lancerbanner

(عکس) هندوهای جنجالی هندی در سیرجان تصمیم موافق یا مخالف پرسپولیس بود؟

[ad_1]

گلغر و پرسپولیس در این فصل بازی مشابهی انجام دادند و به تساوی 2-2 رسیدند. پرسپولیس این بار با گل جنجالی حمید پاکدل مقابل خود و حمید لک به اشتباه برابر گل تقدیم کرد. چهره اول مسابقه اما بدون شک محمدحسین ترابیان بود. دوده نزدیک ترابیان در چند صحنه، دو ایراد ایجاد کرد، اما عدم اعلام دو جریمه هندی، مهمترین تصمیمات و محاسبات بود.

گل مارادونا

اولین اشتباه ترابیان در سیرجان روی گل اول پرسپولیس بود. صحنه هایی از ضربه دست حمید پاکدل به رامین رضاییان. پاکدل ابتدا قصد داشت با سر به سمت دروازه حریف ضربه بزند که پس از عبور توپ از بالای سر، دست او را گرفت. ترابیان و یارانش که از پاکسازی این صحنه بی خبرند، از درب حریف برای بازکردن دستان خود استفاده کرده اند.

(عکس) هندوهای جنجالی هندی در سیرجان  تصمیم موافق یا مخالف پرسپولیس بود؟

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در پایان بازی در هند گلی نداشت: من خودم صحنه را دیدم و بچه ها تحلیل کردند. حکومت قانون، حتی اگر با دست خورده شود، مقدر است که بخورد، و اگر حتی با دست خورده شود، هند نیست. دوستان حتما قانون را بخوانند. امروز ارزش بازی آنقدر بد شده که بازی از دست داوران خارج شده است. چیزی به نام هند وجود ندارد.”

بر خلاف نظر گل محمدی، تقریباً تمامی داوران مانند نوید مظفری، حسین عسگری، حیدر سلیمانی، هادی دزفولی و ابراهیم میرزابیگی گل پرسپولیس را رد می کنند. در همان زمان، این جنجال به یک مسابقه مقدماتی تبدیل شد.

سوختگی پنالتی

5 دقیقه مسابقه قاسمي نژاد توپ را گرفت تا كمك كند آن را بيرون آورد. برخورد عمدی در این صحنه مشخص نیست، اما ممکن است قاسم نژاد ضارب بتواند مجازاتی را برای پیگرد قانونی در پی داشته باشد.

(عکس) هندوهای جنجالی هندی در سیرجان  تصمیم موافق یا مخالف پرسپولیس بود؟

در عین حال کارشناسانی مانند مظفری و عسگری معتقد بودند که این تصمیم اشتباه بوده است. از نگاه آنها باز شدن دست قاسمی نژاد باعث می شود این صحنه برای پرسپولیس پنالتی باشد. پنالتی هایی که پرسپولیس تایید نکرد نمی توانست به دور دوم ختم شود. ندیدن یک هندی به سود پرسپولیس و ندیدن یک هندی دیگر به ضرر این تیم، تا جایی که ممکن است می تواند یکی از حواشی این فصل باشد.

فوتبال 3

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما