lancerbanner

لیگ یک؛ فوتبال قرمز – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1826599 |
07 خرداد 1401 ساعت 20:30 |
8,245 بازدید |

1
دیدگاہ

با توجه به اینکه در هفته های اخیر بحث های زیادی در مورد فوتبال تمیز و مرتب مطرح شده است، اتفاقات در دیدار این هفته مثبت و قابل تقدیر بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم گل طلایی و دوشیزه شهربابک هستند که در پایان فصل سخت دو هفته فاصله دارند و می خواهند کار را در میانه جدول به پایان برسانند. اما تقابل دو تیم در خطر سقوط و حتی صعود با شاخص ترین تقابل چند هفته اخیر همراه بوده است. دو تیم این هفته با ریکا بابل و توربین وست میزبان تهران بودند و همچنین با توجه و شور جالبی اهالی فوتبال خود را در این برنامه همراهی کردند.

اسب طلایی که با مشکلات این فصل دست و پنجه هایش را نرم می کند، قبل از اینکه حتی تمرینات مناسبی داشته باشد، با این بازی دچار مشکل شد و همین نظارت تیم بزرگ برای سایر مدعیان باعث سقوط آنها شده است. اما در صورتی که رایکا در دقایق ابتدایی بازی افتتاحیه مقابل حریف موفق شود، بازی را مساوی می کنند. اتفاقاً سایر قربانیان و شاگردان پیروزقربانی که مدعیان اصلی سقوط بودند در آستانه شکست خوردند اما در دقایق پایانی حریف با دو گل کامبک ویژه موفق شد و ریکا را شکست دهد.

از طرفی دوشیزه شهربابک به سرپرستی وحید رضایی نمایشگاه بزرگی را در اختیار علاقه مندان قرار داد. وحید رضایی علیرغم اینکه در شهر بابکی چون ویستاتور توربین اولین تجربه حضور در لیگ لیبراسیون را داشت اما با بدشانسی هایی که در این فصل داشت موفق بود و در بازی ها نیز اشتباهاتی را در مقابل خود مرتکب شد. یکی را در لیگ نگه دارید. آنها در این بازی مقابل وستاتوربین به میدان رفتند و در شرایطی که حریف در هر دقیقه از بازی سقوط کامل پر استرسی داشت، بازی مردانه ای را به نمایش گذاشتند و حتی در پایان دقیقه تا آستانه شکست ویستاتوربین در دفاع و دفاع موفق بودند. شکست خورد. اما نکته جالب این بود که پس از پایان بازی، هواداران دوشیزه شهربابک نسبت به عملکرد تیموشان معترض بودند و در چارچوب دقایق اعتراض وستاتوربین، دقایق بیشتری برای تشویق شاگردان حاضر در ورزشگاه در نظر گرفته شد. وحید رضایی.

هواداران دوشیزه شهربابک که اولین فصل حضور خود در لیگ آزادسازی را تجربه می کنند، امیدوارند در فصل آینده با در نظر گرفتن زیرساخت های مناسب، مسئولان و دوایت عباس قشمی، مدیرعامل این پادگان اقدام کنند. آینده لیگ یک موفقیت بزرگ است.

البته در بازی هفته گذشته شاهین بوشهر که در آخرین بازی به زمین خورد شب سختی را برای سایپا و شاگردانش حمید درخشان داشت.

اتفاقا لیگ مثبت شرایطی است که بحث کم کاری در تیم ها زیاد شده و با حساسیت سازمان لیگ و هیئت داوران همراه آن، اهالی فوتبال می توانند امیدوار باشند که در دو هفته باقی مانده در پایان. در فصل، تیم زنده خواهد ماند، شما می توانید این شرایط را خودتان فراهم کنید.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما