lancerbanner

(فیلم) شیرین ترین ماهی جهان مرد

[ad_1]

ماهیگیران در کامبوج قادر به صید بزرگترین ماهی آب شیرین در جهان هستند. این ماهی بزرگ به اندازه یک ماهی غول پیکر حدود 3 متر طول و کمتر از 5 کیلوگرم وزن دارد و در رودخانه مکونگ صید می شود.

به گزارش فرارو، این ماهی رکورد بزرگترین ماهی صید شده در جهان را که مربوط به یک گربه ماهی غول پیکر بود، به دست آورد. در اوایل سال، ماهیگیران تایلندی توانستند این ماهی ها را که حدود 5 کیلوگرم وزن داشتند، صید کنند.

این ماهی در 3 ژوئن توسط یک ماهیگیر محلی در استان Strang Tarang در شمال شرقی کامبوج صید شد. صیاد بلافاصله موضوع را به تیم تحقیق که وظیفه حفاظت از این ابرهه را برعهده دارد، اطلاع داد. مشاهده ماهی های بزرگ در این منطقه و در آب های شیرین مجذوب محققان شده است.

ماهی های آب شیرین به ماهی هایی گفته می شود که تمام عمر خود را در آب شیرین می گذرانند.

به گزارش آسوشیتدپرس، هوگان، سرپرست تیم تحقیقاتی که وظیفه بررسی منطقه را بر عهده دارد، به چالش های زیست محیطی پیش روی این گروه اشاره کرد.

رودخانه مکونگ از چین، میانمار، لائوس، تایلند، کامبوج و ویتنام می گذرد. این شهر محل زندگی تعدادی از ماهیان غول پیکر آب شیرین است، اما فشارهای محیطی هوشیاری را به ویژه در آینده این دشمنی های حیوانات افزایش می دهد، به ویژه به این دلیل که دانشمندان بر این باورند که آنها در چند سال اخیر برنامه بزرگی دارند. تخمیر جدی می تواند این موجودات آبزی را مختل کند.

محققان می گویند این چهارمین ماهی غول پیکری است که در دو ماه گذشته در این منطقه مشاهده شده و همه آنها دارای یک ماده هستند. این باعث شده است تا دانشمندان استدلال کنند که این منطقه ممکن است یکی از کانال های تخمیر باشد.

ماهیگیر در ازای تحویل ماهی و رهاسازی آن، در آب برای هر غرامت محلی، حد 6005 پیدا کرد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما