lancerbanner

علیزاده: سعی می کنیم منبع را ذخیره کنیم، اما … – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1831007 |
06 تیر 1401 ساعت 18:25 |
1.3K بازدید |

0
دیدگاه

هر بازیکنی در پرسپولیس یک دوست دارد

علی علیزاده، معاون آموزشی خانم رفسنجان گفت که در حال مذاکره با چند خارجی خارج از کشور هستند.

به گزارش “سه ورزش” یکی از تیم های فعال در بازار حمل شد. شاگردان محمد ربیعی که برای اولین بار در لیگ حضور دارند به دنبال تقویت تیم خود برای فصل جدید هستند.

علی علیزاده معاون خانم رفسنجان در گفتگو با خبرنگار گفت: این تیم خرید بدی نداشته است. نسبت به لیستی که آقای ربیعی داده اند، ما همچنان جذب هستیم. البته باید به این نکته اشاره کنیم که نمی توانیم در این بازار حرکت کنیم، اما می توانیم ارزش جذب کنیم. آقای ربیعی به نسبت بودجه ای که دارند نظر بازیکنان را مشخص می کند. چون آنها شرایط خودشان را در مدرسه پیدا می کنند و ما هم همین مسیر را طی می کنیم.

وی ادامه داد: اکنون قرارداد شاهین توکلی را نیز تمدید کرده ایم و کار خود را انجام داده ایم. با چند بازیکن خارج از ایران و چند بازیکن خودمان همچنان در حال مذاکره هستیم تا انشاالله بتوانیم تیم خوبی بسازیم.

به خصوص علیزاده احتمالا به پرسپولیس مرتبط است. اگر توانایی مالی دارید ما در خدمت شما هستیم و اگر توانایی مالی دارید طبیعی است. پرسپولیس خانه هر کسی است که به بازی کردن در آنجا علاقه دارد. اگر پیشنهاد مالی خوب است، چه چیز دیگری بهتر است؟ اما ما همه جستجوها را انجام می دهیم تا بازیکنان بتوانند فصل قبل را به یاد بیاورند.

وی گفت: متأسفانه لامپ بی صدا بهترین بازیکنان را جذب می کند. مدرسه ما همیشه ساکت و بدون حاشیه بوده و در هر کاری که می کنیم این مسائل مطرح بوده است. اوایل این فصل با چند بازیکن قرارداد 2 ساله امضا کردیم.

این دستیار اضافه کرد: برخی پست های فصل قبل باعث شد که خوب کار کنیم و باید کاری را که الان انجام می دهیم تقویت کنیم. دلیل اینکه این کار را بدون صدا انجام می دهیم این است که بازار آشفته است و اگر سعی کنیم دستمان را باز نگه داریم باعث گرما می شود. حمل و نقل در بازار باید مو به مو انجام شود.

وی درباره جدایی این دو بازیکن نیز به تیم عمانی یادآور شد: این دو بازیکن از هم جدا شدند و جا دارد از آنها تشکر کنم که واقعا برای تیم ما زحمت کشیدند.

علیزاده گفت: فردا یا پس فردا این کار را انجام می دهیم.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما