[ad_1]
بر اساس گزارش ها، 1400 دیوار پراکنده شده است. این گزارش مجموعه ای از داده های مربوط به فعالیت سکوی دیوار در سال 1400 می باشد.
دیوار این گزارش را در 11 فصل و پیرامون موضوعات کلی تجارت پخش کرده است. دیوار در فصل اول این گزارش از تعداد کاربران صحبت کرد. این پلتفرم تعداد گوشی هایی که این اپلیکیشن را در سال گذشته باز کردند، بیش از 53 میلیون و 100 هزار گوشی اعلام کرد. این تعداد گوشی نسبت به سال 2019 20 درصد افزایش داشته است.
بخشی دیگر از این گزارش به تعداد نصب های دیواری اپلیکیشن فعال می پردازد. طبق آمار کافی بازار در سال 1400 بیش از 23 میلیون و 600 هزار بار نرم افزار از طریق این بازار دانلود و نصب شده است. دیوار همچنین می گوید پس از گذشت 10 سال از راه اندازی این پلتفرم، اپلیکیشن دیوار بیش از 50 میلیون بار از طریق کافه بازار نصب شده است.
در فصل بعدی این گزارش، کاربر بر روی دیوار تبلیغ می کند. در سال گذشته بیش از 21 میلیون و 800 هزار کاربر بر روی دیوار آگهی ارسال کرده اند. این رقم نسبت به سال 2019 18 درصد افزایش داشته است.
گزارش سال 1400 دیوار در فصل بعدی به تعداد تبلیغات توزیع شده در این بستر می پردازد. دیوار می گوید در سال 1400 بیش از 139 میلیون و 700 هزار آگهی بر روی دیوار پخش شد. گفته می شود در سال 2019 حدود 130 میلیون آگهی بر روی دیوار منتشر شده است که نشان دهنده افزایش 8 درصدی آگهی های منتشر شده بر روی دیوار در سال 1400 است. دیوار همچنین در این قسمت به توزیع زمان انتشار و مشاهده آگهی های دیواری پرداخته و برای کاربران خود توضیح داده است که چه زمان هایی برای انتشار آگهی ها مناسب است و چه زمان هایی برای مشاهده آگهی ها مناسب است.
دیور در فاشل فنجم روگر سال خود را به شرک ستوستو ویستادهای آن پلتامتر است به شرک به استوستوم ویستادهای آن پلتمتر است. دیوار می گوید در سال 1400 بیش از 45 میلیارد و 900 میلیون بازدید از تبلیغات این پلتفرم انجام شده است که بیش از 93 درصد این بازدیدها از طریق اپلیکیشن دیوار در سیستم اندروید 2/5 بوده است. درصد آن از طریق اعمال دیوار در سیستم iOS و 4/5 درصد آن از طریق وب سایت است. دیوار همچنین می گوید که بازدیدهای منحصر به فرد این پلتفرم در سال 1400 نسبت به سال 2019 12 درصد رشد داشته است.
ششمین گزارش سال به یافتن اطلاعات در مورد تبلیغات می پردازد. بیش از یک میلیارد و 300 میلیون بار به تعداد اطلاعات تماس کاربران دسترسی پیدا شده است. به این معنی که این تعداد کاربر برای رفع نیازهای خود از طریق تبلیغات دیواری با تبلیغ کننده تماس گرفته اند. دیوار اعلام کرد که میانگین تعداد اطلاعات تماس دریافتی مربوط به آگهیهای دسته «استفاده و شغل» برای هر آگهی 63 بار بوده است. در این فصل دیوار همچنین تعداد مکالمات متنی انجام شده در بخش چت پلتفرم را به کاربران گزارش داد. این پلتفرم اعلام کرد که در سال 1400 بیش از 695 میلیون و 200 هزار مکالمه متنی انجام شده و کاربران در این مدت بیش از 4 میلیارد و 400 میلیون پیام رد و بدل کرده اند.
فاصل هفتم روگر سال دیور به تیم کیں در دیور است پراید پرجستجوترین دیوار کلیدواژه در سال 1400. پس از قرار گرفتن در بالای جدول جستجو با بیش از 24 میلیون جستجو، کلیدواژه های مبل، کبوتر، سگ، موتور، طلا و دوچرخه در رتبه های بعدی بیشترین جستجو قرار گرفته اند. این جستجو توسط جستجوگر در مورد کلمات کلیدی دیوار اعلام می شود، از کاربران است و ارتباطی با انتشار آگهی با موضوع این کلمات کلیدی ندارد. لازم به ذکر است که دیوار اخیرا به منظور حفظ حقوق حیوانات، انتشار آگهی خرید و فروش حیوانات خانگی را بر روی پلت فرم خود ممنوع کرده است. در این ترتیب، جستجوی کلیدواژه حیوانات اهلی مانند کبوتر، سگ، گربه به این معنی نیست که هیچ آگهی مرتبط با این دسته از حیوانات وجود نخواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که در بین کلیدواژه های جستجو، در بین دسته بندی های اصلی، دسته «خودروها» بیشترین سهم را از عبارات جستجو دارد.
در فصل بررسی تبلیغات، وال می گوید بیش از 296 میلیون و 100 هزار بار تبلیغات خود را بررسی کرده است. این بررسی ها شامل آگهی های تازه ارسال شده یا آگهی های ویرایش شده روی دیوار است. همچنین در فصل بعدی دیوار به موضوع گزارش کاربران پرداخته و اعلام کرد که در سال 1400 بیش از 2 میلیون و 500 هزار آگهی توسط کاربران به عنوان «تکرار آگهی»، «قیمتهای بالاتر از ارزش واقعی کالا یا خدمات»، «از مهمترین دلایل رد گزارش آگهی می توان به «تبلیغ غیرقانونی» و «عدم وجود کالا یا خدمات» اشاره کرد. دیوار همچنین می گوید تعداد کاربران مسدود شده نسبت به سال 1399 5 برابر شده است. این پلتفرم می گوید که افزایش تعداد تعلیق و مسدود شدن کاربران در مکالمات متنی یا دسترسی به اپلیکیشن به این دلیل است که تمرکز بیش از پیش روی جلوگیری از رفتارهای مخرب یا غیرقانونی از جمله ایجاد مقاومت و تقلب است.
اولین گزارش سال 1400 دیواری با محوریت کاربران غیرشخصی است. این فصل از گزارش به کاربرانی می پردازد که با استفاده از پنل های مختلف اقدام به تبلیغات می کنند یا به فروش عمده کالا می پردازند و یا دارای علائم تجاری در دسته بندی خدمات، اشتغال و اشتغال هستند. دیوار اعلام کرده است که در یک سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار کاربر غیرشخصی روی دیوار کار کرده اند که نیاز نیاز بود.
پس از این گزارش به تعداد افرادی که روی دیوار کار می کنند نیز پرداخته می شود. 1340 نفر بر روی دیوار و شرکت های زیر این پلت فرم مشغول به کار هستند.
گفتنی است این گزارش حاوی اطلاعات کلی و البته جامعی از کسب و کار دیوار در سال گذشته است که به موضوعات مختلفی تقسیم شده و عملکرد این پلتفرم را در سال 1400 به کاربران خود گزارش داده است. نسخه کامل این گزارش را می توانید اینجا بخوانید.
[ad_2]