lancerbanner

مجیدی: چرا استقلالی داری که زیبا بازی کنی؟

[ad_1]

فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ هفتم گفت: تیم من 3 روز تمرین نکرد. بعد از 2 روز که بیشترین ویروس کرونا را داشتیم تمرین را شروع کردیم و بعد از 5 روز تمرین در هوا بازی کردیم.

وی ادامه داد: پس از دیدن هوا یک روز ریکاوری و یک روز تمرین انجام دادیم و سپس به مدت 3 دقیقه مقابل پکان به میدان رفتیم. امروز بعد از 3 روز با ذوب آهن در لیگ بازی کردیم. به بازیکنان تبریک می گویم و می خواهم این پیام را به آنها برسانم و بگویم با توجه به شرایطی که پیش آمده، شما فوق العاده هستید. من تمام تلاشم را کردم و از آنها تشکر می کنم. از تیم ناامید نشوید، می گویم تیم خیلی خوبی بود. در مجموع بازی خوبی را به خصوص در نیمه دوم شاهد بودیم.

مجیدی درباره تغییرات در ترکیب استقلال و بازی با صالح حردانی به جای واریا غفوری گفت: غفوری دو بازی انجام داد و امروز سعی کردیم از بازی هایی که بیشترین استراحت را داشت استفاده کنیم. حردانی امروز به خصوص در نیمه دوم فوق العاده بود. من کاملا با او موافقم و قبلا با او صحبت کرده ام و یکی از بهترین جوانان است و امیدوارم پیشرفت کرده و در تیم ملی بازی کرده باشد.

سرمربی استقلال در رابطه با قضاوت وحید کاظمی در این دیدار خاطرنشان کرد: بعد از بازی به داور گفتم در 3 دقیقه بازی یک بار اعتراض کردم و در عین حال یک بار هم به کارت زرد اعتراض کردم. . قضاوت بر اساس تصمیم بسیار خوب بود.

مجیدی در پاسخ به سوالی که تیمش همیشه در نیم فصل نشان نمی داد، گفت: این سوال را در همایش مربیان دیگر تیم ها از مربیان دیگر هم پرسیدید؟ دو بازی لیگ را دیدم و چیزی در آن ندیدم. نمی دانم چرا همه دارند این بازی زیبای استقلال را انجام می دهند. بازی ها فوق العاده و بهترین هستند. من با آنها صحبت کردم و گفتم مهمترین چیز برای ما این است که این روند را به خاطر بسپاریم. ما سخت کار می کنیم، اما فکر می کنم با کمکی که می گیریم، می توانیم این روند را حفظ کنیم.

وی مدعی شد مهدی تارتار که 9 دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشت، گفت: خودمان می توانیم با اصفهان توپ را بزنیم و مشکلی نیست.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما