lancerbanner

(فیلم) ایران 2 – “عراق” سفر به قطر

[ad_1]

تیم های ملی ایران و عراق از ساعت 9 امروز (پنجشنبه) در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، قطر و ورزشگاه آزادی تهران و در حضور 3000 تماشاگر، تیم ایران به جام جهانی صعود کردند. با لید صفر . .

مهدی طارمی گل ایران را در 2 دقیقه به ثمر رساند تا کلمه اسکاچ که گفته می شد به تیم ملی برگردانده شد و کار را گوش کرد. این ششمین حضور ایران در جام جهانی است.

نیمه اول

دقایق 1: اشتباه مدافعان ایران در دفع توپ، توپ در مجاورت محوطه جریمه بر روی تیم عراقی فرود آمد. زمین توسط حسن متروک ارسال شد.

دقایق 1: علی قالی زاده توپی را به داخل خاک عراق شلیک کرد به این امید که نورافکن توسط نورافکن با فهد طالب راهی کارنر شلیک شود.

دقایق 1: اولین خطر جدی ناشی از حرکت دو تیم به سمت درب بعدی است که تیم عراق مستقیماً از زمین اعزام می شود. این پیام به سر ایمن حسین ارسال شد که عابدزاده با واکنشی زیبا توپ دروازه ایران را مهار کرد.

دقایق 1: در شرایطی که مهدی طارمی در شرایطی کاملاً واضح آفساید شناخته شود، پاس مقدس به عمق طارمی رسید و مهاجم ایرانی پورتو نیز توپ را از دروازه سیاه عراق عبور داد. این گل، با این حال، به دلیل خارج از سایت رد شد.

دقیقه 1: شوت زیبای علیرضا جهانبخش پس از درگیری با مدافع عراقی در پشتی به شاگرد زالیکو پتروویچ ضربه زد.

دقیقه 5: فهد طالب مدافع عراق از خود دفاع کرد. توپ به مهدی طارمی برگشت که حمله طالبان را نیز کنترل کرد. چند ثانیه بعد توپخانه عراقی پشت سر او سنگر گرفت و در سمت زیبا وحید امیری در سمت راست قرار گرفت و با پتک امیری را از دروازه عراق به گوشه کوبید.

دقیقه 5: پاس علی قالی‌زاده در حوزه عراق. صادق محرمی در ادامه با استفاده از فرصت سعی کرد ایران را از شکست اولین گل ایران باز دارد.

دقیقه 5: عبور از طارمی در مجاورت قانون مجازات عراق به دنیا می رسد که محمدعلی روی کاپیتان ایران اشتباه کرد. گفته می شود که سفیر این اطلاعات را در اختیار حسین قرار داده است. قالی زاده با زدن ضربه مستقیم از روی دروازه عراق اشتباه کرد.

دقیقه 5: جهانبخش نوید در ضد حمله به هواداران ایرانی نفوذ کرد اما سعد عبدالامیر کاپیتان ایران به اشتباه توقف کرد و از کارت عراق دفاع کرد.

دقیقه 1: پاس در عمق جام جهانی فوق العاده.

دقیقه 1: ضربه ایستگاه سازندگی العماری به پشت پنالتی ایران، دست ابیدزاده.

دو و نیم

دقیقه 1: پاس در عمق جهانبخش با لغزش احمد ابراهیم همراه بود تا مهدی طارمی صاحب توپ شود. طارمی به سمت دروازه حرکت کرد، فهد طالب به سمت دروازه رفت و به سمت درب عراق رفت تا با ترکیب تیم ملی ایران به باشکوهی برگردد و از مسابقات کارت زرد گرفت.

دقیقه 2: پاس در عمق قالی‌زاده نیاز به دقت زیادی نداشت و جهانبخش صاحب توپ شد. ادامه پرتاب زیبایی های جهان از دروازه های عراق.

دقیقه 2: حمله هاف باکس ایران به دستور دیگری. این عابر با حضور در مقابل محوطه قالی زاده در منطقه عراق، با توپ خود را به حرم مطهر رساند. هافبک برنتفورد خیالش راحت شد اما راهی به سمت دروازه پیدا نکرد و رفت.

دقیقه 2: ضربه آکروباتیک به مقدسات در مرکز دقت برخورد کرد و از دروازه عراق در سمت مقابل عبور کرد.

دقیقه 2: مرکز مجاوه جهانبخش از یک نقطه کرنر روی سر کنعانی ها به بیرون آمد.

دقیقه 2: ضربه ایمن حسین از پشت پنالتی ایران در دستان امیر عابدزاده منتشر شد.

دقایق 1: عبور از مقابل محرم پس از برخورد با قالی زاده به دروازه سیاه عراق رسید که به دلیل حضور قالی زاده در منطقه افسید رد شد.

دقیقه 2: شلیک گلوله ایمن حسین به سمت ایران در مرز.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت اللهی (1- کمال کتیانیا)، وحید امیری، علی قلیاز زاده، سامان قدوس انصاری (انفرادی).

سنتز عراق: فهد طالب، احمد ابراهیم، ​​میثم جبار، حسن رائد (1- زیدان اقبال)، فرانس پیتر، سعد عبدالامیر، محمدعلی عبود، امیر العماری (2- حسن عبدالکریم)، ​​احمد فرحان (3- مهند جز)، بشار رسن (2) – علی الزبیدی) و ایمن حسین (2- علا عباس).

قاضی: کریستوفر جیمز بث

که در

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما