lancerbanner

مدیر شفافیت در انتخاب سرمربی

[ad_1]

مصطفی آجورلو، مدیر عامل سرمربی جدید به ویژه آخرین تحولات و روند انتخابی گفت: باید یک بار دیگر از تمام اعضای تیم شروع کنیم که فصل گذشته با تلاش و عزم خود برای کسب استقلال به عنوان قهرمانی رقابت لیگ های برتر و هواداران قدردانی، قدردانی.

آجورلو افزود: در طول فصل نشان داده ام که علاقه ای به مصاحبه و بیان دیدگاه های مختلف درباره موضوعات مختلف وجود ندارد و در چند روز گذشته نیز سکوت نکرده ام.

مدیرعامل دانشگاه استقلال به ویژه در مراحل انتخاب سرمربی جدید گفت: هدف ما این است که با یک شغل معقول و باکیفیت کار کنیم که پتانسیل انجام کار را داشته باشد که طبیعتا سخت و پیچیده است. ” پس از پایان فصل و حضور آقای مجیدی در تیم اماراتی، مذاکراتی با مربیان داخلی و خارجی انجام شد. مذاکرات در آرامش و در فضای هیاهو در فضایی منطقی با تکیه و تاکید بر حفظ ثبات و آرامش استقلال انجام شد اما در نهایت این مذاکرات هنوز به اجماع نرسیده است. استقلال مطلق در مذاکره برای انتخاب سرمربی به شدت رعایت می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی استقلال تیم مذاکره کننده گزینه های دیگری را در این زمینه بررسی و بررسی خواهد کرد، بیایید نگاهی بیندازیم به گناهانی که استقلال قهرمان پرتوان فصل گذشته با درایت و توانایی بازیکنانی که در اختیار دارد نیز در هوا و در میان هواداران منتظر ظاهر خواهند شد. لذا به امید خدا انتخاب هفته آینده انتخابی خواهد بود.

مدیرعامل دانشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل نیز می خواهیم بدون فعالیت های فصل گذشته تا حد امکان هوشمند و هدفمند باشیم. ما متقاعد شده ایم که در انتخاب سرمربی و تیم قدرتمند فصل آینده، در فصل گذشته عاقلانه و سخت عمل کرده ایم و جایی برای این نظارت خاص وجود ندارد. هواداران عزیز به زودی پس از انتخابات اخبار را بشنوید.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما