lancerbanner

مصاحبه های مختلف اسکاچ با بی بی سی من به ایران و آمریکا اهمیتی نمی دهم

[ad_1]

گفتگوی دراگون اسکاچیچ با «بی بی سی» درباره نگرش ایران به آمریکا در گروه B جام جهانی قطر که از آن به عنوان یکی از سیاسی ترین بازی های تاریخ یاد می شود، فوتبال برایم مهم نیست.

وی در پاسخ به این سوال که «همه مردم ایران می‌خواهند درباره این بازی صحبت کنند و بازیکنان هم می‌خواهند آن را حس کنند، چطور این احساسات را در بازی مدیریت می‌کنید؟»، گفت: مقابل تیم‌های بحرین و عراق. ما در آن بازی ها موفق بودیم. در آن بازی ها احساسات خود را کنترل می کردیم که باعث خوشحالی ما شد. ما در مرحله انتخابی احساس خود را تثبیت کرده ایم و امیدواریم در بازی با آمریکا نیز این اتفاق دیده شود.

اسکاچ گفت: آیا خاطره ای از بازی با ایران و آمریکا در جام جهانی دارید؟

سرمربی تیم ملی در ادامه با این سوال مواجه است: قبل از بازی پاورقی ها و صحبت ها زیاد است اما بازیکنان دو تیم بازی را همزمان شروع کرده اند. گریپ؟ من به تحرکات دیپلماتیک در فوتبال فکر نمی کنم و فقط به این فکر می کنم که چگونه می توانیم مقابل آمریکا پیروز شویم. فوتبال باید با مردم کشور مرتبط باشد و این چیزی است که باید منتظر آن باشیم، اما همانطور که گفتم، من می خواهم به تنهایی روی بازی تمرکز کنم.

اسکاچیچ همچنین این سوال را مطرح کرد: از نظر سیاسی در حال حاضر انگلیس، آمریکا و ایران در تلاش هستند تا در مورد مذاکرات هسته ای به اجماع برسند و شما تصمیم گرفته اید که با این دو تیم در جام جهانی بازی کنید. دوست داری بازی های دیگری از این دست را ببینی یا دوست داری از این به عنوان فرصتی برای تبلیغات دولتی استفاده کنی؟» او گفت. من یک مربی فوتبال هستم و سوالی وجود دارد که به من مربوط نیست.

وی در پایان این پرسش که بازیکنان بازی با انگلیس و آمریکا را چطور می بینید؟

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما