lancerbanner

سوال بزرگ پرسپولیس در سال 1401 (عکس) – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1816877 |
06 فروردین 1401 ساعت 21:48 |
21,333 بازدید |

5
دیدگاہ

یحیی به سیدجلال چه می گوید؟

تمدید قرارداد سید جلال حسینی یا خروج از پرسپولیس مهمترین نماد سوال قرمز در سال جدید گل کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، سیدجلال حسینی در حالی فصل هشتم پرسپولیس را اسپری می کند که در این سال ها توانسته چندین رکورد انفرادی به ثبت برساند. از بین همه کاپیتان ها، قهرمان، آن که دربی، گلزن و… بازی می کرد، همه در شرایطی خوردند که کاپیتان شماره چهار قرمز همیشه از نظر عملکرد بهترین بوده است.

سیدجلال که در لیگ شانزدهم حضور دارد و در حالی که برانکو ایوانکوویچ علاقه ای به این بازی ندارد با علی اکبر طاهری به توافق رسیده و پس از امضای قرارداد به فکس پرسپولیس منتقل می شود.ایوانکوویچ در این فصل بیش از 100 بازی انجام داد.

و حالا در 40 سالگی همچنان نقش یحیی را بازی می کند و حتی شش گل اول پرسپولیس به ثمر می رسد. با این حال قرارداد او رو به اتمام است و در فاصله 4 ماهه تا پایان فصل هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای کاپیتان دارد.

یحیی که در دور اول کار در پرسپولیس به همراه جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی و مهدی مهدوی، انتقادات زیادی را برانگیخت و حتی در قالب خداحافظی مهدویت نیز یکی از عوامل جدایی بود. دو سالی که سید جلال را نجات داده است نشانه این تغییر است.

در شش سال گذشته اما اگر پرسپولیس بهترین بازیکن نبود، کلید سه قسمتی سرخپوشان بود و اگر تصمیم نهایی در پایان فصل جدا و نهایی می شد، دوران جدیدی آغاز می شد. برای پرسپولیس پرسپولیس در این سال ها کمترین شکوفایی سیدجلال را داشت و در چنین شرایطی است که قبل از حضور سیدجلال، خط دفاعی این تیم روز متزلزل، اشتباه و ناامیدکننده ای داشت و حالا هواداران این تیم نظاره گر هستند جدایی سیدجلال این بار دوباره آغاز می شود. هرچند ممکن است این دوره به طور طبیعی پیش بیاید و آمار این فصل نیز زنگ خطر جدی برای کادرفنی و مدیریتی باشد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما