lancerbanner

زمینه ساز مونتاژ ماشین شلوغ برزیلی-هندی یک شرکت رومانیایی است!

[ad_1]

در رفتن وزیر اسمیت می گوید خودروهای وارداتی تنها خودروهای چینی نیستند و ارزش خودروهای اقتصادی اروپا کمتر از 105000 است و مذاکرات برای انجام این کار آغاز شده است.

به گزارش فرارو، سیدرضا فاطمی امین به ویژه در خصوص مشخصات خودروهای وارداتی گفت: تاکید ما بر واردات خودروهای اقتصادی یعنی خودروهای چند ده هزار دلاری است و قیمت‌های بالاتری نسبت به خودروهای اقتصادی داریم، بنابراین داشتن خودروهای ارزان‌تر برای جامعه مهم است.

وی افزود: از این رو در این قانون اساسی روی خودروهای ارزان قیمت اقتصادی تمرکز کرده ایم تا نیاز مردم را پوشش دهیم و به تدریج در مسیر درست بسازیم و برای تکمیل خودروی با کیفیت، سبد کالا را حذف و تکمیل کنیم.

زمینه ساز مونتاژ ماشین شلوغ برزیلی-هندی یک شرکت رومانیایی است!رانت در واردات خودرو وجود دارد

فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو گفتگو با فرارو وی با اشاره به صحبت های اخیر وزیر دارایی مبنی بر واردات خودرو با قیمت کمتر از 103000، گفت: خودروها زیر 105000 تومان هستند که وزیر نیز از این موارد مطلع بوده و آنها را تایید می کند.

وی افزود: در این موضوع خلأ وجود دارد که برای واردات در حال مذاکره است، قبل از اینکه قانون واردات به طور رسمی تصویب شود، معتقدم خود وزیر نیز در مورد صحبت هایش سکوت کرده است، مهم ترین مسائل عبارتند از: در این زمینه. ، بخشی از اخبار هاکی است که منجر به تحولات جدیدی در صنعت خودرو شده است که نتایج آن می تواند بسیار گسترده باشد.

زاوه گفت: برخی از افراد در حال مذاکره برای واردات و مونتاژ قطعات مدل ها هستند که بخشی از محصولات خواهد بود که وزیر نیز به آنها اشاره کرد از جمله تیبا و پراید مدل هندی برزیلی در این زمینه. قرار است یک خودروساز رومانیایی جایگاه این خودروها باشد و مقدمات آن فراهم شده است.

این کارشناس صنعت خودرو افزود: نامه های معاون وزیر دادگستری به رئیس سازمان در دو سه روز گذشته مبنی بر اینکه امکان امتیازگیری در برخی از بخش های صنعت خودرو وجود ندارد نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرد. اما بخش‌هایی از تولیدات داخلی با ارزش کمتر از 105000 در بازارهای جهانی نمی‌توانند این استانداردها را پاس کنند و به همین دلیل وزارت صمت تصمیم گرفته است که آنها را از این استانداردها مستثنی کند.

زمینه ساز مونتاژ ماشین شلوغ برزیلی-هندی یک شرکت رومانیایی است!دولت خودش تصمیم می گیرد

مهدی دادفر دبیر گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه بر اساس قانون بهبود مستمر کسب و کار فضایی، دولت وقت اگر بخواهد قانونی را وضع کند، باید نظر مشاوران تخصصی را هم در این باره لحاظ کند، اما گفت: فعلا مشخص نیست. پس از ترک پست چه خواهد کرد

وی افزود: دولت اصولاً باید در امر واردات دخالت کند، نقش بخش خصوصی در این زمینه چیست، به طور مرتب تا زمانی که دولت چنین کارهایی انجام می دهد نمی تواند منتظر بماند تا بخش خصوصی کار خود را انجام دهد. متأسفانه، اقتدارگرایی دولت های مختلف همچنان توسط قانون اجرا می شود.

دادفر گفت: این نتیجه شکست همه طرح های اقتصادی است که تاکنون اجرا شده است و به گفته دولت دیگر هر کاری که دوستانه باشد در این زمینه به عنوان یک نهاد خصوصی که واردات تخصصی در این زمینه انجام داده است انجام می شود. گذشته.» اشتباه نکنید، به همین دلیل است که از همان ابتدا، اربابان دولت باید به آنچه آغاز کرده اند پاسخ دهند.

کانون فروشندگان خودرو افزود: در مورد سه راننده خودرو و همچنین در شرایطی که قبض واردات وجود دارد، حکم واردات و تولید وجود دارد که این استانداردها دستگیری های بیشتری را ایجاد کرده است. بنزین یورو 1 نداریم، خودرو باید با این استاندارد وارد شود، اما بحث قیمت تمام شده و تولید نهایی در کشور جدا از سایر استانداردهای این چنینی در کشورهای دیگر رو به افزایش است.

دادفر ادامه داد: باید استانداردهای متفاوتی برای خودروهای مختلف در بازار وجود داشته باشد تا مشتری با توجه به بودجه و همچنین سلیقه عمل اقدام به خرید کند، در غیر این صورت زمانی که شرایط این استانداردها وجود ندارد، مجبور به خرید می شویم. پیاده سازی جزئیات این استانداردها نیز در سایر کشورها و خودروسازان مطرح دنیا مورد استفاده قرار نمی گیرد و آنها نیز از وجود چنین استانداردهایی شگفت زده می شوند.

وی خاطرنشان کرد: دولت قصد دارد خودروهای زیر 105000 وارد کند، اولاً باید گفت که دولت حق مذاکره برای واردات خودرو را دارد، ثانیاً اگر استادکاران بتوانند خودروهای 6001 میلیونی را برای ایرانیان بخرند. مشتریان.» آنها هم پاس می کنند، این موضوع خیلی عالی است، اما من به شما می گویم موضوع این نیست.

وی تصریح کرد: اگر قرار بود این اتفاق بیفتد احتمالاً برای این گونه خودروها مشکلات گمرکی و تعرفه ایجاد می شد و سایر موارد نیز باید حل شود و خودروساز باید بین 2 تا 3 خودرو را حذف کند. که حداقل 1 میلیون تومان هزینه دارند، بنابراین با توجه به شرایط فعلی واردات خودروهای زیر 6000 دل که استادکاران وعده توجه به آن را می دهند در شرایط عادی امکان واردات وجود ندارد اما در صورت تعرفه یا سایر هزینه های واردات، آنها تفاوت ایجاد خواهند کرد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما