lancerbanner

رئیس: رشد کنترل شده است و به راحتی می توانیم نفت صادر کنیم

[ad_1]

وی خاطرنشان کرد: دولت به همه احترام می گذارد، اما نمی توان انکار کرد که کسانی که موسسانشان حضور دارند و مردم از عملکرد آنها راضی نیستند نباید در حوزه های مدیریتی استفاده شوند.

سید ابراهیم رئیسی روز دوشنبه همزمان با شب وفات حضرت خدیجه(س) در دیدار با اهل بیت(ع) مشکلات اقتصادی و معیشتی ایجاد شده و دولت مصمم به رفع آن است. در این مسیر گام برمی دارد.

رئیس جمهور با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، افزود: به فضل الهی می توانیم برای کشور واردات ایجاد کنیم و بدون استقراض از بانک مرکزی یا مردم کشور. کشوری که تورم را افزایش می دهد، بدون اینکه حقوق کارگران به تعویق بیفتد.»، پرداخت.

دولت مصمم است که رشد اقتصادی را برای کشور به ارمغان بیاورد

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت مصمم به افزایش درآمد کشور و کاهش رشد اقتصادی است که مطلوب است، گفت: برای این کار سرمایه گذاری داخلی و خارجی آغاز شده است.

دولت به فراتر از مرزها نگاه نمی کند

آیت الله رئیسی با بیان اینکه دولت خارج از مرزها نیست، افزود: ما به توانمندی ها و توانمندی های کشور توجه داریم و به تکیه بر توان داخلی و داخلی مدیریت کشور، رشد اقتصادی ملی و رشد اقتصادی معتقدیم. “

رئیس جمهور به نرخ رشد تورم در چند ماه گذشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز با اقدامات انجام شده، نرخ رشد تورم تعدیل شده است و امیدواریم با قدرت و حمایت مجلس نمایندگان بتوانیم در جهت کنترل نرخ تورم و افزایش رشد اقتصادی گام برداریم.

با استفاده از نیروهای انقلابی و ارزش ها مراقب دولت باشید

رئیس جمهور در دیگر سخنان خود با تاکید بر اهمیت استفاده از نیروهای انقلابی و ارزش دولت خاطرنشان کرد: به مسئولان نیز تاکید می کنم که در عرصه های مختلف نیروهای انقلابی با انگیزه و به ویژه جوانان مورد استفاده قرار می گیرند.

دولت در کنار مسائل فرهنگی، مسائل اقتصادی را جدی می گیرد

رئیس‌جمهور در خطاب به میهمانان با تاکید بر اهمیت ترویج فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه فعالیت‌های اقتصادی خاطرنشان کرد: هر دو جزء اولویت‌های کشور هستند و باید در عین حال مورد توجه قرار گیرند. دولت دنبال این است که هم مسائل اقتصادی و هم فرهنگی را دنبال کند و مسائل فرهنگی را جدی می گیرد.

امروز به راحتی می توانیم نفت صادر کنیم

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت برای افزایش واردات برای کشور گفت: در چند ماه اخیر اقداماتی انجام شده، حجم مبادلات و صادرات با کشورهای مختلف دنیا چند برابر شده است و امروز می توانیم. صادرات نفت به راحتی انجام شود و با این کار مشخص شده است که اگر قصد جدی برای انجام کار وجود داشته باشد، هیچ مانعی برای کشور وجود ندارد.

دولت تمرکزی انقلابی، جهادی و عملگرا دارد

وی خاطرنشان کرد: دولت به همه احترام می گذارد اما نمی توان انکار کرد که کسانی که موسس هستند و مردم از عملکرد آنها راضی نیستند نباید در حوزه مدیریت استفاده شوند. دولت روحیه انقلابی، جهادی و تاکیدش بر موثر بودن دارد.

تاکید بر استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی

رئیس جمهور در ادامه بر اهمیت استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی تاکید کرد و گفت: هیئت های مذهبی با اخلاص و همیشه در صحنه تشکیل شده و توانسته اند از این ظرفیت بی بدیل برای حل بسیاری از مشکلات استفاده کنند.
آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: دشمنان و کینه توزان نظام کوچکترین اشتباهات نیروهای انقلابی و نظام را مرتکب می شوند، لذا باید همواره هوشیار، هوشیار، کیفیت و محتوای فعالیت های خود باشند.

رئیس جمهور گفت: جلسات کلاس های دینی برای تدریس و خوداتکایی است و لازم است از آن در اشعار و مطالبی که برای جوانان سازنده باشد و اخلاق و معنویت را در آنان پرورش دهد، استفاده شود.

اهمیت ارتباط مسئولان و دولتمردان با بدنه جامعه

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت ارتباط بین مسئولان و دولتمردان خاطرنشان کرد: و دیدگاه های مردم از طریق علما، مداحان و افرادی که ارتباط سختی با مردم دارند مورد استقبال قرار می گیرد و درخواست می کنیم.

در این دیدار حاج آقا منتظری، حاج علی انسانی، حاج مرتضی طاهری، حاج مهدی سلحشور، آقایان مسعود پیرایش و حاج سعید حدادیان نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

در این مراسم تعدادی از مداحان و مداحان اهل بیت(ع) نیز به ادای احترام به حضرت خدیجه(س) پرداختند.

تحسین امور سمندی، آمادگی برای کمک و حمایت از برنامه های دولت، لزوم استفاده از نیروهای انقلابی و حزب اللهی در عرصه های مختلف مدیریتی، توجه به معضلات فرهنگی و اجتماعی، حمایت مادی و معنوی از هیئت های مذهبی، تسهیل سفر عوامل اقتصادی و غیراقتصادی، از جمله محور سخنان مداحان و ذاکران اهل بیت(ع).

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما