lancerbanner

(فیلم) دستگیری در مجمع فدراسیون کشتی; پولادگر جلسه را ترک کرد

[ad_1]

پس از بحث و گفتگوی سه ساعته، مجمع کشتی فدراسیون با نشستی با معاون توسعه ورزش و وزارت ورزش و جوانان به کار خود پایان داد.

به گزارش تسنیم، رئیس فدراسیون کشتی و محمد پولادگر مذاکرات خود را با رئیس هیئت سیستان و بلوچستان آغاز می کند.

عسگری محمدیان همچنین به پایگاه کشتی ایران در مازندران و حمایت کشتی گیران اشاره کرد. فدراسیون کشتی بودجه ای برای رفتن به مازندران ندارد.

پولادگر خبرنگار اصفهان در عین حال گفت: دبیر کمتر به من لطف داشته است. صبح هفت ساعت و نیم جلسه گذاشتم و یک لحظه دم نزدم. دو ساعت با هم حرف زدیم و من جذب تو نشدم. کشتی قطعا اولین ورزش است اما همه ورزش ها ایرانی نیستند. قطعا افتخارات زیادی کسب کردم اما باید به 48 رشته که در المپیک بیست و ششم هستند پاسخ دهم. در قایق سیدنی یک دستگیره طلا و دو وزنه. او در آتن در تکواندو و کشتی با وزنه طلا گرفت. او همچنین در یک مسابقه کشتی تکواندو در پکن پیروز شد. با مدال طلای وزنه برداری دوپینگها در لندن، او در ریو دو مدال طلا گرفت. سایر رشته ها نیز همین انتظار را از ما دارند. عدالت اصلی تعادل در جهان است. من در همه فدراسیون ها دوستانی دارم اما آیا امکانی برای همه آنها وجود دارد؟ برخی از هزینه ها غیر ضروری است.

دبیر که چندین بار از شرکت فولاد بازدید کرده است، می گوید: «شاید استخر خصوصی بگیرم. اینها (خطاب به اعضای مجمع) قاضی هستند.

پولادگر گفت: ما به همه چیز احترام می گذاریم و به آنها گوش می دهیم. روش آقای دبیر در استعاره و تمسخر کنایه آمیز است. یک ساعت شما املا کنید حالا گوش کن برادر دبیر متخصص مناظره است. من نمی دانم

دبیر ادامه داد: پولادگر دانشجو بود و دعوا می کرد اما من شاهزاده نیستم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ارتباط شما با سایر فدراسیون ها خوب است و می توانید کشتی را تقسیم بندی کنید. وی گفت: کار من مربوط به سایر فدراسیون ها است. وقتی آشپزخانه را راه اندازی می کنید، حتی اگر ادعا کنید می توانید بیرون غذا بخورید، باز هم این سلیقه را دارید. روز دعوا آفتاب و آقای دبیر پشت تلفن با همه تماس گرفتند.

دبیر در گفتگو با معاون وزیر ورزش گفت: راستش را بگویید. هر چه می گویند با تو اشتباه است. این طوری که من می گویم برخلاف میل من است. به نظر می رسد شما مردی با تقوا و صالح هستید.

پولادگر توضیح داد: الان به ظاهر مذهبی هستم. من این بودجه جداگانه را درک نمی کنم. بودجه اعلام شده توسط پارسل 370 میلیارد تومان بوده است. دبیر گفت: با پهلوانی بدرود.

پولادگر گفت: نمی خواهم با او صحبت کنم و واقعا متاسفم. همه آداب دارند و من نمی توانم اینطور صحبت کنم. دبیر گفت: دری دروغ می گوید. حقیقت را بگو.

پولادگر گفت: دروغ گفتم. 370 میلیارد تومان بودجه قهرمانانه خواستم که 85 درصد آن بیشتر از همه برای کشتی به فدراسیون ها اختصاص یافت. خیلی شیرینه که بگم من امروز نماینده دولت هستم. کمتر خوشایند است که در مورد دولت به این عنوان صحبت کنیم، کشتی بودجه خود را کشف کرده است.

دبیر تیتر زد: پرداختی؟ چرا بودجه ما را صفر کردید و مجلس 70 70 میلیاردی را تمام کردید؟ اگر بخش خصوصی سوار ماشین شما شود چه می شود؟ آقای پولادگر! بودجه 1131 میلیارد بود اما امسال صفر بود. این را توضیح دهید. با کلمات بازی نکن نمیدونم بعدش چیکار کنم چرا بودجه من را به فدراسیون های دیگر می فرستید؟

وی گفت: ما در سال اول 4.5 میلیارد کشف کرده ایم و پول بیشتری نیز گرفته ایم.

دبیر به یاد می آورد: 70 میلیارد و 4 و نیم میلیارد خواستی؟ تو حتی بهش دست نزدی چرا بودجه من را به صفر رساندید؟ لطفا بگید داستان توله سگ های بزرگشون چیه… این مازاد بر بودجه وزارت ورزش است. صدها میلیارد دلار مازاد در بودجه وزارت ورزش به ورزش اختصاص داده شده است، چرا بودجه من را به صفر رساندید؟ شما شخصا با قایق سر و کار دارید یک سوم بودجه را خرج قایق می کنید چرا همان را صفر می کنید؟ تاپیک هایی که همیشه کار جمع کرده اند. در ابتدا فکر می کردید که بودجه یک نظر نیست 14. فقط باید توضیح بدی

«این بسته 0370 میلیارد بودجه داشت که 277 میلیارد تومان بود. امسال کل بودجه هایی که فدراسیون ها داده اند 277 میلیارد تومان است و ما نمی توانیم همان بسته های 85 درصدی را با فدراسیون ها تهیه کنیم. امسال مجلس 30330 میلیارد به فدراسیون ها اختصاص داد.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: سایر فدراسیون ها نیز مشکلات و تعهداتی دارند و مخاطبان زیادی دارند. به عنوان مثال تیراندازی با کمان که طلای المپیک را کسب کرد در اصل جزو فدراسیون هایی بود که مجلس نداشتند. آیا می توانم آن را نادیده بگیرم؟ ما فدراسیون هایی داریم که حتی ماه هاست حقوق شخصی شان را هم ندارند و باید به آنها کمک کنیم. ما 70 70 میلیارد به شما تعهد داده ایم که اتفاق خوبی است. برخی از فدراسیون ها 45 درصد و برخی دیگر 25 درصد رشد داشته اند و بیشترین میزان مربوط به کشتی بوده است.

دبیر گفت: ایشان توری می گوید انگار به رئیس بدنه ورزش حمله کرده است. اگر مجلس بودجه را افزایش نمی داد از تبصره چهاردهم 330 میلیارد تومان به رشته 23 کمک می کرد.
وی گفت: 12 میلیارد میلیارد هم بودجه گرفتیم اما ریال دیگر نداریم. تکواندو هم همینطور.

دبیر گفت: آقای پولادگر از گناهان فدراسیون های دیگر می گوید. او 21 سال زوایا کشتی دارد. چه نوع هیئتی مانند یک کشتی است؟ برادر من! تیراندازی با کمان و تکواندو صداقت من است. من می گویم کشتی بیرون است. مثل، من نمی گویم ماساژ کار نمی کند. بر اساس هر شاخصی که تعریف می کنید، کدام جایزه، کدام مدال، حق کشتی. چرا اول مدال های المپیک را مرور نمی کنید؟ آتش زدم و آتش زدم. اگر این کار را کردی مرا ببر و از من لذت ببر. من استعفا نمی دهم چون فرد مستعفی ضعیف است.

پولادگر گفت: اینها پیشه های سفسطه است که دبیر پاسخ داد: سفسطه کردی و معاون وزیر شدی.

پولادگر گفت: من نمی خواهم به شما توهین کنم. دبیر پاسخ داد: با وزیری که بودجه مرا صفر کرد هماهنگ کردی یا با خودت صحبت کردی؟ با آقای وزیر هم صحبت کردم. بودجه قایق را چند برابر ضرب و تقسیم بر 70 کردید؟

دبیر رو به پولادین گفت: تو از پهلوانی چیزی نمی دانی. پولادگر در این مدت گفت: مدام به من توهین می کنید و در آن زمان اقدام به ترک جلسه کردید.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: دوستان! هیچکس بلند نشد من به راهم ادامه دادم تا جلسه تمام شد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما