lancerbanner

سقوط استقلال؛ صعود به تخت جمشید

[ad_1]

بر اساس آخرین رده بندی تیم های فوتبال جهان که امروز (۲ اردیبهشت) از سایت «پایگاه فوتبال» اعلام شده است، تیم فوتبال پرسپولیس در رده اول ایرانی ها قرار دارد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران با 2 امتیاز و بدون تغییر در رده بندی هفته گذشته در رده پنجم آسیا قرار گرفت و در رده بندی قبلی رده بندی جهانی یک پله صعود کرد.

تیم فوتبال ایران با 2 امتیاز و بدون تغییر در رده بندی هفته گذشته در رده دوم جهان فوتبال ایران قرار دارد. در عین حال شاگردان فرهاد مجیدی نسبت به رنکینگ قبلی آسیا یک پله سقوط و در رنکینگ جهانی دو پله سقوط کرده بودند.

تیم فوتبال اسپهان با 3 امتیاز بدون تغییر در رده بندی قبلی، سومین بهترین تیم فوتبال ایران است. این تیم همچنین در رده چهارم آسیا قرار دارد. پوشش طلایی اصفهان نیز با پله های صعود ص به سطح جهانی ارتقا یافته است.

در این رده تیم های فوتبال ایران، گل سرای سیرجان و تراکتور در رده های چهارم تا ششم فوتبال ایران قرار دارند.

با توجه به رده بندی قاره آسیا، تیم اول رده بندی تغییری نکرده و تیم کاوازاکی فرونتال ژاپن نیز با 2 امتیاز بر کرسی ریاست است. پس از این تیم، الهلال عربستان، عربستان با 2 امتیاز و اولسان هیوندای با 2 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. الدحیل قطر نیز در رده چهارم قاره چهارم قرار دارد.

در رده بندی جهانی تیم اول در رده بندی قبلی تغییری نکرده است و لیورپول نیز 2 امتیاز جدول است. پس از برتری انگلیس، منچسترسیتی نیز با دو امتیاز در رده دوم قرار دارد. رئال مادرید سه امتیاز در صدر جدول و بایرن مونیخ چهار امتیاز در انتهای جدول هستند. اینترمیلان با 5 امتیاز و یک صعود پنجمین تیم برتر جهان است.

پورتو با مهدی طارمی، تیم لرکوزن سردار آزمون با صعود از نردبان و فاینورد نیز با علیرضا جهانبخش با صعود از نردبان به بالای جدول رسیدند.

۱۰ تیم جهانی سوپربول:
لیورپول
شهر منچستر
رئال مادرید
بایرن مونیخ
اینترمیلان
آژاکس
بارسلونا
چلسی
میلان
پورتو

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما