lancerbanner

مقدار پول جمع آوری شده بیشتر بود

[ad_1]

نتایج اجرای گزارش حاکی از استقبال و ثبت نام تقریبی 5000 نفر در این راه است که استان خوزستان بیشترین آمار ثبت شده را به خود اختصاص داده و این قرارداد توسط رئیس جمهور منعقد شده است.

به گزارش ایسنا، طراحی طرح کمک بلاعوض برای ایجاد فرصت های شغلی خرد، کوچک و متوسط ​​و زمینه سازی برای اشتغال دانش آموختگان دانش آموختگان بخش های آموزش عالی و عالی بسیج شده است.روش تعامل با نیروهای متخصص و مجرب، انتقال دانش و فناوری روز به نیروی اقتصادی با ورود جوانان و توسعه سطح تولید و سرمایه گذاری در حوزه تعاونی و خصوصی تحت عنوان سیاست های بازار فعال.

جامعه دانش‌آموختگان و جوانان را برای ایجاد شغل بی‌کار در مناطق محروم و کم برخوردار کشور هدف قرار می‌دهد و به همین دلیل 5 درصد نیروی کار با کمک دولت و برای مدت یک سال توسط دولت به کار گرفته می‌شوند. آنها برای جذب در بانگا پول می گیرند.

مقدار پول جمع آوری شده بیشتر بود

نتایج اجرای گزارش اجرای طرح حاکی از ثبت نام 8000 و 4 نفر و متقاضی از این طریق است که از این تعداد 8000 و 4 نفر به صورت قراردادی و جذب نیرو می باشند.ثبت نام و اقدام برای جذب نیرو.

در بین استان ها، استان خوزستان بیشترین تعداد داوطلب، کارفرما و قرارداد اختصاص یافته به آنها را داشته و کمترین میزان استقبال مربوط به استان شمالی خراسان بوده است.

مقدار پول جمع آوری شده بیشتر بود

داوطلبان و جویندگان کار باید دارای مدرک دیپلم و تحصیلات عالی بوده و سن آنها از 5 سال بیشتر نباشد. شرط سنی برای زنان سرپرست خانوار نیز تا 5 سال ثابت است.

به نظر می رسد وزارت کار در راستای کاهش هزینه های اشتغال نیروی جدید نیروی دریایی برای پایداری و گسترش تولید و اشتغال، افزایش فرصت های شغلی در بازار کار و حمایت از بخش های مشارکتی و خصوصی، توسط فعالان اقتصادی اجرایی شود. این امر باعث رونق بازار و اشتغال در کشور شده است.

میزان دستمزد معادل 5 درصد دستمزد متناسب با کار شورای عالی اجرایی است که متناسب با اجرای طرح با حداقل 1.1 درصد افزایش دستمزد، تومان خواهد بود.

متقاضیان و کارفرمایان می توانند با مراجعه به آدرس https://pyd.mcls.gov.ir و ثبت نام در وزارت کار از این طرح بهره مند شوند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما