lancerbanner

لاتاری جام جهانی ایران به انگلیس و آمریکا می پیوندد

[ad_1]

در رفتن جمعه شب 11 فروردین (11 بهمن): قرعه کشی جام جهانی قطر ساعت 14:30 در تالارهای ایران و نمایشگاه های دوحه برگزار شد.

قرعه کشی جام جهانی از ساعت 8:30 صبح به وقت قطر با شمارش معکوس آغاز می شود. در مراسم افتتاحیه کلیپ هایی از تحول فوتبال قطر و آماده سازی آن برای جام جهانی منتشر شد. از نام جام جهانی که نام «عیب» دارد نیز رونمایی شد. آهنگ رسمی جام جهانی را هم اجرا کردند.

گروه بندی جام جهانی به شرح زیر است:

گروه A: قطر، اکوادور، سنگال، هلند
گروه B: انگلیس، ایران، آمریکا، پلی آف در اروپا (اسکاتلند / اوکراین – ولز)
گروه C: آرژانتین، عربستان سعودی، مکزیک، لهستان
گروه D: فرانسه، پلی آف 2 (استرالیا / امارات – پرو)، دانمارک، تونس
گروه E: اسپانیا، پلی آف (کاستاریکا – نیوزلند)، آلمان، ژاپن
گروه F: بلژیک، کانادا، کرواسی، مراکش
گروه G: برزیل، صربستان، سوئیس، کامرون
گروه H: پرتغال، غنا، اروگوئه، آفریقای جنوبی

جام جهانی از 4 نوامبر آغاز می شود و قطر میزبان بازی افتتاحیه است که در قطر به پایان می رسد و مرحله گروهی در 7 دسامبر به پایان می رسد. مرحله یازدهم نهایی از 1 تا 3 دسامبر (5 تا 6 دسامبر) برگزار می شود. مرحله پایانی مرحله یازدهم نیز در روزهای 7 و 8 دسامبر (7 و 8 آذر) مشاهده شد. مراحل نیمه نهایی در روزهای دسامبر (2 دسامبر) و دسامبر (4 آذر) مشاهده می شود. این دیدار در “دسامبر” (4 دسامبر) برگزار می شود و تاریخ بازدید نهایی از استادیوم لوسیل “دسامبر” (4 دسامبر) خواهد بود.

ایران در جام جهانی شریک انگلیس و آمریکا شد

زمان دیدار از ایران در جام جهانی:

بازی اول: ۳۰ آبان

انگلیسی – ایران

بازی 2: آذر

پلی آف در اروپا (اوکراین – ولز / اسکاتلند) – ایران

بازی 3: آذر

ایران – آمریکا

واکنش رئیس ستاد ارتش آمریکا به مناقشه با ایران

تیم ملی فوتبال روز سه شنبه در قرعه کشی جام جهانی به مصاف هم رفت و قطر در گروه دوم به مصاف تیم های انگلیس، آمریکا و پلی آف اروپا رفت.

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا پس از قرعه کشی گفت: فکر می کنم در گروه خوب کار می کنیم. هر رقیبی در جام جهانی سخت است. بازی با انگلیسی ها هیجان انگیز است، ایران حریف متفاوتی برای ما دارد که در کارهای مقدماتی خوب عمل کرد و پس از آن باید منتظر بمانیم تا حریف سوم خود را ببینیم.

وی افزود: در مجموع از گروه راضی هستم و برای شروع هیجان انگیز هستم. آخرین باری که با ولز بازی دوستانه انجام دادیم، با اسکاتلند آشنا شدیم.

سرمربی تیم ملی آمریکا ادامه داد: [گرت ساوت‌گیت و من]خیلی برگشت. همیشه در کنارم بود و با من مشورت می کرد. وقتی برای اولین بار شروع به کار می کنم، به عنوان یک مربی به او نگاه می کنم. من مشتاقانه منتظر رقابت با شما هستم.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما