lancerbanner

فعالیت اسنپ در پلت فرم فروش استخر

[ad_1]

با تغییرات سال‌های اقتصادی و مهاجرت، کسب‌وکارهای آفلاین بیش از پیش در فضای تجارت الکترونیک و فعالیت‌های آنلاین و همچنین فروش رویدادهای سفارشی و ذخایر فرهنگی، هنری، ورزشی و فعالیت‌ها مشارکت می‌کنند.

در سال‌های اخیر، علی‌رغم جهانی شدن بیماری کرونا، تأثیر درک شده این بیماری همه‌گیر بر بازار 1.2 درصد به صورت آنلاین افزایش یافته است.

به صورت رایگان وارد Snap to online شوید

اسنپ ​​به عنوان پیشگام در عرصه تجارت الکترونیک در نظر دارد ضمن ارتقای رفاه مردم و همچنین حمایت از جامعه فرهنگی و هنری کشور. فروش آنلاین ویژه سینما، کنسرت و تئاتر توسط ابر اپلیکیشن اسنپ به کاربران ارائه می شود.

رضا ماهرنیا، مدیر اجرایی اسپکتیت در این خصوص می گوید: پس از ارائه و فروش موفق رویدادها و فعالیت های ورزشی در سال گذشته، امسال قصد داریم رویدادهای بیشتری مانند سینما، تئاتر و کنسرت را ارائه دهیم. در واقع به دنبال تمرکز بر این حوزه هستیم و با همکاری فعالان این حوزه خدمات و امکانات متنوعی را ارائه خواهیم کرد.» کارشناسان همچنین نوید خبرهای خوبی را در این منطقه برای تئاتر و کنسرت دادند.

فعالیت اسنپ در پلت فرم فروش استخر

کارشناسی در خصوص مشخصات و ابعاد فعالیت بدون علامت می گوید: یکی از ویژگی های سیناپتیک ها انتخاب و استفاده از پدیده های مذکور است، مشروط به ارائه خدمات آنلاین و تسهیل خرید و همچنین امکان پرداخت اعتبار (پرداخت در آینده) و اطلاعات در طیف وسیعی از فرصت ها اجرا خواهد شد.

وی همچنین می گوید یکی از مزایای اسپتیک های رقابتی، مناسب بودن فنی آن است. مزیت این است که در حال حاضر میلیون ها نفر می توانند از این سایت خرید کنند و در رویدادهای مهم امکان پاسخگویی به همه کاربران را داریم و مدت زمان کم نیست. با توجه به تجربه گسترده اسنپ در این سال ها، مقدمات این مسائل فراهم شده است تا کیفیت تجربه کاربران پیشرو افزایش یابد.»

کارشناسان همچنان از جمله به مزایای بالقوه این سوپراپ در حضور گسترده مخاطبان در ایران و امکان گسترش فعالان بازار اشاره می کنند.

اسنیپت ها از طریق راه های ارتباطی با این گروه از فعالان عرصه سینما، کنسرت، تئاتر و کلیه فعالیت های فرهنگی، هنری و آموزشی دعوت می کنند تا با این اپلیکیشن همکاری کنند و یا پیشنهادی ارائه دهند.

تماس با واتساپ: از طریق واتس اپ پیام ارسال کنید

تلفن: 3

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما