lancerbanner

راز زیبا بودن را بدانید

[ad_1]

خندیدن می تواند بدن شما را به قدری فریب دهد که به شما در تقویت افراد کمک کند. عمل فیزیکی خندیدن پیام عصبی را در مغز شما فعال می کند. همچنین خندیدن سلامت کلی بدن شما را تقویت می کند. عمل خندیدن در واقع به موثر بودن سیستم ایمنی بدن انسان کمک می کند.

به گزارش فارس، پیرمرد گفت: بخند تا دنیا بخندد! به هر درد بی درمان بخند! این جملات خنده و شادی را توصیف می کنند. وقتی می خندید انرژی مثبت می گیرید و دو برابر انرژی و انرژی می گیرید.

شاد بودن و خندان بودن مهم ترین عامل در جذب دیگران است و اگر بخواهید لبخند بزنید دیگران نیز همین آرزو را برای شما خواهند داشت. زیرا خندیدن نام اشتباهی است و خندیدن با دیگران شما را نیز مانند زنان می خنداند.

تحقیقات علمی متعددی تایید کرده اند که خنده عامل اصلی خنده است. مطالعات دیگر نشان داده است که خندیدن می تواند روحیه شما و اطرافیانتان را بالا ببرد.

ارتباط قوی بین سلامتی، طول عمر و خنده وجود دارد. از همه مهمتر، مطالعات نشان داده است که تنها خندیدن (اختراع فرمول ها و حرکات بدنی) اعم از ازدواج واقعی یا تقلیدی، می تواند فواید کوتاه مدت و بلند مدتی برای سلامت افراد داشته باشد. دو مزیت اصلی برای خندیدن وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

خنده رمز موفقیت است

لبخند

ما به طور طبیعی جذب افرادی می شویم که می خندند. بنابراین، یکی از جذابیت های فیزیکی را می توان به عمل خندیدن مرتبط کرد. تعجب آور نیست که در موقعیت های منفی مانند من ماسک می گیرم یا ماسک می زنم در واقع برعکس عمل می کنم و مردم را کاملاً واضح از خود دور می کنیم. بنابراین بهتر است از قدرت جذب خود برای جذب اطرافیان خود استفاده کنید.

خنده استرس را از بین می برد

گاهی اوقات استرس می تواند به تمام وجود ما نفوذ کند و واقعاً چهره ما را نمایان کند. خندیدن نه تنها به شما کمک می کند نه تنها خسته، کهنه و بی دقت به نظر برسید، بلکه به کاهش استرس نیز کمک می کند.

باور کنید یا نه، خندیدن حتی اگر نمی خواهید بخندید یا حتی با صدای بلند خندیدن می تواند باعث استرس شود. وقتی استرس دارید، برای خندیدن وقت بگذارید و مطمئن باشید که شما و اطرافیانتان از مزایای آن لبخند لذت می برید.

خنده اخلاق ما را بهبود می بخشد

مواقع دیگر، وقتی اوضاع بدتر می شود، فقط خندیدن کافی است. به احتمال زیاد خلق و خوی شما برای بهتر شدن تغییر خواهد کرد. یک لبخند ساده می تواند باعث ترشح انتقال دهنده های عصبی و همچنین انتقال دهنده های عصبی مانند دوپامین و سروتونین شود. بنابراین بهتر است به خنده به عنوان یک ضد افسردگی طبیعی فکر کنید.

خنده دار است

تعداد خنده ها را در یک مکان افزایش دهید زیرا کل فضا مثبت می شود. اگرچه خندیدن قطعا حس زیبایی است، اما حس و حال با واقعیت همراه است. خنده نه تنها به شما قدرت می دهد، بلکه وضعیت دیگران را نیز تغییر می دهد و آنها را شادتر می کند.

بخشش مغز که وظیفه کنترل خنده را بر عهده دارد، یک ناحیه پاسخ غیرارادی است. این بدان معنی است که شما ممکن است کاملاً از خنده آگاه نباشید. مخصوصاً زمانی که صحبت از روی عادت برای تقلید از خنده طرف مقابل باشد. بله، از نظر علمی، خندیدن آسان است.

خنده سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند

خنده همچنین سلامت کلی شما را تقویت می کند. عمل خندیدن در واقع به موثر بودن سیستم ایمنی بدن انسان کمک می کند.

تصور می‌شود که هنگام خندیدن، سیستم ایمنی بدن آرام‌تر عمل می‌کند، زیرا از ترشح بخش‌هایی از سیستم عصبی لذت می‌برد. پس چرا اقدامات احتیاطی مانند دست گرفتن و تلاش برای جلوگیری از سردرد و آنفولانزا را انجام نمی دهید؟

خنده فشار خون شما را کاهش می دهد

شما باید هر چند وقت یکبار بخندید، فشار خون خود را اندازه بگیرید. اگر در خانه آزمایش فشار خون دارید، آن را آزمایش کنید. چند دقیقه وقت بگذارید، مطالعه کنید. سپس یک دقیقه بخندید و در حالی که هنوز می خندید، فشار خون خود را اندازه بگیرید و تفاوت فشار خون طبیعی و طبیعی را ببینید.

خندیدن حال شما را خوب می کند

مطالعات نشان داده است که خنده باعث ترشح اندورفین، آرام بخش های طبیعی و سروتونین می شود. این سه تکانه عصبی نیز از سر تا پا باعث ایجاد احساس خوب می شوند. این مواد شیمیایی طبیعی نه تنها روحیه شما را بالا می برد، بلکه بدن شما را آرام می کند و بدن شما را آرام می کند. خنده یک داروی طبیعی است.

خنده باعث می شود جوان تر به نظر برسید

خنده نه تنها شما را جذاب تر می کند، بلکه شما را جوان تر می کند. مرطوب‌کننده‌هایی که برای خنداندن آن‌ها، پاکسازی پوست و جوان‌تر نشان دادن فرد استفاده می‌کنیم.

خنده باعث ترشح اندورفین، آرام بخش های طبیعی و سروتونین می شود. این سه انتقال عصبی از سر تا پا نیز باعث ایجاد احساس خوشایندی می‌شوند، بنابراین به جای انتخاب ترک، فقط سعی کنید هر روز بخندید و قطعا با نگاهی جوان‌تر به آن نگاه کنید و احساس بهتری داشته باشید.

خنده رمز موفقیت است

مطالعات نشان داده است افرادی که به طور منظم می خندند اعتماد به نفس بیشتری دارند، در محل کار خود تکامل بیشتری دارند و به احتمال زیاد به دیگران نزدیک می شوند. به جلسات و تصمیمات بخندید. ممکن است متوجه شوید که مردم نسبت به شما واکنش متفاوتی نشان می دهند.

خندیدن به شما کمک می کند که مثبت باشید

حتی وقتی خنده غیرطبیعی یا اجباری است، مغز و در نهایت بقیه بدن ما این پیام را می دهند که زندگی خوب است! بنابراین وقت خود را از افسردگی، استرس و اضطراب دور کنید.

توجه کنیم! با وجود همه سختی های زندگی و فراز و نشیب های جامعه، خندیدن راهی موثر برای تلاش برای زندگی و فشارهای زندگی است. همانطور که در بدترین حالت، مهمترین محرک و علت شاد بودن است. در نتیجه بهتر است همیشه خندان و گشاده روی بود و افراد را با نگرش و نگرش مثبت که باعث خوشحالی آنها می شود جذب کرد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما