lancerbanner

سخنگوی دولت: فروش نفت بالا بوده اما هزینه ها نیز افزایش یافته است.

[ad_1]

سخنگوی رسمی کشور با بیان اینکه نرخ رسمی ارز کشور، قیمت نصف و عرضه در این بازار بالاست و در حال حاضر ارزش نیمی از آن به واردکننده داده می شود، گفت: قیمت گذاری غیررسمی است.

به گزارش فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در برنامه «صف اول» با موضوع «تحول اقتصادی دولت برای توسعه معیشت مردم» در شبکه آنتن گفت: حوزه انتخابیه امن است. حدود 5 میلیون نفر در کشور از بیمه محروم شده اند و دولت توانسته است 2 میلیون نفر را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه اکنون که پوشش بیمه ای در کشور محقق شده است باید جشن گرفته شود، افزود: برای بازماندگان نیز دولت اقداماتی را انجام داده است تا کسانی که در آن زمان به بیمارستان مراجعه می کنند مشمول ثبت نام ملی شوند. کد

سخنگوی دولت گفت: اجرای قانونی که در گذشته ایجاد شده وظیفه دولت است.

وی افزود: می خواهم بگویم آزادسازی سواحل چگونه محقق شد که باید بگویم هدف آن بود و این نیت منجر به تحقق آزادسازی سواحل شد و تحقق بیمه سلامت نیز بخشی از آن است. این قصد.”

شجاع جهرمی با اشاره به موضوع حقوق قانونی تصریح کرد: در هر حوزه قضایی دولت توانسته است به این هدف برسد مثلاً در بیمه یا حتی نیروی انتظامی، قبل از این حق 2 میلیون نفر را کشف کنید. تعداد خیلی کم بود

به عبارت دیگر وی با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم بیان کرد که سیاست خارجی دولت سیزدهم متعادل است یعنی قصد دارد از ظرفیت همه کشورها استفاده کند.

شجاعی افزود: در گذشته متأسفانه سیاست خارجی کشور یک طرفه بود اما این دولت قصد دارد با آن رفتار متعادل داشته باشد. ما مشکل را حل کردیم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: حجم مبادلات تجاری ایران در یک سال گذشته سقوط کرده است و می‌توانیم از مرز یک میلیارد عبور کنیم که این نشان می‌دهد که سیاست ما بسیار متعادل است و باید در همه جهات تلاش کنیم.

بهادری جهرمی گفت: اساسا سیاست خارجی دولت سیزدهم رابطه متوازن با همه کشورها است و برای دولت هفدهم همه کشورها از سطح ارتباط بالایی برخوردار هستند و معاونت امور خارجه مسئولیت این ارتباط را بر عهده دارد.

وی با اشاره به فروش نفت گفت: امروز گفته می شود که اگر فروش نفت در دولت هفدهم در سفرها دیده نمی شود، باید فروش نفت در دولت هفدهم بیشتر می شد اما متاسفانه با وجود سختی های موجود در دنیا. قیمت‌ها افزایش یافته است.» ما وارداتمان را موقتاً افزایش می‌دادیم، هزینه‌هایمان هم افزایش پیدا می‌کرد.

سخنگوی رسمی کشور تاکید کرد: نرخ ارز رسمی کشور، قیمت نصف و عرضه در این بازار بالا است و در حال حاضر ارزش نیمی از آن به واردکننده تعلق می گیرد، قیمت ها بر اساس نصف قیمت است که بازار پیشنهاد می کند. قیمت گذاری غیر رسمی

قیمت رسمی کشور نصف قیمت است

شجاع جهرمی در بخشی دیگر از متن این تصمیم مورد انتقاد شدید رئیس جمهور قرار گرفت.

وی افزود: ابتدا از مردم بخاطر اصلاحات اقتصادی شان تشکر می کنم. ما باید تمام تلاش خود را برای انتشار اخبار خوب در جامعه به کار گیریم و به فشارها و تورم های موجود در جامعه در دنیا توجه کنیم.

سخنگوی دولت با اشاره به عادلانه بودن کمک ها تصریح کرد: چند سالی است که توزیع کمک ها مدیریت نشده و بدون برنامه است، نان حذف نشده و دولت قصدی برای افزایش گاز، نان و افزایش ندارد. مواد مخدر

بهادری جهرمی گفت: کالابورگ به صورت غیر رسمی در چند استان در حال اجراست و نهایی نمی شود.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما