lancerbanner

معرفی یک سنت هوشمندانه و خلاقانه

[ad_1]

در رفتن X-Sense یک تولید کننده پیشرو در محصولات امنیتی خانگی است که هدف آن محافظت از خانه ها و آپارتمان ها در برابر تولید این محصولات است. یکی از شاخص های محصول این شرکت، افتتاحیه های سنتی است. سنت هایی که از دیرباز در برخی از نقاط کشور مورد استفاده قرار می گرفت، اکنون به یکی از محصولات ضروری امنیت خانه تبدیل شده است.

طبق گزارشات فرارو، این دستگاه در صورت تشخیص دود، ساکنین خود را به مقصد هشدار می دهد. SCO7-W یکی از محصولات تولیدی این شرکت می باشد. این محصول از اتصال بی سیم پشتیبانی می کند و در صورت فعال شدن یکی از افشاگرها، همه دستگاه های نوردهی شروع به هشدار می کنند. همچنین یک “محافظ” وجود دارد که می تواند به سرعت وجود دود و مونوکسید کربن را تشخیص دهد و یک شاخص لازم برای محافظت از افراد در برابر آتش سوزی و مسمومیت با کربن مونوکسید است.

دود آشکار

X-Sense SC07-W دارای حداکثر مقدار “بی سیم بی سیم” است. آنها یک شبکه امن در خانه ایجاد می کنند که پوشش کاملی را برای کمک به نجات جان افراد فراهم می کند. برای اتصال رادیاتورها به یکدیگر می توانید از ماژول فرکانس رادیویی استفاده کنید. اگر یکی از آنها ناهنجاری را تشخیص دهد، زنگ خطر با صدای بلند به صدا در می آید. همچنین آنها را به دیگر مدل های X-Sense متصل می کند. استفاده از باتری لیتیومی به کاهش ناراحتی و تعویض باتری ها کمک می کند. این باتری 5 ساله است.

همچنین دارای صفحه نمایش LCD یک صفحه ای است که غلظت واقعی مونوکسید کربن را به گفته کاربران در ppm نشان می دهد، بنابراین با بررسی این اعداد می توان بلافاصله متوجه وجود خطرناک CO در اتاق شد. نشانگر LED به کار رفته در این محصول با ترکیب سمعک و چشمان چشم نواز سبز، قرمز یا زرد با سهولت در یک نگاه این امکان را به شما می بخشد. تشخیص مشکل؛ افشاگر از طریق یک “گربه” بسیار قدرتمند کاربران را آگاه می کند. تشعشع SC07-W که در قالب یک جعبه خوش ساخت ارائه شده است، دارای دو نوع حسگر است: سنسورهای فتوولتائیک، برای تشخیص وجود دود و مواد الکتروشیمیایی برای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل مداوم سطوح مونوکسید کربن (CO) موجود در یک واحد. اتاق

دود آشکار

به منظور صرفه جویی در هزینه باتری، صفحه نمایش LCD آماده است و افراد نمی توانند با یک نگاه به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشند. برای اطمینان از عملکرد صحیح این تست ضروری است هفته ای یکبار فشار مرکزی را تست می کنیم. SC07-W X-Sense با قیمت کمتر از 55 در وب سایت سازنده به فروش می رسد. این شعاع یک نقص کوچک دارد. روش ارتباط می تواند ساده تر باشد. همچنین از یک اپلیکیشن تلفن همراه با این کنترل شعاعی استفاده کنید تا آن را به یک ابزار کامل امنیت خانه تبدیل کنید.

دود آشکار

دود آشکار

منبع: gizchina

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما