lancerbanner

قالیباف: عرضه خودرو با قرعه کشی کاری بیهوده است

[ad_1]

رئیس مجلس گفت: با پول بیت المال و پول جامعه خودرو تولید می شود و بعد در قرعه کشی که از نظر اقتصادی و مدیریتی منطقی نیست با هیچ شاخصی بررسی شود. بلا استفاده.

به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان کشور، علاوه بر گرامیداشت هفته معلم و شهید مطهری، اظهار داشت: هیچ کجا معلم را فراموش نمی کنیم. . از این رو در تمام ابعاد کمک در خدمت معلمان هستیم. این کمک پس از حقوق، امکانات، امکانات و امکانات برای معلم و یا در روز تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی لازم است.

وی افزود: وقتی صحبت از مهارت می شود، مربیان نه تنها باید امنیت را تقویت کنند، بلکه باید ظرفیت نیروهای نظامی آینده را نیز ارتقا دهند.

رئیس مجلس در این مراسم با بیان اینکه من در این زمان به زندگی خود و دوستانم نگاه می کنم، گفت: من واقعاً نقش بی نظیر معلمان را در زندگی خود احساس می کنم. در تهران مدرک معلمی را در رشته فرهنگ انتخاب کرد و معتقد است هیچ چیز برایش ارجمندتر از محرومیت از تحصیل در سایر زمینه ها نیست.

قالیباف عنوان کرد: برای اقتصاد، فرهنگ، اجتماع، محیط زیست و امنیت باید به 4 «میم» به معنای «مقصد، مدرسه، مسجد و محله» توجه کنیم. هر یک از این 4 عامل بر زندگی افراد تأثیر می گذارد، خانواده ها و جوامع را شکل می دهد، به همین دلیل معلمان منحصر به فردترین و مؤثرترین رهبران در تربیت جامعه هستند که قادر به ایفای نقش در همه اینها هستند.

وی همچنین به موضوع طبقه بندی معلمان در این جلسه اشاره کرد و گفت: در رابطه با موضوع طبقه بندی معلمان هر از چند گاهی ایراد می شود که چرا آزمون به تاخیر افتاده است اما من معتقد نبودم کار به درستی انجام نشده است. . ما در موقعیتی هستیم که قوانینی را تصویب کنیم که پس از اجرا، پایدار، معتبر، قابل پیش بینی و امکان اجرا باشد.

رئیس شورا تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ام تا بتوانم ظرفیت خدمت در شورا را برای بنده فراهم کنم، تمام تلاش خود را برای ارتقای نقش معلم انجام داده ام. نمایندگان در صحن علنی بیش از زمان رفراندوم به موضوع معلمان علاقه داشتند و بیش از 93.5 درصد از نمایندگان به رتبه بندی معلمان رای مثبت دادند و این هاکی از نظر نمایندگان مهم است و جدی هستند.

قالیباف با تاکید بر اینکه اگر قرار بود در کشوری کار کنیم که معلمان جایگاه و جایگاه خود را پیدا کنند، گام های موثری در جامعه برداشته می شود، افزود: شروع کرده ایم و باید ببینیم که خوب انجام می شود و بعد از آن مجمع این طرح را به درستی تکمیل خواهد کرد.

وی همچنین در پایان گفت: قبل و بعد از رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش و پرستاری گفتم که آموزش و پرورش در حوزه مدیریت در سطوح مختلف تحت تاثیر قرار گرفته است. در 16 سال گذشته یعنی در 4 سال اخیر به دلایل مختلف شاهد بودیم که هر دو سال یکبار وزیر کشور تغییر وزارتخانه می دهد و هیچ ضرری در آموزش و پرورش وجود ندارد.

رئیس قوه مقننه با انتقاد از سبک مدیریتی که کارگران و خلاقان را مستثنی می کند، افزود: به عنوان خادمی با بیش از 40 سال سابقه اجرایی پیشنهاد می کنم کشور از توان مادی و مالی کافی و نیروهای توانمند، خلاق برخوردار باشد. ما صلاحیت قاطعیت و باسواد بودن را داریم اما مدیریت مسئول این است که به هر دلیلی پرسنل از مسیر کنار گذاشته شوند و افرادی که این ظرفیت ها را ندارند در مسیر باشند. ما باید امروز این چالش را حل کنیم.

قالیباف همچنین به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و مشکل خودسازی در کشور اشاره کرد و گفت: قرعه کشی از نظر اقتصادی، مدیریتی و فرهنگی و همچنین عدالت منطقی نیست.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما