lancerbanner

رئیس: ما محکوم به موفقیت هستیم

[ad_1]

رئیس جمهور با اشاره به احیای امید و اعتماد عمومی گفت: ما محکوم به موفقیت هستیم. ما نمی توانیم متوقف شویم و نمی گذاریم.

به گزارش فارس، سید ابراهیم رئیس عصر امروز (شنبه) در نشست هم اندیشی با جمعی از علما و روحانیون، با بیان اینکه شخصاً به دنبال فرصتی برای ارتباط با علما به خاطر دولت و نظرات و پیشنهادات آنها هستم، گفت: .

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز به فضل الهی امید و انتظار مثبتی از دولت وجود دارد که باید با اقدام و عمل ایجاد و تکامل یابد، افزود: دولت در این مسیر حرکت می کند.

کارگردان تبدیل سرمایه اجتماعی به راوی سنتی قدم های درست را دانست و گفت: امروز جنگ روایت است و دشمن به دنبال روایت خود فاسد از مسیر 5 سال انقلاب در اذهان است. از مردم اما بهترین و عادلانه ترین سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گذشته و راهی که باید ادامه دهیم، در گام دوم انقلاب اسلامی تعریف می شود.

رئیس جمهور با اشاره به بیانیه دولت مردمی و همچنین بیانیه امام راحل و مقام معظم رهبری تصریح کرد: .

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ خاطرنشان کرد: باید سیاست های اقتصادی و فرهنگی دو کشور مورد توجه قرار گیرد و دولت نگاهی «انقلابی و جهادی» و «تمرکز به جوانان و نسل آینده انقلاب» داشته باشد. خود تعیین می کند.

رئیس جمهور از پیشنهاد ایجاد هماهنگی و همسویی بین نهادهای بیان و تبلیغ دولت، حاکمیت، غیردولتی و مردم استقبال کرد و نهادهای دولتی اصلاح شدند.

رئیس جمهور افزود: امروز همه نهادها و ادارات جمهوری اسلامی زیر نظر مقام معظم رهبری یکپارچه فعالیت می کنند و حتی در حوزه سیاست خارجی، نهادهای انقلابی و وزارت امور خارجه هماهنگی کامل دارند. سیاست در این ایالت بر اساس قانون اساسی زیر نظر ولی فقیه انجام می شود و سایر ابزارهای این سیاست اجرا می شود.

در نتیجه اجرای شبکه ملی اطلاعات، انجام تجارت همه جانبه کالا، اجرای مجوزهای ملی صادرات و اصلاحات اصلاحی نظام مالیاتی طی پنج ماه گذشته منجر به پذیرش شفافیت این اقدامات شده است. دوره فعالیت اقتصادی ایجاد شده و به عنوان مثال بسیاری از راه های فرار مالیاتی شناسایی و مسدود شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت نیز به دنبال فعال سازی دستگاه های بخشنده و مغفول است. به عنوان مثال در وزارت جهاد، کشاورزی، جوانان در وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه به افرادی که شایسته فعالیت هستند توجه بیشتری شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت به هیچ وجه کارآفرین خوبی در عرصه اقتصاد و فرهنگ نیست و خصوصی‌سازی با هدف تحقق ظرفیت‌های اقتصادی بخش خصوصی است.

روناکبخشی رئیس جمهور گفت: ما بر این باوریم که عبور از مشکلات کشورهای مختلف از جمله سیستم بانکی، رشد نقدینگی و ایجاد اشتغال کلید تولید است. مثلاً اگر تولید در روستاها رونق می گرفت و نجات می یافت، نمی خواستیم روستاهای دیگر خالی و حاشیه ساز شوند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت در شرایطی که به دنبال رسیدگی به مشکلات مردم، نخبگان و رهبری در حوزه های مختلف پولی و بانکی، صادرات و واردات، مالیات و … است، جبران عقب ماندگی ها را با جدیت دنبال می کند. در اوایل روز با افزایش حجم مطالبات، اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگ ها و طبقه بندی معلمان برآورده شدند و به دنبال رفع تک تک این مطالبات بودیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: با وجود همه سختی ها و موانع، هر کاری که می کنیم آینده را روشن تر و امیدوارتر می بینیم. راهبرد و برنامه ریزی برای ایجاد و توسعه حالت امید و اعتماد در نزد مردم و خنثی سازی تلاش دشمن برای ایجاد و ناامیدی در جامعه.

پیش از سخنان رئیس جمهور، تعدادی از طلاب و روحانیون حاضر در جلسه در سخنانی به ارائه دیدگاه ها و دیدگاه های خود پرداختند.

لزوم جهاد پیشگیرانه مبتنی بر برنامه ریزی جمعی و دقیق، جستجوی بیشتر مظاهر عملیاتی گام دوم انقلاب اسلامی، تسریع در تعیین انتصابات در کشور، طراحی فرهنگ مقاومتی در حاشیه سیاست های اقتصاد مقاومتی مقابله فوری با افزایش قیمت ها، توجه به پیچیدگی های تهاجم فرهنگی دشمن و ارتباط آن با آسیب های اجتماعی، تلاش برای دمکراتیک شدن حکومت و دولت و تحقق مردم سالاری دینی به معنای واقعی کلمه ایجاد و تقویت اتحادیه مسلمین بود. یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما