lancerbanner

روسیه و اوکراین پشت این جنگ پنهان شده اند

[ad_1]

در رفتن اشپیگل گزارش می دهد که این گزارش توسط دو فرمانده نیروهای ویژه اوکراینی (که در جبهه های شرقی کشور در منطقه “دونباس” و در شهر “مارینکا” می جنگند و نیروهای روسی و جدایی طلب تحت حفاظت آنها می جنگند، همراهی می شود. تبدیل این جنگ به جنگ در واقع عینی و واضح است.

اشپیگل در گزارش خود تاکید می کند که جنگ در اوکراین و البته تقویت نیروهای مسلح اوکراین تمام تلاش خود را کرده است تا ابتکار عمل نیروهای روسیه را در این منطقه به دست بگیرد. به گفته فرماندهان اوکراینی، چندین دور تلاش روسیه برای فتح بخش‌هایی از منطقه شکست خورده است.

خبرنگار اشپیگل روسیه در عین حال شدت حملات موشکی و توپخانه ای در روسیه را قابل توجه توصیف کرد. اشپیگل در این گزارش به تفکیک مسائل نظامی، نکات و مسائل مربوط به وضعیت مردم در مناطق جنگی و همچنین اشاره نحوی اشاره کرده است.

نشریه اشپیگل در این باره می نویسد: «فرمانده الکساندر استارینا دست راستش را روی کار ماشین می گذارد و به آن اشاره می کند. این شهر کوچک در شرق اوکراین از دو برج طلایی، تعدادی سازه ساخته شده در دوران شوروی و دیگر ساختمان های کم ارتفاع تشکیل شده است. استارینا می گوید: «پس مارینکا است. ماشین هایشان را در ورودی های شهر پارک می کنند. صدای گلوله و توپ کم و بیش شنیده می شد.

“نیکلا داویدنکو” در کنار فرماندهی نشسته است. آنها یک دست و یک سلاح دارند. دو نیروی ویژه اوکراینی در حال حاضر در جهت منطقه جنگی در شرق اوکراین در حال حرکت هستند. در جاده هر اتفاقی بیفتد، شدت آسیب بیشتر می شود. گلوله ها بارید، سقف خانه ها را ویران کرد و بسیاری از خودروها را به آتش کشید. استارینا ماشین را در یک محفظه کوچک پارک کرد. سربازان جایگزین خودروهای خودگردان می شوند. برای کسانی که روی مسافت توافق دارند، وسایل نقلیه سبکی را ترجیح می دهند که قدرت مانور بیشتری دارند. فرمانده می گوید که در میدان جنگ خودروهای زرهی زیادی وجود ندارد.

از نظر حقوقی، این دومین بار است که شهر مارینکا در نزدیکی دونتسک صحنه درگیری هایی است که می تواند آینده اوکراین را تعیین کند. جنگ بین جدایی طلبان طرفدار روسیه و ارتش اوکراین هشت سال پیش در دونباس آغاز شد. مناطقی که به دلیل استخراج زغال سنگ در شرق اوکراین شناخته شده است. پس از تشدید خصومت ها، ارتش اوکراین توانست در 6 ژوئن مارینکا را برای کنترل کشور بازگرداند. از آن زمان، جبهه هایی در شرق اوکراین به شکل جنگ و رویارویی شکل گرفته است.

سنت میدانی روسیه تا فوریه امسال کم و بیش از جدایی طلبان در شرق اوکراین حمایت می کرد. ما شاهد حمله خود روسیه به اوکراین بوده ایم. از آن زمان تا به امروز، نیروهای روسیه در کنار جمهوری جدایی طلب دونتسک علیه اوکراین می جنگند. پس از شکست روسیه در کیف، پایتخت اوکراین، رهبری روسیه مرحله دوم عملیات ویژه را در خاک اوکراین آغاز کرد.

عملیات اصلی آن تحت کنترل تمام مناطق دونتسک و لوهانسک از طریق روسیه است. در عین حال، این نیروهای جدایی طلب در حال نبرد با اوکراین هستند و قوی ترین نیروهای نظامی اوکراین در حال نبرد هستند. حدود 5 نفر از این نیرو به نوبه خود متعلق به نیروهای مسلح اوکراین به فرماندهی استارینا هستند. کودک 8 ساله ای که شریک زندگی خود را “ستاره” یا پیرمرد خطاب می کند. او یک کلاه ایمنی و یک سلاح کوچک ضد تانک دارد که برای او کوچک است. او بسیار متمرکز و آرام به نظر می رسید.

آستارینا در سه جبهه Pesky، Avadiyoka و Marinka که در جنوب دونباس قرار دارند، نروهای ها را رهبری می کند. او می گوید که از آغاز مرحله دوم عملیات نظامی روسیه در اوکراین، شهر مارینکا هدف بی وقفه نیروهای روسی بوده است. برخی منابع در شهر مارینکا می گویند که این شهر روزانه شش موشک روسی را هدف قرار می دهد.

در همان زمان، پایتخت های روسیه به طور منظم در شهر گشت می زنند و در برخی مواقع به وضوح قابل مشاهده هستند. تکه های موشک پراکنده در هر گوشه و کناری دیده می شود. تعداد کمی از نیروهای امدادی جرات حرکت به شهر مارینکا را دارند و دلیل اصلی این امر حجم گسترده دستگیری ها در این شهر است.

آستارینا معتقد است که همان نیروهای روسی از این همه ابتکار عمل در میدان نبرد در شرق اوکراین دست کشیده اند. به گفته وی، اوکراینی ها هم از طریق شناسایی خود و هم از طریق تبادل اطلاعات به این نکته توجه کرده اند. بیش از ده ها سرباز روسی کشته و زخمی شده اند و اوکراینی ها توانسته اند تسلیحات و قابلیت های نظامی قابل توجه روسیه را از بین ببرند. او می‌گوید: «من نمی‌خواهم لاف بزنم و اغراق کنم. «به همین دلیل است.

سنت میدانی

فرمانده آستارینا در راه شهر مارینکا.

سنت میدانی

نیروهای داویدنکو و آستارینا. آنها معتقدند که روسیه از ابتکار عمل در اوکراین دست کشیده است.

سنت میدانی

نکات برجسته یک ساختمان در شهر مارینکا اونی که بمب داره خرابه

آستارینا و داویدنکو با یک دیوار از این طرف به آن طرف حرکت می کنند تا به موقعیت خود برسند. یک ساختمان دولتی اوکراین که مدافعان اوکراین از ابتدای جنگ در آن مستقر بودند. ارتش اوکراین می گوید یک خودروی بمب گذاری شده در مرکز استخدام پلیس عراق در کیساک در غرب موصل منفجر شد. ویرانه های ساختمان سراسر خیابان ها را فرا گرفته بود.

حامیان پرونده او تلاش کرده اند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. برخی دیگر وارد اتاقک های پایین می شوند. نارنجک خودکششی سرباز و اسلحه کلاشینکف با زمین برخورد کرد. جنگنده های اوکراینی شب را در این مکان می گذرانند. سربازان اوکراینی وارد اتاق می شوند و از آن استفاده می کنند.

آستارینا و داویدنکو، دو سرباز و غیرنظامی اوکراینی، با دشمن جنگیدند. در این میان نیروهای اوکراینی نیز از سلاح الکترونیکی به نام «اسکای وایپر» بهره می برند. سلاح‌هایی که می‌توان از آن‌ها برای از بین بردن پایگاه‌های دشمن در حین استفاده استفاده کرد. این سلاح از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا روس ها از طریق آن می توانند اطلاعات و هماهنگی لازم را در جهت استقرار نیروها و شلیک مستقیم علیه اوکراینی ها انجام دهند. خطر دیگری که سربازان اوکراینی به آن اشاره می کنند این است که نیروهای شبه نظامی بی صدا روسیه در مجاورت شهر هستند. در عین حال، اوکراینی ها می گویند که در چندین دور حملات شکست خورده اند.

سنت میدانی

فرمانده داویدنکو در مرکز شهر مارینکا

نیروهای استارینا به ویژه با پشتیبانی توپخانه اوکراینی، توپخانه ویژه ای را از دشمن روسی دریافت می کنند و حملات مختلفی را علیه آنها سازماندهی می کنند. مسائلی که منجر به آسیب جدی به نیروهای روسیه شده است. آستارینا می گوید هماهنگی بین نیروها، تجهیزات پیاده نظام و البته توپخانه به مرحله جدیدی رسیده است که عملا کار فضا را برای روس ها به شدت سخت و پیچیده کرده است.

جالب اینجاست که فرمانده استارینا هشت سال پیش سرباز نبود، بلکه یک وکیل بود. بلافاصله پس از اقدام روسیه برای الحاق شبه جزیره کریمه به خاک خود، آستارینا نیز در ارتش اوکراین ثبت نام کرد. او با خنده می گوید که در ابتدا تنها 5 دقیقه نفر اول گروه بوده است. حدود 5 دقیقه پس از پیوستن، نیروهای وابسته به روسیه آمدند و وارد شدند. با این حال، او می گوید که اکنون هشت سال از جنگیدنش در منطقه دونباس می گذرد.

او می گوید در زمانی که ارتش اوکراین و جدایی طلبان در اطراف فرودگاه دونتسک می جنگیدند و می جنگیدند، او به شدت در حال جنگ بود. این را هم اضافه کنید که من تنها نیرویی بودم که هیچ آسیبی ندیدم. آستارینا می گوید که معتقد است راهی برای بازگشت به زندگی عادی وجود ندارد. او تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است.

ما اینجا دوستی واقعی را تجربه می کنیم. من فقط احساس امنیت می کنم. در زندگی عادی، ما به شدت تنها و منزوی هستیم. حتی نامزد Astarina (Audioka) یک نیروی شبه نظامی دارد که در میدان جنگ با اوکراین می جنگد. به گفته وی، جنگ با روسیه یک موضوع شخصی است. جالب اینجاست که مادر استارینا روسی است و زمانی که او 5 ساله بود به همراه خانواده اش به اوکراین مهاجرت کردند.

سنت میدانی

مارینکا، یکی از ساکنان، به بیمارستان پناه برد

سنت میدانی

تصاویر پناهنده اوکراینی ها در بیمارستانی در مارینکا

سنت میدانی

تصویری از مواد غذایی ساکنان شهر مارینکا

آستارینا در سفرهای خود در شهر مارینکا به غیرنظامیان توصیه می کند شهر را ترک کنند. در صورت پیشروی یا حمله ناگهانی دشمن، جانشان در خطر قرار می گرفت. در این بین مردی 7 ساله به نام گریگوری می گوید: نه. او می گوید که پس از دو سال اشغال شبه جزیره کریمه توسط روسیه، به مناطق دیگر اوکراین نقل مکان کرد، اما با وجود تعارف اولیه افراد اولیه، او و نزدیکانش را به خاطر فرار با جانشان توبیخ کردند. منطقه آنها بالابرده و. مردمی که جا مانده اند می خواهند ستاره و سربازان برایشان بسوزند.

آستارینا معتقد است که باستی در مواجهه با نیروهای روسی بسیار محتاط و هوشیار بود. او می گوید توپخانه و جنگنده های روسی همچنان تهدیدی جدی برای جنگنده های اوکراینی هستند. این به ویژه در مورد تجربه شخصی و همچنین گفتگو با سایر فرماندهان اوکراینی صادق است. آسترینا می گوید کسانی که نیاز به شناسایی دارند، می توانند رد پا و وسایل را در شب ببینند. با این حال، آنها به ویژه تحت تأثیر دو چیز قرار نمی گیرند: مهمات برای توپخانه و تجهیزات دفاع موشکی.

آسترینا افزود: یک دوره جنگ وجود دارد که به نبردی سخت تبدیل شده است. آنها خسته هستند و ما دلتنگ آن هستیم. ما هم خسته ایم و این کار را می کنند. در این بین، عامل تعیین کننده باید این باشد که طرف مقابل کدام طرف را تقویت می کند: روسیه یا اوکراین؟ هر کدام از طرفین در این رقابت پیروز شوند، ممکن است دور جدیدی از تهاجم آغاز شود. موقعیتی که چنین خودی می تواند سرنوشت جنگ را تعیین کند.»

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما