lancerbanner

(فیلم) عصبانیت و اعتراض شدید نماینده مجلس روحانی به یک صورت

[ad_1]

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه 12 تیرماه) بر اساس تصویب مطالبات و مطالبات به تصویب وزارت نیرو رسید. روش تحقیق حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمین با اعتراض و مخالفت شدیدی روبرو شد.

نقدعلی در یادداشت شفاهی خود که فرصت را مغتنم شمرده و از حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم در حالی که از اول بیان ایستاده و با صدای بلند مخالفت خود را می گیرد، می گوید: هیچکس نیست. مخالف تحقیق است.» اما ما در کمیسیون کشاورزی حضور داریم و این تحقیق و تفحص به نام کل کشور است اما فقط برای یک استان انجام می شود.

خمینی نماینده مردم شهرستان که اعتراض خود را بیش از پیش اعلام کرده است، ادامه داد: اگر انتقال آب بد و اشتباه است، یزد هم اشتباه می کند! برای شمال و جنوب هم اشتباه است!

علی نکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سکوت سخنان نقدعلی را قطع کرد اما نقدعلی در حالی که میکروفون خود را از روی میز گرفته و در دست گرفته بود با لحنی تند گفت: اجازه بدهید! واقعیت کمیسیون کشاورزی چیست و آیا به طور یکجانبه بر این تحقیق صحه گذاشته است؟ تحقیق و تحلیلی که فقط به نفع چهار محال و بختیاری باشد مورد قبول ما نیست. این مدیریت آقای عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی است!

وی در ادامه اظهارات خود توضیحی خود را با توجه به اینکه هر لحظه امکان قطع قسمت های میکروفون وجود دارد و با توجه به قطع بیانیه وی وجود دارد، ادامه داد. این شور و عصبانیت به حدی شدت گرفت که عمامه و سر از تنش افتاد اما نقدعلی کمکان در ادامه سخنان خود گفت: متن این تحقیق فقط برای بهشت ​​آباد است در حالی که کشتار هنوز انجام نشده است! ما هر گزارشی را که دقیق و درست باشد می پذیریم، اما این بررسی یک طرفه است، آن را رد می کنیم و نمی پذیریم.

نقدعلی هم چنان صدایش را بلند کرد که نامفهوم بود. همچنین در مورد التهاب و حواشی ایجاد شده توسط تعداد نمایندگانی که دور نقدعلی جمع شده و آنها را به آرامش دعوت می کنند. حجت الاسلام حسن شجاعی رئیس کمیسیون نیز یکی از افرادی بود که به نمایندگی از مردم خمین به شهرستان آمده بود که عکاسان متوجه شدند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما