lancerbanner

راهنمای خرید عملکرد آیفون برای تمام بودجه ها

[ad_1]

در رفتن– آیفون در ایران تفاوت زیادی با سایر برندها دارد بازار شلوغ است. مزایای وجود تبلت های اپل پروپا در کشور به طرفداران این امکان را می دهد که از هر بودجه ای که دارند استفاده کنند و کمتر از آیفون 13 غول پیکر آزرده خاطر شوند. در حال حاضر آیفون 13 پرو مکس با حافظه ذخیره سازی حدود یک میلیون ترابایت حدود 1 میلیون تومان قیمت دارد. اگر آیفون 13 پرومیکس با 2 گیگابایت حافظه را انتخاب کنید باید 2 میلیون تومان بپردازید و می توانید آیفون 11 را با 1 میلیون تومان خریداری کنید. در مورد کیف های دستی آیفون 11، امکان عرضه 2، 3 و 4 میلیون تومانی وجود دارد. اگر قصد خرید گوشی های اپل با قیمت 2 میلیون تومان را دارید، بهتر است به مدل های آیفون X و نسخه های قبلی مانند آیفون 8 و آیفون 7 فکر کنید. ارزان ترین آیفون ها زیر یک میلیون تومان می ارزند. ارقام مربوط به آیفون 4 با شیشه شکسته و نمایشگر 5.8 اینچی ثبت شد.

راهنمای کار آیفون 4

آیفون 4 با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان در بازار کار می کند. مدل صفحه نمایش 1.2 اینچی و تنها 3 درصد از بدنه غرفه دار که 3 سال پیش توسط اپل روانه بازار شد، هر صفحه 6000 تومان قیمت دارد. ترک تاچ یکی از ایرادات این مدل محسوب می شود و یکی دیگر از اطلاعات شخصی آیفون 4s یک میلیون تومان کار می کند. مدل‌های آیفون 4 را بیش از پیش در عمل می‌بینیم که قصد دارند مانند صفحه‌ای شکسته خودنمایی کنند و نزدیک به یک میلیون تومان بزنند و بفروشند. یک میلیون و دو هزار تومان برای آیفون 4s بین آگهی ها دیده می شود. شبیه گونی است که با بند بسته شده است.

عملکرد آیفون 4 در اعلان ها

مدل

وضعیت

قیمت

آیفون 4

لمس غذاهای ترکی

5 هزار تومان

آیفون 4 اس

بدن همینطور است

یک میلیون تومان

آیفون 4 اس

در محدوده جدید

یک میلیون و دو هزار تومان

راهنمای کار آیفون 5

آیفون 5 دو سال بعد، آیفون 4 و دقیقا دو سال پیش عرضه شد. صفحه نمایش چهار اینچ ضخامت داشت و در طراحی بدنه بیننده را تا 3 درصد افزایش می داد. در حال حاضر پنج فروشنده آیفون کاربردی وجود دارد. بالاترین عددی که برای آیفون 5 اس یافت شده، حدود 3 میلیون و 5000 تومان برای آیفون 5 اس خاکستری است. فروشنده دیگر نیز مبلغ سه میلیون و 4 هزار تومان را در نظر گرفته است. همچنین مانند اطلاع قبلی فروشنده، دلیل افزایش قیمت مربوط به سایر فروشندگان در شرح، تمایز و بدون قصد نوشتن است. فرد دیگری نیز با مبلغ 2 میلیون و 2 هزار تومان رنگ آیفون 5 مشک را با 2 گیگابایت حافظه به فروش رساند. آیفون 5 با قیمت های یک تا دو میلیون تومان روز به روز بیشتر می شود. شخصاً آیفون 5 بدون شارژ کابل کار می کند و چندین لک را به یک میلیون تومان رسانده است.

قابلیت آیفون 5 در اعلان ها

مدل

وضعیت

قیمت

آیفون 5s خاکستری

در محدوده جدید

سه میلیون و دو هزار تومان

ایفون 5

در محدوده جدید

سه میلیون و دو هزار تومان

ایفون 5

بدون هزینه کابل و چند لک

یک میلیون تومان

راهنمای کار آیفون 7

نسخه بعدی آیفون 6 6 سال است که عنوان اپل را به خود اختصاص داده است و اکنون تعداد انگشت شماری از مدل ها این تلفن همراه را با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند. تعداد فروشندگان در تهران برای نسخه 6 گیگابایتی با رنگ طلایی 6 میلیون و 3 هزار تومان در نظر گرفته شده است. در اکثر موارد دیگر قیمت آیفون 6 یا 6 اس یا 6 اس پلاس تا سه تا چهار میلیون تومان هم بالا می رود و هستند خرده فروشانی که مبلغ 1.2 میلیون تومان را برای آیفون 6 انتخاب کرده اند. در نگاه اول و در نگاه اول مشخص است که گوش خیلی تمیز و سالم نیست. شخص دیگر آیفون 6 اس را به قیمت 3 میلیون و 600 2000 فروخته که شیشه شکسته است. همچنین در قسمت توضیحات نوشته شده این مدل با توجه به تفاوت قیمت پنج و نیم میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

قابلیت آیفون 6 در اعلان ها

مدل

وضعیت

قیمت

آیفون 6 با رنگ طلایی

در محدوده جدید

شش میلیون و 7000 تومان

آیفون 6 سفید

مثل یک بدن

یک میلیون و دو هزار تومان

آیفون 6 اس

شیشه شکسته است

سه میلیون و دو هزار تومان

راهنمای کار آیفون 7

قیمت آیفون 7 می تواند کمتر از پنج میلیون تومان باشد. فروشنده به صورت هفتگی با ضمانت فروش آیفون 7 علاوه بر 7.5 میلیون تومان در دسترس است. بیش از هفت گیگابایت از حافظه ذخیره سازی 7 گیگابایتی آیفون در این اطلاعات یافت می شود که مقدار دستگاه اطراف آنها حدود چهار تا چهار و نیم میلیون تومان است و یک نفر حتی در یک نقطه بدون نقطه روی آیفون هفت کار می کند. مبلغ چهار هزار داده شده است. در حال حاضر گران ترین آیفون ها هفت میلیون تومان هستند. به عنوان مثال آیفون 7 پلاس شخصی با قیمت 1 میلیون تومان اعلام شده است و هنوز نوشته ای بر روی برند آیفون مشابه روز اول کاملا سالم و اکنون بدون هیچ حرفی قابل تحمل نیست.

قابلیت آیفون 7 در اعلان ها

مدل

وضعیت

قیمت

آیفون 7 پلاس شخصی

نه

2 میلیون تومان

آیفون 7

در محدوده جدید

چهار میلیون و 7000 تومان

آیفون 7

در محدوده جدید

چهار میلیون و 7000 تومان

راهنمای کار آیفون 8

آیفون 8 حدود پنج سال پیش رونمایی شد و بخشی از یکی از گران ترین کیف های دستی جهان است. ذره در پشت قاب دیده می شود، حافظه ذخیره سازی 1 گیگابایت و رم 3 گیگ و رنگ قرمز است. فروشنده دیگر آیفون 8 با رنگ طوسی 7 میلیون و 7000 تومان و سلامت باتری آن 3 درصد و بدنه آن چند تکه است. قیمت آیفون 8 حدود سه تا چهار میلیون تومان است که دو میلیون تومان بین آنها جلب توجه می کند. با کلیک بر روی این اطلاعیه دلیل مبلغ دو میلیون تومان مشخص نیست، مشکل مشخص نیست.

مدل

وضعیت

قیمت

آیفون 8 قرمز

نه

2 میلیون تومان

آیفون 8 خاکستری

در محدوده جدید

هفت میلیون و 7000 تومان

آیفون 8 سفید

گوش ها روشن نمی شوند

دو میلیون تومان

راهنمای خرید آیفون X

آیفون X یا آیفون 10 تقریباً همزمان با آیفون 8 معرفی شد. آنها هر دو سال یک بار راهی بازارهای جهانی شده اند، اما آیفون حدود 10 یورو ارزش گذاری شده و هزار یورو به فروش می رسد. وضعیت این بازار دست دوم در بازار چگونه است؟ مبلغ پنج میلیون تومان برای آیفون XS کمتر از زمزمه است. لطفاً توجه داشته باشید که این مقاله یا بخش به منابع یا منابعی نیاز دارد که در نشریات معتبر و شخص ثالث ظاهر شوند. ارزان ترین مراکز خرید حدود هفت تا هشت میلیون تومان خریداری شد. آیفون X با ظرفیت ۲ گیگ و ۲ درصد ۲ میلیون تومان و استاتوس Apple XS Max با محدودیت جدید ۲ گیگابایت حافظه داخلی و چهار گیگ رم، ۱ میلیون و 4 هزار تومان.

آیفون X به خوبی کار می کند

مدل

وضعیت

قیمت

آیفون XS Max

در محدوده جدید

2 میلیون و 7000 تومان

آیفون ایکس

در محدوده جدید

2 میلیون تومان

آیفون XS

ثبت نشده

پنج میلیون تومان

راهنمای کار آیفون 11

آیفون ۱۱ جدید حدود ۲۰۱ میلیون قیمت دارد. فروشندگان به دنبال نسخه ای از نسخه گیگا بایتی هستند و مثلا با آیفون 1 میلیون تومانی می توان باتری 9 درصد ایمن خریداری کرد. بسیاری دیگر از قیمت ها قیمت آیفون 11 را در محدوده 2، 3، 4 و 5 میلیون تومان اعلام می کنند. آیفون ۷ پرو با رنگ سبز ۲ میلیون و ۳ هزار تومان و آیفون ۷ پرومیکس با گارانتی روزی ۲ میلیون و ۴ هزار تومان به فروش رسیده است.

عملکرد آیفون 11 در اعلان ها

مدل

وضعیت

قیمت

آیفون 11 پرو مکس

در محدوده جدید

2 میلیون و 7000 تومان

آیفون 11 پرو سبز

در محدوده جدید

2 میلیون و 7000 تومان

آیفون 11

باتری با 9 درصد ایمنی باتری

2 میلیون تومان

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما