lancerbanner

(فیلم) خلاصه صنعت نفت 2 – «پرسپولیس» گل‌به‌خودی عجیب لک

[ad_1]

پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر بیست و بیست هفته گذشته از ساعت 9 صبح امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تخت آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید. گل اول صنعت روغن با مهرز حمید لک اشتباه گرفته شد و شات های میوه چرکین در 2 دقیقه آمد و در دقیقه دوم نیز دومین گل زرد آبادان زاده وارد دروازه شد.

در نتیجه امتیاز استقلال پرسپولیس با منصوریان دو امتیازی شد و همزمان با حضور در نفت تهران از موانع دیگر عبور کرد. در این راه البته حمید لک هم به منصوریان کمک کرد چون نمایش بسیار ضعیف بود و اولین گل اولین گل اشتباه مرگبار بود.

شاگردان گل محمدی با 2 امتیاز در رده دوم جدول در کورس با استقلال کاروان حضور دارند.

نیمه اول

3 دقیقه: اشتباه عجیب و وحشتناک حمید لک که توپی ناپاک را به شکلی عجیب به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد، شهرک نشینان را با گلی از حریفش روانه کرد. در این صحنه حمید لک در مهار توپ مرتکب اشتباه ساده شد و توپ از روی دستکش برداشته شد و در قرمز شد.

3 دقیقهوحید امیری با اختلاف جزئی بالای دروازه با ضربه سر علی شجاعی مواجه شد.

3 دقیقهحسن بعثت به نوبه خود به اشتباه اولین کارت زرد هانوف را از زاهد گرفت.

3 دقیقهقاضی محمد خرمگاه از کادر زرد صنعت نفت و یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس کارت زرد نشان دادند.

3 دقیقه: رامین رضاییان از بالای در ضربه خطرناکی به ایستگاه زد.

3 دقیقهپاس در عمق ترابی به وحید امیری، این بازیکن در موقعیت تک با گروسیان قرار گرفت اما ضربه پرسپولیس با استقبال خوب نفتی ها همراه شد.

3 دقیقه: موقعیت بسیار خطرناک پرسپولیس در دهانه دروازه گروسیان با دست خوب و اجازه نمی دهد کمال موفقیت دروازه صنعت نفت را باز کند.

نیم ثانیه

3 دقیقهرامین رضاییان با ضربه ای تیز از بالای دروازه به توپ اصابت کرد.

3 دقیقه: شوت از دور تامیروف به گروسیان.

3 دقیقه: ارسال مجدد رضاییان این بار با ضربه سر مهدی عبدی از خط شش پله همراه با این توپ نیز با اختلاف از درب گروسیان به بیرون رفت.

3 دقیقه: غبیشاوی به دلیل اعتراض کارت زرد گرفت.

3 دقیقه: پرسپولیسی ها بازی را با بی دقتی آغاز کردند و مهدی عبدی روی این صحنه به سمت دروازه نفت رفت اما مهاجمان با گورسیان به سر توپ برخورد کردند.

3 دقیقه: ارسال ثروت شدید و خطرناک به صورت خطرناک از درب نفت و سر تامروف رد شد و بیرون رفت.

3 دقیقه: حرکت فنی فخر تهامی و رهگذر پشت سر این بازی محمود مطلق زاده را از این بازو به دست دیگر راهی میدان نفتی دوم آبادان کرد.

3 دقیقهامید حمیدیفر دیگر بازیکن هشدار دهنده بود.

3 دقیقهضربه خطرناک حمیدی فر با اختلاف حداقل یک در.

سنتز صنعت نفت: فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تحیدست، احمد شریعت زاده (2-زبیدی)، امید خلیقی، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری.

سنتز پرسپولیس: حمید لک، سیدجلال حسینی (1- علی نعمتی)، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، علی شجاعی (2- محمد عمری)، کمال کتیانیا، محمد شریفی (2- شارزود تمیرف)، وحید امیری، مهدی ترابی، احسان پهلوان و مهدی عبدی (2-علیرضا ابراهیمی).

قاضی: محمدحسین زاهدی

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما