lancerbanner

طرح جدید متقاضیان سیگار باید دارای مجوز باشند

[ad_1]

یکی از اعضای شورای امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با بیان اینکه در راستای حفظ حقوق حیوانات در حال انقراض در کمیسیون حقوقی و قضایی، علاوه بر خواسته‌های مباح، باید پاسخگوی متقاضیان باشد، گفت: در این صورت مجازات خواهند شد.

به گزارش فارس، مجتبی ذوالنور با بیان اینکه بررسی این طرح بیش از دو ماه است که در حال انجام است، اظهار داشت: اداری، وزارت اطلاعات، ارتش، وزارت کشور، شوراهای تابعیت و تابعیت و جمع بندی های مربوطه برگزار شد. و پس از بررسی های گسترده، این طرح به اتفاق آرا به تصویب کمیسیون رسید.

وی افزود: جزئیات پیش نویس طرح در کمیته مربوطه بررسی شده و هنوز در کمیسیون به تصویب نرسیده است. با توجه به وضعیت کشته و زخمی شدن دو کودک بی گناه، احساسات عمومی با احترام به افکار عمومی و همچنین رفع هر چه سریعتر این معضل ایجاد شده است.ماده 100 قانون اساسی مجلس نمایندگان با امضای پنجاه نماینده در این خصوص خارج از مجلس درخواست شده است. اما در نهایت نمی توان زمان دقیقی را برای بررسی و تصویب طرح مشخص کرد، چرا که هیات مدیره در این مورد تصمیم گیری می کند.

متقاضیان سیگار باید دارای مجوز باشند

ذوالنور در پاسخ به سوال خبرنگار فارسی درباره راه های آزادسازی والگاردها در کشور توضیح داد. علاوه بر این، ما با پدیده شکار گراز توسط افراد صاحب خوک مواجه هستیم و شاهد بوده ایم که بسیاری از افرادی که به دلیل مسئولیت کامل به دنیا آمده اند، گرازهای خود را نمی پذیرند و آنها را رها می کنند و شاهد این امر هستند. فاجعه ما کودکان قربانی هستیم. بنابراین در قانون مقرر شده است که مدعیان ولایت علاوه بر الزامات جایز، باید هزینه های سرپرستی و مسئولیت را نیز بپذیرند و در صورت تسویه آنها مجازات خواهند شد.

وی ادامه داد: همزمان در هر شهرستان کمیته هایی با محوریت عدالت و با حضور نمایندگانی از محیط زیست، پزشکی، طاعت و جهاد کشاورزی و شهرسازی برای پاسخگویی به مطالبات افراد و سازمان ها (مانند آزمایشگاه های علمی) تشکیل می شود. ) نگهبانان کارخانجات، دامداران و …) با بررسی شرایط، مجوزهای مربوطه به این افراد داده می شود.

صادرات خوک نه تنها ممنوع است بلکه تشویق نیز می شود

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر موضوع برخی از موضوعاتی که این روزها در رسانه ها شنیده می شود، پاسخ داد: اسرار موجود که اجازه صدور آنها به کشورهای دیگر را نمی دهد. از نظر ما نه تنها آنها را ممنوع می کند بلکه آنها را تشویق می کند تا علاوه بر تحمیل هزینه های اضافی از جمله جمع آوری و نگهبانی مهر و موم، آنها را به انجام این کار تشویق کنند، همچنین حقوق این حیوانات تضمین می شود. چون حیوان در اسلام شرعی است باید در نظر گرفت که سرنوشت حیوان اعم از غذا و نگهداری از حیوان و … جمع شده است. بنابراین راه حلی برای این مشکلات وجود دارد که ما از آن حمایت می کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از استاندار، اطاعت و بخشش استان همانطور که ذکر شد، علاوه بر پیگیری موارد مورد توافق، پیگیری لازم را گفت: در مورد آخرین حادثه، از جمله بررسی محل حادثه در صحنه، و فردی که ممکن است مقصر بوده باشد، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما