lancerbanner

لوازم اولیه اینترنت آیا هرگز ارزان تر خواهد شد؟

[ad_1]

در رفتن با لغو قانون انصراف، وزارت جهاد کشاورزی به منظور کنترل و حذف وسایل غیرضروری، توزیع اینترنتی بذر طیور و طیور را از 19 آبان در تهران و همچنین توزیع بذر طیور از جمله بذر طیور را آغاز کرد. برنز و روغن و شکر با قیمت مناسب به بازار ارسال می شود.

به گزارش فرارو، عرضه کالاهای اینترنتی در بازار امروز در اکثر نقاط کشور صورت گرفته و با افزایش اخیر قیمت گوشت قرمز و سیب، عرضه این اقلام در کنار لبنیات نیز رو به افزایش است. آنلاین قرار دهید این در حالی است که به گفته قادری محدودیتی برای عرضه کالا در زنجیره تامین وجود ندارد و به منظور جلوگیری از احتکار و دلالی برای هر فرد، محصولات به قیمت تمام شده سالانه در نظر گرفته شده است.

برخی از اقتصاددانان معتقدند که اگرچه توزیع ایده ها و ایده ها در اینترنت ایده خوبی است، اما سایر اثرات اجتماعی نیز با حذف چند 4000 میکروارگانیسم همراه است. بخش غیردولتی باید نقش بیشتری در توزیع کالاهای اینترنتی داشته باشد، بنابراین دولت باید سیاستمدار و ناظر باشد تا مجری زیرا در شرایط کنونی سازمان رقیب بخش خصوصی است.

لوازم اولیه اینترنت  آیا گوشت، سیب، برنج و غیره ارزان تر خواهند بود؟روش کپی رایتینگ برای توزیع کالا باید اجرا شود

افق مرتضی کارشناس مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به عرضه مستقیم کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی از طریق دولت به صورت اینترنتی گفت: اگر این امر به درستی و اصولی انجام شود یعنی هر فرد بتواند در هفته مقدار مشخصی کالا را طبق کد ملی خریداری کند. می توان این سازوکار را پذیرفت اما دلالان و واسطه ها در صورت مصمم به خرید بدون محدودیت، با استفاده از منابع مالی که در اختیار دارند مقادیر زیادی کالا را خریداری کرده و اقدام می کنند.

وی افزود: در این مورد، سازوکار به طور مستقیم به عرضه کالا پاسخ نمی دهد، اما همانطور که اشاره شد، این امر با محدودیتی همراه است، مانند مکانیزم ایجاد کوپن در زمان جنگ و بر اساس میزان و مقدار اجناس در دسترس هر فرد است.» فرض بر این است که ارزش بازار مسلمانان در چنین شرایطی قابل کنترل است، اما اگر غیر از این باشد، مانند سایر طرح‌ها، فقط واسطه‌ها به دنبال سود بیشتر هستند و این کار را نمی‌کنند.

افق گفت: معمولاً در شرایط جنگ اقتصادی و موقعیتی که کشور با مشکلات زیادی مواجه است، استفاده از سیستم کوپن می تواند راهنمای بسیار مناسبی باشد، همان طور که در زمان جنگ بسیار مفید است، حتی اگر دولت بخواهد این سیستم را به زمان گسترش دهید.” پابارجا در حال کار است و می تواند بسیاری از منابع لازم را از این طریق بین افراد نیازمند توزیع کند.

این استاد دانشگاه افزود: با توجه به اینکه سیستم توزیع کالا در کشور تحت هیچ عنوانی استاندارد نیست، شاهد این بودیم که انواع کالاها بین واسطه ها و دلالان به گونه ای توزیع می شود که در این فضا قیمت کالاها و ملزومات افزایش می‌یابد.» اما اگر کالا به‌طور مستقیم در اختیار مردم قرار گیرد، قطعاً می‌توانند هزینه‌های زیادی را متقبل شوند و مردم می‌توانند قیمت کمتری برای کالا بپردازند.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه در شرایطی که تحریم ها تحمل نشده است، اما وضعیت اقتصادی و معیشت مردم بهبود نیافته است، افزود: در بحبوحه بحران عمیق و برون رفت از این وضعیت باید راهکارهایی در نظر گرفته شود. موضوع بهبودی باید جدی گرفته شود.

افق با اشاره به اینکه نظام اداری و اجرایی کشور با مشکلات عدیده ای مواجه است، گفت: این موضوع ریشه در تفکر ضد تولید و سرمایه گذاری دارد که سال ها بر آن حاکم است و به همین دلیل است که امروز وضعیت اقتصادی کشور به همین شکل است. بنابراین اگر بخواهیم شرایط را تغییر دهیم باید با تغییر و تغییر پارادایم مواجه شویم وگرنه در درازمدت نه تنها وضعیت بهتر نمی‌شود، بلکه در بلندمدت وضعیت اقتصادی کشور نیز بی‌سابقه می‌شود. .

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما