lancerbanner

قالیباف: وضعیت کشور غیرقابل جبران است

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی توانم با مشکلات روبرو شوم، خطاب به مردم این موضوع را مربوط به دولت دانست و به مجلس ربطی نداشت، افزود: آنها نخواستند، بنابراین مجلس و دولت در حاشیه نیز باید مشکلات را حل کند زیرا مردم اعتقادی به تقسیم مشکلات بین مجلس و دولت ندارند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست امروز (یکشنبه، ششم اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز نیازی به هماهنگی مجلس و دولت نیست. ، تصریح کرد: محکوم محکوم به موفقیت است. موفقیتی که انقلاب، کشور و مردم در آن به آن نیاز دارند، البته بارها تاکید کرده است که هماهنگی مجلس و دولت به تنهایی کافی نیست، یعنی لازم است اما کافی نیست.

رئیس مجلس گفت: هماهنگی بسیار مهم است، اما افزایش هماهنگی نیز مهم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بهره مندی مردم از آن بسیار مهم است. امروز به هر کجا که نگاه کنید، موج احساسات حمایت گرایانه جاری است. دوست دارند جست و جوی سیستماتیک داشته باشند تا مردم در این مهم به توافق نرسند.

وی همچنین گفت: یکی از مهم ترین موضوعات بحث قانون گذاری است، بحث بازنگری قوانین یکی از موضوعات مهم و تاثیرگذار است که در حال حاضر در حال بررسی آن هستیم و به این نتیجه رسیده ایم که به نتیجه نخواهیم رسید. از این مسیر، زیرا ممکن است اقدامات انجام شده توسط افراد اشتباه باشد، به جامعه ارائه خواهد شد.

قالیباف با اشاره به برنامه ریزی مجلس برای توجه جدی به حوزه نظارت و تعیین جلسات در روزهای سه شنبه در صحن صحن علنی، بر اهمیت نظارت بر اجرای قانون تاکید کرد که البته انجام این امر ضروری است. منصفانه، اخلاقی و خودشکوفایی.

رئیس قوه مقننه کشور با تاکید بر اینکه مردم با شرایط سختی روبرو هستند و اکثر آنها به تنهایی در مجلس و دولت فعالیت نمی کنند، گفت: باز هم اینگونه می شود. به تمام معنا در جهت عملکرد و رفتار و اعتقاد در قایق نشسته ایم و همه باید در یک جهت حرکت کنیم و اگر هدف گذاری درست باشد انرژی از بین نمی رود.

وی ادامه داد: وضعیت کشور غیرقابل پیش بینی شده است. آیا می توانم به مردم بگویم این موضوع مربوط به دولت است نه مجلس؟ وجدان ما اجازه نمی دهد چنین حرفی به گونه ای باشد که حتی مردم هم این حرف را نپذیرند.

رئیس قوه مقننه کیشورمان گفت: مجلس و دولت باید در حاشیه به مسائل رسیدگی کنند و از این طریق مشکلات مردم حل شود.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما