی خارجی را تماشا می کنند و خود و دولت را ارزیابی می کنند. زمان می برد، اما من معتقدم آینده روشن است.”

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما