lancerbanner

شریعتمداری: خدا را شکر اکثر مسئولان ساده لوح هستند

[ad_1]

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: خدا را شکر می بینید که اکثر مسئولان ساده لوح هستند حتی اگر در گذشته فسادی وجود داشته باشد.

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در برنامه تلویزیونی «بدون مکث» در پاسخ به این سوال که چرا به جای استکبار استکبار ستیزی نکنیم تا امروز شاهد این مشکلات نباشیم. “، گفت: گاهی می بینید که عمل جزء نسخه است که مصیبت است، اما گاهی می بینید که عمل جزء نسخه نیست و به شخصی که چنین کرده است برمی گردید، نسخه نقصی بود از نسخه، اما اگر نقص از اجرا نباشد.

وی همچنین در معنای خاص اشراف و مستضعفان جامعه در نظام امام فکری (ره) تصریح کرد: یکی از ویژگی های اصلی اسلام ظلم و عدالت محض و جزئی از آن است. می گویند استکباری که در انسان پیدا می شود مخالف است، اما نعمت هنوز برای فقرا هست، معمولاً سرمایه داران قدیمی از انقلاب راضی نیستند، زیرا انقلاب به هدف آنها نمی رسد، اگرچه هیچ ثروت انکار شده ای مشروع نیست. این حق مشروع برای قبول مسئولیت دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین گفت: هرکس اعلام کند 10003 میلیارد سرمایه دارد، حق وزیر شدن ندارد، باید به او امتیاز داد، روز شکرگزاری در راه است، یعنی ایام تعطیلات در راه است. حتی اگر فساد مربوط به گذشته باشد، دشمن اصرار دارد که همه چیز یکسان است و از بقیه جداست. امام (ره) هم فرمودند اگر می خواهند کار را به دست بگیرند، فاتحه انقلاب را بخوانند.

شریعت اماداری مخصوصاً به منظور امام (ره) از طبقه اشراف و مستضعفان ذکر شد: اولاً وقتی کلمه امام (ره) به مستضعفین معرفی شد، سیاست، ضعیف کسی است که دارد. ضعیف شده است اما این ضعف می تواند اقتصادی، فکری و توانمندی هم باشد، تاکید کرد: ضعیف، ضعیف شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که «اقدام به موقع مناسب نیست، نسخه ممکن است فایده ای نداشته باشد.» و وضعیت حقوقی این است که اگر مشکلی ایجاد کردند، وظیفه آنهاست که دقت کنند و اگر مشکلی دارند، اصلاح کنند. مسئولیت این که کشور تابعیت دیگری ندارد نباید پاسخگو باشد، زیرا شما به این شهروندی سوگند یاد می کنید.

احترام به قانون در پاسخ به این سوال که «چه کسی باید با این جرایم، ضعف در نظارت و برخورد با کجا برخورد کند» متذکر شد و شما امروز شاهد آن هستید و امروز این تصادفات در حال بررسی است.

وی بیان کرد: ممکن است در مراحل نظارتی کاستی یا تاخیری وجود داشته باشد که باید جبران شود، اما مهم این است که صددرصد جبران کنیم، شرایط سختی وجود دارد، اما راه حلی وجود ندارد، اما یک مشکل موقتی وجود دارد. راه حلی که خوشبختانه هنوز وجود دارد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما