lancerbanner

صدیقی درمورد جراحی اقتصادی: آزمون الهی برای مردم

[ad_1]

خطیب خطیب نماز جمعه این هفته از نمایندگان رهبری می‌خواهد که به آخرین جلسه رهروان توجه جدی داشته باشند و به سادگی، امتیازات و پرهیز از قوانین غیرقابل اجرا پایبند باشند.

به گزارش تسنیم، شیخ کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران (9 خرداد) در خطبه های نماز جمعه خود با تسلیت شهادت امام صادق (ع) همه نمازگزاران را به تقوا توصیه کرد. تصادف معجزه ای از ایثار و شهادت و صبر و توکل و تضرع و همدردی و ولایت بود و نتیجه این شد که شهروندی که از حمایت دشمن شرق و غرب برخوردار بود با مقاومت و صبر آزاد شد. و ایثار زیر پرچم ولایت.

وی افزود: امام راحل می فرمایند خرمشهر را خدا آزاد کرده و با خضوع همه چیز را در اختیار خدا قرار می دهد. امروز خرمشهر در خط مقدم است و از شهادت حججی تا شهادت خدا همین روحیه و اعتقاد را دارند و به مردمی توجه دارند که می توانند دشمن شکست ناپذیر را با همه اسیران خود پشت سر بگذارند و از دشمن سلاخی کنند و انجام دهند. بازم معجزه از نظر اقتصادی برابرند.

صدیقی با اشاره به روز چهارم خرداد و یادآوری مقاومت مردم دزفول، موضوع رهبر انقلاب را به نمایندگان یادآور شد: سادگی، رعایت اولویت ها و دوری از قوانین غیرقابل اجرا را در نظر بگیرید. به مرحوم آیت الله صافی زمانی که ریاست شورای نگهبان را برعهده داشت، گفتند قوانینی را که شورای نگهبان رد می کند، تصویب نکنید چون آبروی مجلس در وسط است و نمایندگان باید قانون گذار باشند. با قوای سه گانه و عدم سوء استفاده از دادگاه و قهر نکردن و طرح نکردن مسائل و طرح نکردن مسائلی غیر از طرح مسائلی که نمایندگان سعی در انجام آن دارند.

امام جمعه تهران با اشاره به موضوع حذف ارزش مرجح گفت: این امتحان الهی برای مردم و مسئولان و دستگاه قضایی و نیروهای مسلح است که 5 سال از خود گذشتگی کرده اند و خون شهدا نشد. هنوز خشک شده ما در دنیا با خونریزی کار نداریم و رشته ای از این موها در زندگی اشراف قابل جبران نیست. این یک آزمون عالی است. قانونی بود که دولت باید قبلاً این کار را می کرد و این دولت نمی خواهد غیرقانونی باشد و توزیع بخشی از این راه عادلانه نیست. قبل از توزیع، ارزش ارزهای ترجیحی کاهش یافته بود و کالاهای وارداتی وارد کشور شده بود که با زندگی مردم سازگاری نداشت.

وی افزود: امروز به فرموده امام صادق (ع) گران و گران است. اگر کسی راهش را بلد باشد ولی من می دانم که رئیسی دارم با تمام وجود در خدمت مردم. شکاف بین طبقاتی و توزیع عادلانه کمک ها جزء برنامه های دولت است و از این طریق دلار صرفه جویی می شود.

صدیقی یادآور می شود: این شجاعت و جسارت دولت بود که جلو آمد، اما برای اقشار ضعیف جامعه، هم رهبری آزرده خاطر است و هم دولت در بین مردم است و مشکلات را لمس می کند و خود ما در همه صحبت ها، فراهم می کنیم. معیشت و امکانات ما جان مردم را به متولیان امر توصیه می کنیم.

امام جمعه موقت تهران در پایان روز جمعه بیست و دومین سالگرد خروج رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان و همچنین حضور مردم در این کشور در انتهای پای صندوق های رای را با وجود زحمات و جلای سعودی ها تبریک گفت. عربستان

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما