lancerbanner

مزایای: ما می خواهیم آلومینیوم را به جای اصلی خود برگردانیم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1817722 |
13 فروردین 1401 ساعت 18:15 |
2,132 بازدید |

1
دیدگاہ

فردا هر دو تیم مهمان هستند!

محمد نوازی مربی آلومینیوم اراک می گوید بازیکنان این تیم آخرین لحظات تمرینات خود را در روزهای اخیر پشت سر می گذارند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال اراک که با حضور سید مهدی رحمتی و کادرفنی شاهد تغییرات حضور خود نیمکت است، فردا راهی فجر فسادی می شود. محمد نوازی یکی از مربیان آلومینیوم انگیزه برنده شدن در کسب و کار را به این تیم اعلام کرد.

نوازی در ابتدای گفتگو گفت: ما سخت کار می کنیم. چون سحرگاه تیمی را مجروح می بینیم. بازی با تیم هایی که نتایج غیر قابل قبولی داشته اند و خود را به بازیکنان جدی تبدیل کرده اند سخت است. با توجه به تحلیلی که از این تیم داریم، با اشاره به موارد مطرح شده از سوی این تیم و مواردی که در تمرین به بازیکنان اشاره کرده ایم، آماده این دیدار هستیم.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی مقابل تراکتور و در تعطیلات با توجه به آمادگی بدنی توانستیم تمرینات بسیار خوبی را انجام دهیم. فکر می کنم فردا بتوانیم این سه روز تمرین خوب را با کمک سه بچه بازی کنیم و به اراک برگردیم. رسیدن به این نقطه مستلزم این است که دست به دست هم بدهیم و بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است در مشهد 3 امتیاز را کسب کند و روند خوبی که از بازی با تراکتور شروع شد، ادامه داد: تمام دنبال این هستیم که این تیم را به جایگاه اصلی خود برگردانیم و خوب است. جایی برای بازگشت.” . این تیم مشکل روحی و روانی داشت و خدا را شکر مدتی است که تیم به روند خوب خود بازگشته است.

نوازی در پایان گفت: هر دو تیم اینجا مهمان هستند و فکر می کنم فجر برای ما مفیدتر باشد. فکر می کنم شرایط تیم ما در صورت اقتضا باعث می شود که بتوانیم بازی را قابل قبول کنیم و آنچه کادرفانی از بازیکنان خواسته است را اجرا کنیم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما