lancerbanner

(عکس) تصویری که برای آدم معنا دارد را باور کنید!

[ad_1]

پس از ظهور اسطوره والیبال ژاپنی، کونرو شیمیزو، نظارت های زیادی در مورد جانشین او انجام شد، اما اکنون ستاره ای تنها یک متر و هشتاد و شش سانتی متر طول دارد که سامورایی ها واقعاً احساس پوچی نمی کنند.

یوجی نیشیدا پدیده والیبال در ژاپن و جهان خود را به عنوان یکی از مهیج ترین ستاره های این ورزش ثابت کرده است. در واقع اغراق نیست اگر بگوییم این ژاپنی هنوز هم یکی از بهترین زنان حال حاضر جهان است. البته اگر به بهترین ها نه بگوییم.

همچنین انتظار می رود ژاپن امسال ستاره اول لیگ ملت ها باشد. با توجه به انتظار و دو روز مانده به بازی، آرژانتین نیز اولین مرد قهرمانی، یکی از ارزشمندترین بازیکنان ژاپن مقابل تیم سوم المپیک بود.

نیشیدا در برد آرژانتین با اختلاف دو امتیاز موفق بود و به عبارتی تنها تیمی بود که برای این تیم پیروز شد. او شش امتیاز از حمله به ژاپن، سه امتیاز از سرویس و دو بار از بازیکنان آرژانتین دفاع کرد.

در واقع ما به این موضوع عادت کرده ایم که در طول پیروزی های ژاپن، رقبا حداقل یک سری امتیاز برای آنها به دست آورده اند. این پدیده عجیب جهانی والیبال از هیکلی استثنایی برخوردار است و با وجود کوتاهی قد، شگفتی هایش شگفت انگیز است.

در این بازدید، آرژانتین نیز عکس جالبی از یوجی نیشیدا ثبت کرد که در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. ستاره تیم ملی والیبال ژاپن لحظه ای سوال عجیب و غریب بازی می کند و ثانیه ای در هوا مکث می کند.

ما مشتاقانه منتظر این حرکت فوق ستاره والیبال ژاپن هستیم. با این حال، یک بار دیگر باید تاکید کند که نیشیدا تنها یک متر و هشتاد و شش سانتی متر قد دارد.

یکی از فیلیپینی ها نوشت: نیشیدا با این سوال همه فیلیپینی ها را شگفت زده کرد.

یک کارگر برزیلی نیز نوشت: او قانون جاذبه را زیر پا گذاشت و روی هوا ایستاد.

یکی از ژاپنی ها نیز در تمجید از نیشیدا نوشت: چقدر خوب تو را داریم.

(عکس) تصویری که برای آدم معنا دارد را باور کنید!

تمرین سه

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما