lancerbanner

طراحی کارت نان; کمک ۴ 1000 تومان برای هر ایرانی در یک ماه!

[ad_1]

در رفتن در حالی که چند هفته پیش خبر اجرای کارت نان در کشور منتشر شد، استاندار زنجان گفت: تا سه ماه آینده طرح نان با کارت مددکاری در زنجان و چند استان دیگر اجرا می شود. پایلوت در کشور اجرا می شود.

به گزارش فرارو، محسن افشارچی افزود: به این ترتیب مردم نان خود را با قیمت کمتری از نانوایی ها می خرند و کارت می گیرند و سپس با همان نرخ به فروش نان در نانوایی ها ادامه می دهند. به این ترتیب نانوسیم ها از سایر صنعتگران کمک نمی گیرند، بلکه بر اساس فروش نان، کمک به آنها تعلق می گیرد.

براساس بودجه سالانه دولت 4000 میلیارد تومان به عنوان کمک غیریارانه ای در نظر گرفته است که در صورت موافقت با توجه به جمعیت حدود حدود حدود در قالب نان تصویب می شود. -ای حدود حدودا اگر درآمد کم هفت تا ده در نظر بگیرید به هر نفر ماهیانه 2.5 تومان کمک هزینه تعلق می گیرد.

با توجه به اینکه احتمال حذف 2 تومانی وجود دارد، دولت برای خرید نان، گوشت و سایر کالاهای اساسی بین 3 تا 4 هزار تومان در نظر گرفته است و نمی‌خواهد قیمت را افزایش دهد. بازار.

طراحی کارت نان;  کمک های 5000 تومانی برای هر ایرانی در یک ماهکارت طراحی ناموفق کار نکرد
علی قنبری کارشناس مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید با اشاره به اجرای کارت نان در یکی از استان ها، بیانیه: هیچ عنوانی را نمی توان موفق تلقی کرد، زیرا توزیع کوپن برای هر اقلامی از جمله نان معکوس خواهد بود و نباید به این صورت انجام شود. پایان کار است

وی افزود: این کار به هیچ یک از مسائل مربوط به معیشت مردم نمی پردازد، بلکه هزینه های اضافی را برای دولت فراهم می کند، برای ایجاد این زیرساخت ها باید هزاران روپیه تخصیص داد.

قنبری گفت: در شرایط دیگر دولت قصد دارد قیمت نان را آزاد کند، همان کاری که در مورد بنزین انجام شد، مجانی بر خود مسلط شوید.

وی با تاکید بر توجه به مسائل اقتصادی، گفت: اکنون با پایان یافتن بحران اهمیت بیشتری پیدا کرده است، در حال حاضر نیز با یک شوک بسیار جدی با حذف قیمت 2 تومان مواجه هستیم.

قنبری ادامه داد: بنابراین در چنین شرایطی اگر دولت بخواهد کمک های نان را حذف کند این موضوع منجر به بدتر شدن وضعیت معیشتی مردم می شود که در حال حاضر بدتر هم شده است، بازارها متنوع است و کاهش ارزش پول با توجه به اینکه دولت با رفع کاهش ارزش منابع برای کاهش این کسری بودجه با کسری بودجه شدید مواجه است، تومان نیز باید در این زمینه ارزیابی شود.

این کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد: ارزش سیاست تومانی خوب پیش نرفت و منابع کشور به هدر رفت، زیرا میلیاردها تومان از منابع کشور به جیب غذا و سود رفت، بدون اینکه حتی مایحتاج اولیه را در اختیار داشته باشیم. همچنین دولت نباید فکر کند که کسری بودجه باید از جیب خود مردم خارج شود، زیرا اجرای طرح هایی مانند عدم تمکین مردم را با هزینه و دستگیری بیشتری مواجه می کند و وضعیت اقتصادی را بدتر می کند. وضعیت.

وی با تاکید بر اینکه این تصمیم نشانه ای از تحقیق و تفحص رسمی ضد انحصار در کشور نیست، گفت: بنابراین چنین مدیرانی باید پیشینه تجاری قوی داشته باشند، در غیر این صورت محکوم به شکست خواهند بود.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما