lancerbanner

(فیلم) بیرون کشیدن انگشت از شکم زنبور قاتل

[ad_1]

مرد ژاپنی با انگشتی در شکم، جان، یک زنبور قرمز، با یک عملیات کوچک عنکبوت آسیایی آسیایی را نجات داد.

به گزارش فرارو، Abira Moussara، در توکیو، ژاپن، علاقه مند به حشرات، از باغ بیرون آمد و متوجه شد که زنبور قرمز سرعت غیرعادی از خود نشان می دهد.

او تصور کرد که زنبور ممکن است با انگشت آلوده شده باشد، پس آن را گرفت و به داخل خانه برد تا آن را نجات دهد.

این فیلم نشان می دهد که دامپزشک از یک مخاط سفید برای برداشتن زنبور سفید از شکم استفاده می کند.

ابیرا گفت: “دیدنش سخت بود، اما تقریبا مطمئن بودم که هورنت انگشتی در گلویش دارد.” من حرفه ای نیستم، اما برای موفقیت باید از این موضوع آگاه باشید.

این حشره دوست به آرامی انگشت خود را از داخل کرم بیرون می کشد و با دقت انگشت خود را به سمت آن نشانه می رود تا به تلسکوپ واضح شود.

سپس زنبور را رها کرد و به زن خانه داد.

ابیرا افزود: در آن زمان واقعا بیمار بودم. حتی ممکن است تیترهای من را در ویدیو شنیده باشید، اما من احساس بدی نسبت به زنبور دارم. من قبلاً این رفتار را در زنبورهای دیگر دیده بودم، بنابراین فکر کردم در این زمان باید به آن کمک کنم.

انگشت بزرگی که در داخل معده زنبور عسل یافت می شود، ماده ای است که در میزبان هایی مانند زنبورها، ملخ ها و برگ خواران یافت می شود.

زنبور قرمز یک عنکبوت آسیایی یا زنبور قاتل است. بزرگترین گروه زنبورهای قرمز در مناطق معتدل و معتدل شرق آسیا یافت می شود. سم سوسک در 1/2 اینچ (2 میلی متر) اندازه گیری می شود و در عین حال آبیاری بافت های بدن به سیستم عصبی نیز حمله می کند. زنبور عسل به تنهایی می تواند یک انسان بالغ را بکشد و شوک آنافیلاکسی یکی از شایع ترین عوارض جانبی این زنبور است.

این زنبورها چند بار یک انسان را می شناسند؟ همچنین، اگر نخواهید، آنها به سختی می توانند فرار کنند، زیرا این زنبورها با سرعت 3 مایل در ساعت پرواز می کنند. این حشره سالانه بین 6 تا 7 نفر را در ژاپن می کشد که بیش از هر گونه دیگر در این کشور است.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما