lancerbanner

مجلس نمایندگان: طرح حفاظت در هفته آینده تصویب خواهد شد

[ad_1]

نماینده حمدان و فامینین در این نشست گفت: قانون حمایت از استفاده از فضای مجازی در بیش از 5 کشور وجود دارد و صاحبان پیام های خارجی در کشور ما دفتری برای پاسخگویی ندارند.

به گزارش 24 این ماه، احمد حسین فلاحی، نماینده حمدان و فامینین در نشست خبری روز یکشنبه 11 بهمن گفت:

فلاحی توضیح داد: ما اینطور می گفتیم که فقر اجباری نیست و گفتم چرا در کشوری سه هزار جنین را سقط کنیم؟ ممنوعیت فروش تجهیزات پیش بار در داروخانه ها یک اقدام پزشکی است و این تصمیم شورا نیست که باید پاسخگو باشم.

وی در رابطه با قانون حمایت از فضای مجازی توضیح داد: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از 5 کشور وجود دارد و صاحبان پیام های خارجی در کشور ما دفتری برای پاسخگویی ندارند.

نماینده مردم حمدان و فامینین در این نشست ادامه داد: به این ترتیب ما در میانه راه هستیم و نمی خواهیم فیلتر کنیم و در واقع تا زمانی که ساختار داخلی وجود نداشته باشد نمی توانیم فیلتر کنیم.

فلاحی گفت: برخی از نمایندگان با تفکر سیاسی خاص همچنان در تلاش هستند تا کار انجام شود و از پنج نفری که در کمیسیون هستند، چهار نفر تلاش کردند تا وقت کمیسیون را بگیرند و از هر طرف فشار وارد شد. به طوری که کار انجام نشد هفته آینده تصویب شد.

وی در خصوص مشکلات طرح ملی مسکن در حمدان گفت: تامین زمین برای مسکن خانه های ملی در خیلی یک امر است و در حالت قبلی این مشکل قابل حل نبود. پنج هزار نفر ثبت نام کردند، پنج هزار نفر استخر گرفتند و فقط برای هزار و یک نفر زمین اختصاص دادند که نیمه غیرحرفه ای بود.

این سرزمین خانه مخالفان ملی است

نماینده مردم همدان و فامینین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آخرین جلسات مجمع نمایندگان با مدیرعامل مسکن و شهرسازی، زمین ها به شهر الحاق شد اما ایراداتی وجود داشت که باید رفع شود.

بهزیستی در رابطه با پروژه اسکای مال تصریح کرد: من مخالف کار غیرقانونی هستم و اگر برای این طرح مجوز داشته باشند با علوم پزشکی مشکلی ندارند و برای تردد فکر می کنند.

وی ادامه داد: مسئولان علوم پزشکی می گویند با ساخت این پروژه دسترسی سختی داریم و تلاش می کنند زمین را تصاحب کنند و در آنجا مرکز درمانی بسازند.

کارخانه دوران نقاهت سختی دارد

نماینده مردم همدان و فامنین در شورای شورای اسلامی شهر در رابطه با پروژه بازیابی کارخانه هوانوردی همدان توضیح داد:

بهزیستی ادامه می دهد: این پروژه به 3 هکتار زمین نیاز دارد و قرار است مرکز سوم در دنیا مرمت شود.

وی یادآور شد: حریم هوایی فضای زیادی را اشغال کرده است و تحریم ها مانعی ندارد.

نماینده مردم حمدان و فامینین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مهمترین اقدام خود در جریان نمایندگی خود توضیح داد: گفتیم کار حرفه ای صورت نگرفته و منافع مردم در نظر گرفته نشده است.

شورای بهزیستی در بیانیه خود مبنی بر وجود شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی در همه استان ها گفت: این شورا در این زمینه تشکیل نمی شود، مدیر مجاز است به مردم رسیدگی کند.

وی ادامه داد: حتی در دین هم معتقدیم اگر مسائل شرعی مانعی برای زندگی مردم شود، ممکن است حکم تغییر کند.

نماینده مردم حمدان و فامینین در شورای اسلامی در خصوص پایان ثواب خدمت فرهنگی اظهار داشت: برعکس است.

فلاحی در بیانیه ای گفته است که این پیش نویس به صورت شفاف در مجلس نمایندگان تصویب شده است.

وی در ادامه گفت: همه معتقد به شفافیت هستند، اما همه چیز با شفافیت شفاف نیست و عده ای به دلیل اینکه معتقدند کامل نیست، قصد انجام این کار را دارند.

نماینده مردم حمدان و فامینین در شورای اسلامی در خصوص دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران، گفت: هیچ مسئولیت قانونی را از هیچ مدیری نمی پذیرم و حتی اگر برخی از مدیران ضعیف باشند صدای ما خواهد آمد. شنیده شدن.

فلاحی در پایان یادآور شد: در عصر غیبت بهترین حکومت جمهوری اسلامی است، حتی اگر مدیران فاسدی هم باشند و چاره دیگری نداشته باشیم.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما