[ad_1]
در رفتن یک طراح هواپیما معتقد است که طراحی می تواند سفرهای اقتصادی را متحول کند. طراحی صندلی مفهومی هوافضا توسط “الخاندرو نونس ویسنته” در مقیاس کوچک از سال گذشته به عنوان یک پروژه دانشگاهی 5 ساله برای این جوان آغاز شد.
به نقل از فرارو از CNN، پروژه نامزد دریافت جایزه “کابینت کریستال” به صنعت هوانوردی رسید. پس از آن، این ایده به سرعت گسترش یافت. از آن زمان، موج “Nunez Vincente” هوانوردی را در جهان ایجاد کرد. او ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را تا زمانی که پروژه خود را تمام مدت به پایان نرساند متوقف کرده است. او در حال حاضر در حال مذاکره با شرکت هواپیمایی و شرکت های موسس است.
او همچنین دریافت که می تواند پروژه را از طریق آن گسترش دهد. با وجود این، متاسفم که برخی از بخشهای رمان «نونس وسنته» مجذوب بخشهای دیگر مشاهدهی کلاستروفوبیا یا تنگ نظری است و معتقدم این احساس که آن طرف صندلی شخصی زیر شما خوب نیست. احساس برای مسافران اشاره است.وینسنت این احساس را به مسافر منتقل می کند.
او در حاشیه برنامه CNX در شرکت هواپیمایی داخلی (AIX) در هامبورگ آلمان که در حال طراحی برنامه خود است، با CNN گفت: “من در حال گوش دادن به منتقدان هستم و می توانم ایده های بد را آنقدر رشد دهم که می توانم. به خوبی ها و بدی هایی که باعث افتخار من هستند فکر نکن.»
طراحی و طراحی پروازها روزانه است. بنابراین «نونیس وینسنته» میگوید مشتاق است بداند آیا مسافران و خطوط هوایی در چنین پروازهایی مثبت یا منفی خواهند بود. وی گفت: “هدف من در اینجا تغییر صندلی های اقتصاد (اقتصادی) به نفع همه مسافرانی است که توانایی پرداخت هزینه تغییر را ندارند.”
“Nunez Vicente” قرار است این هفته محبوب ترین دستور غذاها را کشف کند. نمایشگاه هوایی داخلی (AIX) در هامبورگ یکی از بزرگترین نمایشگاه های هوانوردی در جهان است و اولین نمایشگاه در نوع خود است که طراحی اصلی خود را در مقیاس کامل به نمایش می گذارد.
این صندلی توسط “Nunez Winste” طراحی شده است تا راحت به نظر برسد و فضای اضافی برای گسترش ملحفه ها دارد. صندلیهای نمونه در طراحی و حرکت حرکت نمیکنند، اما هر مرحله در مکانهای مختلف متفاوت در نظر گرفته میشود تا نشان دهد که چقدر طول میکشد. طراح Nunez Vincente یک کابین در بالای صندلی مسافر دارد. در عوض، او فضای بین سطوح بالا و پایین را برای مسافران طراحی کرد تا در کابینت ها مناسب باشد.
“Nunez Vesente” تخمین می زند که فاصله ای حدود 1.5 متری صندلی مسافر را از بالای هواپیما جدا می کند. البته این فاصله برای افراد امکان ایجاد سختی بالایی دارد. ناامیدی از “کمبود فضا” انگیزه طرح اصلی این نوع صندلی. البته این صندلی برای افرادی مناسب است که به فضاهای باریک اهمیتی نمی دهند و قصد دارند کل پرواز را بگیرند.
صندلی Chaise Longue در ابتدا یک مفهوم برای آینده Flying-V در نظر گرفته شد. اعتقاد بر این است که این طرح می تواند ساخت یک بوئینگ-ایرباس-2 یا هر هواپیمای متوسط دیگری با ردپای بزرگتر باشد.
Vesente معتقد است که طراحی و طراحی واقعاً می تواند تغییر کند، اما اذعان دارد که ایده های غیرعادی در مورد هواپیماها باید برای مدت طولانی انجام شود و قوانین و مقررات سختگیرانه می تواند از تغییر صنعت هوانوردی جلوگیری کند. علاوه بر صندلیهای بخش اقتصادی، حتی ارائه ایدهها توسط طراحان نیز در دهههای اخیر تغییر چندانی نکرده است.
“یکی از چیزهایی که من فکر می کنم این است که اگر صندلی بد نیست، چرا آن را تعویض نکنیم؟” بنابراین، اگر مسافران همچنان می توانند با بدترین صندلی های کلاس اقتصادی پرواز کنند، چرا ما می خواهیم بهتر شویم؟ زیرا شرایط فعلی منجر به واردات نیز می شود. این موضوع (واردات) و عدم بهبود پرواز هدف اصلی شما شرکت های هواپیمایی است.
[ad_2]