lancerbanner

(فیلم) خلاصه نساجی 2 – «پرسپولیس» گلهای زودنگام پرسپولیس

[ad_1]

تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ برتر هفتم از ساعت 4:30 بامداد امروز (یکشنبه) با یک دقیقه تاخیر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف هم رفتند.

موفقیت کمال در دقیقه 3، وحید امیری در دقیقه 3 و حمید پاکدل در دقیقه 2 2 + 1 برای پرسپولیس و کریم اسلامی در دقیقه 3 برای نساجی در نیمه اول.

تیم پرسپولیس در این دیدار 6 امتیازی شد و باز هم اختلاف آنها با اسپرز 6 امتیازی شد. سرخابی ها با این نتیجه که به استقلال و فقط به خاطر تمایز امتیاز دارند، در جدول دوم قرار دارند و امروز باید چشمشان به استقلال باشد.

تیم نساجی نیز پس از 3 هفته شکست نخورده است که در این بازی شکست خورده و با 2 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

نیمه اول

5 دقیقه: پرسپولیس در دقایق ابتدایی به گل رسید. با ارسال دقیق وحید امیری در این صحنه و در نقطه خانه، مدافعان کمال نساجی با یک ضربه سر پرسپولیس را با یک ضربه به سر گل محمدی با موفقیت چرخاندند تا شاگردان گل محمدی از جایگاه اول خود در این مسابقه بروند. بازی، یک گل می سازد.

3 دقیقه: طوفان پرسپولیس دومینیک گل نیز به این تیم پیوست. در این صحنه رهگذر در عمق کشتی به امیر این بازیکان به سمت تک با رضایت واقعی علی که از پای دروازه بان نساجی به امیری ضربه زد گل دوم پرسپولیس. ، نیز وارد دروازه نساجی شد.

3 دقیقهنفوذ رضا جعفری از جناح راست پرسپولیس و عبور این بازیکن کریم کریم از یک بغل به گل اول نساجی تبدیل شد تا اختلاف برای شاگردان الهام گرفته حداقل برسد.

3 دقیقه: اعزام مسعود شجاعی برای دفاع از پرسپولیس مدافعان با عبور توپ ارسلی از کریم اسلامی به موقعیت خطرناکی تبدیل شد و این فرصت را برای نساجی از دست داد.

3 دقیقه: شوت از مسیر اکبر صادقی راحت در دستان حمید لک.

3 دقیقه: ایوب کلانتری اولین کارت زرد را کشف کرد.

3 دقیقهضربه خطرناک جعفری از داخل محوطه پس از درگیری در انتهای کرنر علی نعمتی راهی.

3 دقیقهقضاوت یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس با کارت زرد همراه شد.

3 دقیقهمهدی عبدی عابر خوش برخورد پشت سر مدافعان نساجی دوید که تیرانداز به در نساجی برخورد کرد و برگشت.

نیم ثانیه

3 دقیقه: با الهام از سکوت بی صدا قبل از شروع پخش موسیقی متن در نیمه دوم بازی، کارت زرد گرفته شد زیرا دلیل این تصادف مشخص نبود.

3 دقیقه: مسعود شجاعی بر اثر اشتباه از سیدرضا مهدوی کارت زرد گرفت.

3 دقیقه: احسان پهلوان نیز عنوان اخطار دیگری را در این بازی به خود اختصاص داد.

3 دقیقهکریم اسلامی باز هم با مدافعان پرسپولیس پشت نساجی موفق به گلزنی فرار کرد اما این گل با کمک داور مردود و آفساید شد.

3 دقیقهمهدی عبدی با کمی اختلاف در درب نساجی توسط ایستگاه صفروف به سرش ضربه خورد.

3 دقیقهاشتباه عجیب حمید لک در خروج از دروازه و عدم تطابق با مدافعان پرسپولیس فرصت خطرناکی است که با توافق اسلامی در اختیار کریم قرار گرفته است که این ضربه سرکش به شکل خطرناکی از دروازه خارج شود.

3 دقیقه: ایوب کلانتری بدون هیچ احتیاطی در پایان حمید پاکدل تلاش کرد و با کشف کارت دوم، یارد از زمین مسابقه اخراج شد.

3 دقیقه: وحید امیری هم به دلیل اعتراض کارت زرد گرفت.

3 دقیقه: به طور منظم از درب عقب با کمی تفاوت با درب بالا عکس بگیرید.

1 + 2 دقیقهحمید پاکدل از فرصت به وجود آمده برای به چالش کشیدن حمید شری و ناهماهنگی استفاده کرد و به شکلی واقع بینانه از دفاع نساجی استفاده کرد.

1 + 1 دقیقه: کریم اسلامی نیز با اشتباه فاحش کارت زرد پرسپولیسی ها را کشف کرد.

1 + 1 دقیقه: هشدار دیگر وحدت حنان اف همین بازی بود.

سنتز نساجیعلی رضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانمالکی، رضا جعفری (1- متین کریم زاده)، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حمید شری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی (2- حسن نجفی)، مسعود شجاعی (3- علی رضا) نظامی) و اکبر صادق.

سنتز پرسپولیس: حمید لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کتیانیا (2 + 1 – رضا اسدی)، میلاد سرلک (3 – محمد شریفی)، احسان پهلوان (3 – علی شجاعی)، وحید امیری (2 + 1 – مهدی مهدی خانی) و مهدی عبدی (1 – حمید پاکدل).

قاضی: سیدرضا مهدوی

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما