lancerbanner

(عکس) خاص ترین دختر فوتبالیست جهان

[ad_1]

کارسون پیکو به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که علیرغم کاستی هایی که داشت توانست برای تیم ملی زنان آمریکا بازی کند. او در بازی دوستانه کلمبیا که با دو گل به پایان رسید، پیروز شد.

پکت، کودک پنج ساله‌ای که بدون دست چپ به دنیا آمد، از فوریه زمانی که از اورلاندو پراید جدا شد، برای تیم کارولینای شمالی در لیگ ملی فوتبال زنان (NWSL) بازی کرده است.

پکت به یکی از بهترین بازیکنان لیگ زنان آمریکا تبدیل شد و توانست در انتخاب فصل ششم و حتی کاندیدای عنوان بهترین مدافع سال انتخاب شود. دعوت به تیم بزرگسالان آمریکا پاداش خوبی برای این شرکت بود.

پیکت پس از بازی در تیم های ملی زنان ایالات متحده و کلمبیا در توییتر گفت که تجربه پنج ساله این ورزشکار “به واقعیت مرتبط است”.

والاتکو آندونوفسکی، سرپرست تیم گفت: “کارسون در تمرینات خود در هفته گذشته بسیار خوب عمل کرد و با مدیریت دقیقی که برای امیلی فاکس داشتیم، احساس کردیم که کارسون خوب کار می کند و خوشحالم که او توانست برای مدتی این کار را انجام دهد.” مربی تیم ملی زنان آمریکا خوب باش

PACT امیدوار است از شرایطی که دارد برای حمایت از آگاهی و آگاهی بدن استفاده کند. و در ماه آوریل در اینستاگرام نوشت: “مطمئنم که با این برنامه راحت هستم و نگران آن نیستم، اما می دانم که افراد بیشتری در جهان هستند که نگران نیستند.”

و نوشت: همگی در دوستی با خود بی اعتنا به ظواهر بکوشیم و بیشتر از همیشه مهربان باشیم. افراد انواع مختلفی دارند. دنیا به چیزهای بیشتری نیاز دارد.

پکت می‌گوید: «امیدوارم همه کسانی که به جز اندام‌هایشان نرم هستند، آنها را تشویق کنند که از شخصیت خود خجالت نکشند». من می خواهم مدافع دیگرانی مثل خودم باشم و برای مدت طولانی از شرایطم به اندازه کافی استفاده نکرده ام.

نکته جالب در مورد بسته این است که چند سال پیش و در یکی از دیدارهای تیم سابق اورلاندو، پراید به ساحل آمد و با استقبال گرم جوزف تد، پسر یک ساله ای که نقص داشت، مواجه شد.

مادر کودک در آن زمان گفت: وقتی جوزف با نارنجی به نارنجی کارسون می زند، از خوشحالی فریاد می زند. از استادیوم تا خانه به استادیوم خیره شده بود و می خندید چون مثل یک دوست صمیمی بود.

(عکس) خاص ترین دختر فوتبالیست جهان

(عکس) خاص ترین دختر فوتبالیست جهان

(عکس) خاص ترین دختر فوتبالیست جهان

علاقه مندی

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما