lancerbanner

فرهاد مجیدی: رکورد مهم نیست قهرمانی مهم است

[ad_1]

فرهاد مجیدی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل سربازان در هفته جاری لیگ برتر پنجاه و دوم گفت: بازی سخت و پر استرسی بود. سربازان یکی از بهترین تیم های ایران هستند و باید با همان احتیاط که بازیکنان تعیین می کنند بازی کنند.

وی افزود: از بازی راضی هستم و بسیار خوشحال بودم. ما بازی رسمی نداشتیم و نیروها در بازی بودند. اگر خوش شانس بودم می توانستم بازی کنم. فردا روی شهر خودرو تمرکز خواهیم کرد.

مجیدی شکست مستمر تیمیش در این فصل و رکوردشکنی را علی پروین عنوان کرد: اساساً رکوردی ندارم و این یک داستان نیست. تنها هدف قهرمانی است و امیدواریم با مدیریت میزبان و بازیکنان و حمایت هواداران به هدف برسیم. تنها هدف ما در این فصل قهرمانی است.

رئیس استقلال در رابطه با قضاوت اساسی فرد در این دیدار یادآور شد: هم داور و هم یاور قضاوت عالی.

او گفت: به خصوص اگر امروز برنده می شدم باز هم می گویم همه چیز برای ما تمام نشده است و هر بازی به خودش حساس است، به خصوص اینکه استقلال در 6 بازی اول مقابل اسپانیایی ها پیروز شد. از بازیکنان می خواهم که بقیه بازی را جدی بگیرند و مطمئن باشند که این بازی را با موفقیت انجام می دهیم.

مجیدی در پاسخ به موضوعی که در جریان بازی مطرح شد، از گرامر بازی به خصوص بازیکنان خط دفاعی راضی نیست. رزبه چشمی، عارف غلامی و محمد دانشگر خوب بازی کردند. فراموش نکنید که آنها مقابل بازیکنان خوب بازی می کنند. در نیمه اول که از نقطه کرنر شروع به کار کردیم و به گل رسیدیم، روی این صحنه ها کار کردیم. ما برنامه هایی داشتیم که بر مشکلات پیش آمده تمرکز داشت، توپ ها خاموش شد و گل ها کشف شد. من از بازیکنان راضی بودم، به خصوص بازیکنانی که استثنایی بودند.

به طور خاص، در این فصل بیشتر بر مسائل دفاعی تأکید شده است و اشاره می شود که هدف قهرمانی است، اما استراتژی که من برای بازی با سربازان انتخاب می کنم ممکن است در بازی با ماشین شهری متفاوت باشد. امسال شاگردان خوبی داشتم. Timely Timmy یک گل در یک فصل دارد، یعنی شخصیت خوب. فکر نمی کردم به این زودی ها به هدف بزنم اما تیمی گل ها را نخورد، یعنی بازیکنان خیلی خوب بودند.

سرمربی استقلال در رابطه با سوالی که تیمش در این بازی انجام داد، گفت: استراتژی ما در نیمه اول پرس از بالا بود و می رویم اما بد می خوریم.

مجیدی درباره «سید حسین حسینی و محرومیت برای دیدار بعدی استقلال» اخطار گرفت. حسینی و علیرضا رضایی از دید من می توانند گل های تیم ملی و حتی ملی پوشان را در جام جهانی فکس کنند. رضایی دروازهبان خیلی خوب است و مطمئنم با حمایت بهزاد غلامپور و حسینی می تواند در آینده مهارت بیشتری داشته باشد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما