lancerbanner

ماجرای صالحه رامین دختر محمدعلی رامین چیست؟

[ad_1]

در رفتن انتشار تصاویر صالحه رامین فرزند محمدعلی رامین معاون وزیر ارشاد و مشاور دولت دهم و محمود احمدی نژاد در دولت نهم جنجالی شده است. برندی که در اروپا به طراحی لباس می پردازد با عنوان سالیا به ثبت رسیده است. او خود را با لباس هایش می پوشاند و تبلیغات خود را در این صفحه پخش می کند. این دقیقاً همان شیوه اداره کشور است که او در روسیه از آن استفاده کرده است.

طبق گزارشات فرارو، اما مهمترین چهره ها در این موضوع رضا کیانیان بودند. وی همچنین در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی عکسی از صالحه رامین منتشر کرد و او را به خودنمایی متهم کرد.

پس از رضا کیانی، رسانه ها، فعالان سیاسی و رسانه ها وارد شدند و از دیگر مسائل بهره بردند تا فرزندان مسئول پدر را به جایگاه برسانند.

این جنجال باعث شد تا در چند سال اخیر نام های جنجالی دیگری از جمله سمیر زند، ساشا سبحانی، یاسین رامین و بسیاری دیگر مطرح شود.

ماجرای محمدعلی رامین دختر صالحه امین چیست؟

صالحا رامین و تفاوت های استفاده از Rant Father

صالحه رامین اکنون متهم است که از چهره خود و رسانه ها استفاده کرده و پدرش را که مدت هاست در اروپا زندگی می کند و برندسازی می کند، بخشیده است. اما رضا کیانی در نامه خود این موضوع را رد کرده است.

او تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است.

صالحه رامین می گوید که سال هاست با خانواده، همسایه ها، در مدرسه و در جامعه دعوا می کند. او از 20 سالگی مجبور به کار شد و برای مستقل شدن در داروخانه و فروشگاه لوازم خانگی مشغول به کار شد.

پس از این نامه رضا کیانیان حق پدر رانت را پذیرفت و از او عذرخواهی کرد.

البته تعداد افرادی که در حال حاضر پذیرفته اند بسیار اندک است. در مقابل، رسانه های جریان اصلی و کاربران در حال حاضر دیدگاه مخالف دارند. آنها ادعا می کنند که با فروش این برند در داروخانه ها و لوازم خانگی قادر به فروش برند در اروپا نیستند و کار را در این زمینه گسترش می دهند.

سپس به پرونده یاسین رامین و شکایت هلال احمر در 5 سال آینده اشاره می کنند. فعالان رسانه ای و فعالان فضای مجازی بر این باورند که یاسین رامین در هشت سالگی و پدرشوهرش به مسئولیت جامعه داروسازی رسیده است. بنابراین نمی توان از موضوع صالح رامین و خروج او از رنت فادر برای گسترش طراحی لباس در اروپا چشم پوشی کرد.

یاسین رامین متهم به فروش 2 میلیون پک تجهیزات پزشکی در یک سال شده است اما نتوانسته چیزی وارد کند. در پایان پرونده، یاسین رامین به پنج سال حبس محکوم شد که پنج سال آن اعدام شد. اما در نهایت تبرئه شد.

فعالیت پدران، عامل انتقاد از فرزندان؟

در این میان چهره ها و رسانه ها نیز عاملی برای حساسیت عمومی متولیان این عرصه و بی تاثیری آنها در خانواده هاست. به عنوان مثال در مورد صالحه رامین، تندروهای محمدعلی رامین در دوران فعالیت خود در نهم و دهم علت عمومی حساسیت نسبت به فعالیت صالحه رامین در زمینه پوشاک و پوشاک را بیان می کنند.

در نمونه ای رضا کیانیان پس از عذرخواهی از صالحا رامین به اقدامات و مسئولیت های به موقع پدرش اشاره کرد و گفت که او [رضا کیانیان]و بسیاری از سینماگران، بسیاری از هنرمندان، بسیاری از نویسندگان، بسیاری از روزنامه نگاران. [محمود احمدی نژاد]آن ها هستند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما