lancerbanner

مدیر: تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت دولت

[ad_1]

رئیس جمهور در فرودگاه سنندج گفت: در استان کردستان و شاهدان دیگر پروژه های نیمه تمام داریم که در وسط مانده و باید به پایان برسانیم، مردم نیز منتظرند دولت این مراحل را بردارید.”

به گزارش ایسنا سیدابراهیم رئیسی امروز (جمعه) در ورودی استان کردستان در فرودگاه سنندج اظهار داشت: حضور در استان کردستان، در آستانه در روز عرفه و عید قربان و در خدمت قدرتمندان که خودم را دوست دارم. و همکارانم

وی افزود: استان کردستان در زمینه کشاورزی و دامپروری و قطب گردشگری و سرزمین معادن ظرفیت های زیادی دارد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اقلیم کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهمترین و توانمندترین نیروهای انسانی در تاریخ انقلاب اسلامی شناخته شده است.

در تیتر این خبر آمده است: کردستان سال به سال همیشه دشمنان انقلاب اسلامی را می‌خواست، در واقع در هر شهر و شهرستانی، در هر شهر و دیاری، با ایستادگی مردم، با سربلندی در برابر دشمنان همسان ایستادگی کرد.

وی استان کردستان را استانی با فرهنگ و تمدن دانست و ادامه داد: کردستان در کشور ما به عنوان استانی با فرهنگ و تمدن شناخته می شود و این مکان نماد تمدن و اهمیت تاریخی است.

رئیس جمهور گفت: استان کردستان، رهبران رشید اسلام و شهدای بزرگ مانند شهید بزرگوار انقلاب را تقدیم آقای شیخ الاسلام کرده است که نام و یادش برای کشور به یک اندازه بلند است.

وی افزود: هم خدمتگزار و هم مدیران استان با توجه به کارهای انجام شده توسط هیئت دولت و در چند روز گذشته مشکلات استان را مطرح کرده و پیشنهاداتی برای رفع محرومیت و مشکلات ارائه کرده اند. استان کردستان».

وی ادامه داد: در استان کردستان و همچنین سایر استان ها پروژه های نیمه تمام داریم که در میانه راه هستند و باید به آنها پایان دهیم و مردم نیز منتظر این هستند که دولت این اقدامات را انجام دهد. گفت.

وی اعلام کرد: انشاءالله در برنامه های دولت تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام که جزء اولویت های استان محسوب می شود جزء برنامه های سفر خواهد بود که در پایان اعلام می شود. از سفر.در استان کردستان و همچنین مسئولیت پذیری مردم و اعلام گزارش.

وی یادآور شد: صنف مشورتی در این خصوص در رابطه با این مشکلات با نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین و مسئولین محترم و نمایندگان مردم، امیدوارم بتوانید با اخلاص و پاکی در خدمت مردم کردستان باشید. بیایید مردم را صدا کنیم.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما