lancerbanner

روسیه هشدار داد: تا نیم ساعت دیگر کشورهای ناتو را نابود خواهیم کرد

[ad_1]

رئیس نیروی هوایی روسیه هشدار داده است که در صورت وقوع یک جنگ هسته ای، مسکو قادر خواهد بود کشورهای ناتو را در کمتر از نیم ساعت نابود کند.

به گزارش فارس، رئیس سازمان هوا و فضای روسیه در پی اقدامات تحریک آمیز غرب و ناتو هشدار داد که مسکو قادر است کشورهای ناتو را در صورت وقوع جنگ هشت ساعته نابود کند.

رئیس هوا و فضای روسیه در بیانیه ای گفته است که روز قبل، ینس استولتنبرگ به مسکو هشدار داده بود که ناتو می تواند به طور غیرمستقیم از تسلیحات هسته ای مسکو استفاده کند.

وی بر ضرورت تمرکز بر جنگ هسته ای تاکید کرد و گفت: اکنون با توجه به بحران در طول زمان، اهمیت آن بیشتر شده است.

از سوی دیگر در تشدید تشدید تسلیحات سنگین غرب به ویژه آمریکا و انگلیس با وجود تهدیدات روسیه، «سرگئی لاوروف» تهدید به کناره گیری کرد و از افزایش کمک های ناتو به اوکراین انتقاد کرد. سومی را جدی می دانید.

در همین حال، الکسی زایتسف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور قصد استفاده از سلاح هسته‌ای علیه اوکراین را ندارد. روسیه قاطعانه به این اصل متعهد است که هیچ پیروزی هسته ای و چنین جنگی وجود ندارد.»

روسیه در 5 مارس دستور نظامی به اوکراین صادر کرد. این دگرگونی چند روز پس از به رسمیت شناختن رسمی استقلال جمهوری های دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین توسط مسکو صورت گرفت. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف کشورش را «غیر نظامی کردن اوکراین» و «صهیونیست نازی» اعلام کرده است.

از آغاز درگیری در اوکراین، آمریکا و متحدانش تحریم های جدی علیه روسیه را دنبال کرده و کمک های مالی و نظامی مختلفی به اوکراین ارائه می کنند. کرملین اخیرا هشدار داده است که تامین تسلیحات سنگین و تجهیزات نظامی به اوکراین امنیت اروپا را به خطر می اندازد و این کشور را بی ثبات می کند.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما